• Hoi mensjes ik heb nieuwe schoenen gekocht!! En voor mij is het eens anders dan anders.
    hier een foto



    Ik weet dat het een trend is, en je mag er je eigen mening over hebben, Ik vind ze mooi. Ook omdat de hak niet echt opvalt (vind ik)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    STRATFORDGUY schreef:
    Awesome! Dit soort schoenen zijn hélémaal in op dit moment. Ik had zulk soort schoenen gekocht al voordat ze in waren, en toen ineens waren ze helemaal in (:


    Ik wil dat soort schoenen al jaren! Maar toen waren ze nooit te vinden of lelijk of duur...

    Deze zijn echt heel erg gaaf! De kleur ook. Geweldig.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    ANIC schreef:
    Is het een trend? Nog nooit gezien :W Ik vind ze lelijk.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    STRATFORDGUY schreef:
    Awesome! Dit soort schoenen zijn hélémaal in op dit moment. Ik had zulk soort schoenen gekocht al voordat ze in waren, en toen ineens waren ze helemaal in (:


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Ik vind het niet lelijk. Maar ik hou het toch liever bij mn Vans en Jordans. :Y)


    Life is a beautiful struggle

    Niet mijn stijl. Ik heb liever een mooi paar hakken of een All Star, het hoeft van mij niet gecombineerd te worden.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 15:42 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Uchiha schreef:
    Hm het heb wel wat.


    26 - 02 - '16

    Ik vind ze verschrikkelijk, but I'm happy if your happy with 'em. [:


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik vind die dingen afschuwelijk. En ik heb het niet voor trends, ik draag liever dingen waar niet iedereen mee rondloopt


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik vind zulk soort sneakers er altijd heel lomp uit zien, vooral omdat veel meiden met erg dunne benen ze dragen met ook nog eens een skinny jeans.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Ik vind zulk soort sneakers er altijd heel lomp uit zien, vooral omdat veel meiden met erg dunne benen ze dragen met ook nog eens een skinny jeans.
    ik heb geen dunne benen ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ellis schreef:
    Ik ben echt totaal niet te vinden voor dat soort schoenen, maar zolang jij ze maar mooi vindt.


    None but ourselves can free our minds.

    Ik vind ze wel leuk ^^ Al zou ik het zelf niet dragen, het is niet echt mijn ding.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Ik had ze bij de Makro gezien.. Maar ze staan mij echt niet :Y) Ik ga liever voor enkellaarsjes met kleine hakken (A)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ahahaha ik heb ook zulke hakken alleen dan in het blauw. ik was ook opzoek naar normale schoenen xP
    ze zijn geweldig meid! (K)


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    ChetUbetcha schreef:
    Ahahaha ik heb ook zulke hakken alleen dan in het blauw. ik was ook opzoek naar normale schoenen xP
    ze zijn geweldig meid! (K)
    haha echt ea !


    Sidera nostra contrahent solem lunamque