• Toen ik nog in me moeders buik zat, heeft mijn vader mij geprobeerd te vermoorden. Hij mishandelde me moeder al echt ongeveer 15 jaar. Hij had zelfs een keer een pistool tegen der hoofd aangehouden. Ze ging nooit bij hem weg, maar toen mijn vader mij probeerde te vermoorden is ze met mijn zussen naar Nederland gevlucht, zonder het hem te melden. Toen werd ik geboren. Sorry moest ik even kwijt. (Speelde zich af in Suriname).
    En dan stuurt hij me soms mailtjes met: Ik hou zoveel van je etc.
    YEAH RIGHT. Hij denkt zeker dat me moeder het geheim heeft gehouden voor me. Wist het ook pas 2 jaar geleden. Trouwens, ik ben 16 nu.

    Of het nou echt is of niet, het verhaal blijft heftig.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    PUKKELxDING schreef:
    Dat is best wel heftig, gelukkig dat hij zo ver weg woont dan!


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Het verhaal is echt hoor. En ik mail hem niet, maar mijn moeder wilt hem graag in contact laten brengen met ons, omdat ze zegt dat dat God's plan in ofzo. Daarom heeft hij mijn e-mail adres. Mijn zussen werken mee, maar ik ga echt niet meewerken hoor. Ik hoef hem echt nooit te zien.

    Skedaddle schreef:
    (...)

    ^ This.

    En dit klinkt misschien hard, maar ik vraag af me als ik dit verhaal wel moet geloven.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Pilot schreef:
    Het verhaal is echt hoor. En ik mail hem niet, maar mijn moeder wilt hem graag in contact laten brengen met ons, omdat ze zegt dat dat God's plan in ofzo. Daarom heeft hij mijn e-mail adres. Mijn zussen werken mee, maar ik ga echt niet meewerken hoor. Ik hoef hem echt nooit te zien.


    Natúúrlijk, want iemand die bijna is vermoord door d'r eigen vent wil haar dochters in contact brengen met zo'n psycho.
    Sorry meid, ik lach je uit, dit verhaal is bullshit.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Omg meid, wat erg!

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 16:13 ]

    Valentino schreef:
    (...)

    Natúúrlijk, want iemand die bijna is vermoord door d'r eigen vent wil haar dochters in contact brengen met zo'n psycho.
    Sorry meid, ik lach je uit, dit verhaal is bullshit.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Valentino schreef:
    (...)

    Natúúrlijk, want iemand die bijna is vermoord door d'r eigen vent wil haar dochters in contact brengen met zo'n psycho.
    Sorry meid, ik lach je uit, dit verhaal is bullshit.


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Áls het echt is (niet helemaal zeker) dan is het echt heftig. That sucks!

    Mocht het nep zijn... Zoek een leven.

    Ik weet niet wat het is :3


    Tijd voor koffie.

    Pilot schreef:
    (...)

    Gelukkig ja, want me moeder zegt de hele tijd: "Ja, als je later groot ben, kan je hem gaan opzoeken. Hij blijft je vader."
    JA HOOR. ECHT NIET! Dat kan me dood worden.

    Oh ja hoor, ze wordt eerst bedreigd met de dood door je vader, geschopt, geslagen, met gevaar voor eigen leven gevlucht, en vervolgens zegt ze doodleuk tegen jou dat je hem maar eens moet gaan opzoeken. Sorry, not buying it.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Oh ja hoor, ze wordt eerst bedreigd met de dood door je vader, geschopt, geslagen, met gevaar voor eigen leven gevlucht, en vervolgens zegt ze doodleuk tegen jou dat je hem maar eens moet gaan opzoeken. Sorry, not buying it.


    Dit dus.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 16:53 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”