• Hoi,

    Ik probeer mij telkens in te loggen maar dat lukt niet. (Deze keer is het dus wel gelukt !!!)
    Dan geeft de pc aan : De server heeft de verbinding verbroken, probeer het later opnieuw.
    Vervolgens kan ik een aantal uur niet online komen op Q omdat inloggen gewoonweg niet lukt
    Heeft iemand dit probleem ook ??


    > Michaatje

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 15:45 ]


    Liever jou hebben en alles verliezen. Dan alles hebben en jou verliezen !!!

    ik heb het nooit gehad, vraag het aan een moderator. die weten het denk ik wel
    veel geluk!!


    Hell is empty..al the devils are here

    Oh, goed dat je het zegt. Dit heb ik ook een paar keer gehad met Google Chrome. Uiteindelijk ging het weer over maar goed.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    aquafresh schreef:
    ik heb het nooit gehad, vraag het aan een moderator. die weten het denk ik wel
    veel geluk!!


    Ik heb het al voorgelegd aan 2 Moderators maar die snappen er niets van.
    ook heb ik een mail gestuurd naar Krull en Rutger, misschien weten zij hopelijk wat er aan de hand is :(


    Liever jou hebben en alles verliezen. Dan alles hebben en jou verliezen !!!

    CyberLord schreef:
    Oh, goed dat je het zegt. Dit heb ik ook een paar keer gehad met Google Chrome. Uiteindelijk ging het weer over maar goed.


    :| ik heb Google chrome


    Liever jou hebben en alles verliezen. Dan alles hebben en jou verliezen !!!

    Ik heb Chrome maar heb nog nooit ergens last van gehad...


    I do not intend to tip-toe through life only to arrive safely at death.

    Misschien is je internet verbinding te langzaam of doet 'ie het helemaal niet, in dat geval moet je contact opnemen met je internet provider (bijvoorbeeld Caiway ofzo). Je kan proberen andere sites te openen, als daar hetzelfde gebeurt is het misschien dit.
    Nog veel succes! (K)


    When we hit our lowest point, we are open to the greatest change.

    GreyTardis schreef:
    Misschien is je internet verbinding te langzaam of doet 'ie het helemaal niet, in dat geval moet je contact opnemen met je internet provider (bijvoorbeeld Caiway ofzo). Je kan proberen andere sites te openen, als daar hetzelfde gebeurt is het misschien dit.
    Nog veel succes!

    Nope. Ik heb KPN en een glasvezel verbinding dus aan de snelheid / betrouwbaarheid zal het niet liggen. Ik heb het ook echt alleen op Q gehad.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 16:32 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb geen chrome. Maar als het iets met virussen te maken heeft, ik heb Avira Antivirus en dat heeft een pictogram van een paraplu. Als de paraplu dicht is, zitten er virussen op de computer. Als ie open is, heeft de computer bescherming en zijn er geen virussen.


    dreams come true, nightmares to

    SuperEva schreef:
    Ik heb geen chrome. Maar als het iets met virussen te maken heeft, ik heb Avira Antivirus en dat heeft een pictogram van een paraplu. Als de paraplu dicht is, zitten er virussen op de computer. Als ie open is, heeft de computer bescherming en zijn er geen virussen.

    Dit heeft niks met virussen te maken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    SuperEva schreef:
    Ik heb geen chrome. Maar als het iets met virussen te maken heeft, ik heb Avira Antivirus en dat heeft een pictogram van een paraplu. Als de paraplu dicht is, zitten er virussen op de computer. Als ie open is, heeft de computer bescherming en zijn er geen virussen.

    Thanks for the information maar dat gaat het niet niet om.
    Anyways ik heb dat probleem niet en ik zou ook niet weten waar het aan zou moeten liggen, succes (:


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik had het net telkens weer opnieuw. Nogal vervelend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik weet het ook niet, misschien kan je het googelen ofzo?:S
    nog veel succes verder.._O_


    When we hit our lowest point, we are open to the greatest change.

    Heey, hoe is het afgelopen met je inlogproblemen want een vriendin van mij heeft het nu ook..


    It's kind of fun to do the impossible ~ Walt Disney