• Gewoon even lezen, fan of geen fan.

    klik.

    uh, wat is er eng precies?


    -

    Die laatste regels zijn wel wat freaky, maar verder vind ik het niet echt eng..


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik vind het eng dat er een hele beschrijving staat over Tom in relaties terwijl eigenlijk niemand daarvan af weet, op familie en vrienden enzo na. En ik neem aan dat die site Tom niet persoonlijk kent, daarom vind ik het best wel eng dat ze zo'n bescjrijving kunnen plaatsen.

    Bookmark schreef:
    Ik vind het eng dat er een hele beschrijving staat over Tom in relaties terwijl eigenlijk niemand daarvan af weet, op familie en vrienden enzo na. En ik neem aan dat die site Tom niet persoonlijk kent, daarom vind ik het best wel eng dat ze zo'n bescjrijving kunnen plaatsen.

    O, op die manier bedoel je. Dat vond ik ook al een beetje raar.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Dat is waarschijnlijk niet gebaseerd op de artiest zelf maar hoe de artiest hoort te zijn volgens zijn sterrenbeeld.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Dat is waarschijnlijk niet gebaseerd op de artiest zelf maar hoe de artiest hoort te zijn volgens zijn sterrenbeeld.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bookmark schreef:
    Ik vind het eng dat er een hele beschrijving staat over Tom in relaties terwijl eigenlijk niemand daarvan af weet, op familie en vrienden enzo na. En ik neem aan dat die site Tom niet persoonlijk kent, daarom vind ik het best wel eng dat ze zo'n bescjrijving kunnen plaatsen.


    Vatican Cameos

    Uneventful schreef:
    Dat is waarschijnlijk niet gebaseerd op de artiest zelf maar hoe de artiest hoort te zijn volgens zijn sterrenbeeld.


    Vatican Cameos

    Enn... hoe wil die site dat weten? xd


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    Enn... hoe wil die site dat weten? xd


    26 - 02 - '16

    OP dit soort momenten haat ik min ongeduld weetje wilt iemand het samenvatten <3


    Yoww =3