• Vooral niet in de vakantie
    Maar ik moet morgen werken dus gaat mijn wekkertje om 6:15 zodat ik om 7:30 op de markt kan staan voor een lange dag werken
    Gelukkig is mijn werk wel leuk, maar ik houd niet van fietsen in het donker en het is nog donker als ik weg moet
    En ik houd ook niet zo van opstaan als de rest nog ligt te slapen
    Waar houden jullie niet van in de vakantie?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb een hekel aan vroeg opstaan. Vooral als het nog donker is als ik wakker word, verschrikkelijk. Donker=Nacht=Slapen.
    En ik heb sowieso een hekel aan fietsen.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik kan sowieso voor geen meter opstaan, maakt niet uit hoe laat het is. En ik haat het dat ze het op mijn werk leuk vinden mij de hele vakantie in te plannen dus feitelijk heb ik geen vakantie.


    Take risks and conquer your fears.

    Verslagen typen en allemaal dingen doen voor school.


    Physics is awesome

    Ik vind de ochtend eigenlijk altijd het mooiste moment van de dag. ^^ Ik haat het om in de vakantie schoolwerk te moeten doen, maar ik heb geen keus want er komen tentamens aan -.-'

    ik haat het eerste dag na de vakantie waarbij je vroeg moet gaan opstaan


    -

    Geen vakantie hebben. Op de universiteit gaan we gewoon door :/


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    7 uur, elke dag. Ook in de vakantie (als ik thuis ben dan, anders niet).


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    In de winter kan ik gewoon echt niet in een keer opstaan, alles is dan nog pikkedonker buiten en mijn bed is zo lekker warm T-T. Thank God dat ik drie keer in de week eerste uur vrij heb :'D.
    Ik heb nu nog gewoon school, maar vanaf volgende week kan ik lekker uitslapen ^^.


    i put the fun in funeral

    Ik vind vroeg opstaan niet leuk. Alleen vond ik het juist wel altijd super leuk als het 's morgends donker was om daardoor te fietsen. Ik vond dat gezellig. (:


    O, look at all the fucks I give:

    UITSLAPEN IS MIJN LEVEN xd
    Oke, overdreven maar goed
    Ik verveel me echt te pletter dus ga maar gewoon een eind weg lullen
    Ik moet morgen om 8:15 opstaan wat opzich niet heeeel vroeg is maar wel als je normale tijd 13:00 is.
    (Ik heb vakantie btw)
    Alsik weer naar schooltje moet is het 7:00 mn bedje uitrollen
    Bleeeh geen sin in!
    En vooral niet in de winter inderdaad! Dan in het donker en je bed is lekker warm, dan kom ik vaak ook te laat xd

    Geen vakantie hebben! :( Ik heb helaas tentamenweek in plaats van vakantie...


    Bad decisions make good stories.