Oh jongens, ik voel me zo slecht...
Al sinds halverwege februari is er een jongen/man die ik erg leuk vind. Ik zag hem een keer tijdens een uitje met mijn vader, daarna hebben we nog een beetje gemaild, maar ik kwam er achter dat hij een vriendin had. (de mailtjes waren heel simpel, standaard, niets bijzonders) Ik had toen ook een vriend. Met mijn (intussen ex)vriend is het toen verslechterd, mede door die man die ik leuk vind, omdat mijn ex gewoon niet aan hem kon tippen, ik begon me zwaar aan mijn ex te ergeren. Na nog wat dingetjes die er zijn voorgevallen heb ik het toen uitgemaakt.
De man die ik leuk vond heb ik in de tussentijd niet meer gesproken, ik heb het gewoon gehouden als 'mijn onbereikbare droomman'.
Nu hadden we gisteren weer een uitje, en omdat die man die ik leuk vind dat met zijn bedrijf organiseert, was hij er natuurlijk ook. Al een week geleden kreeg ik kriebels in mijn buik als ik er aan dacht hem weer te zien, wetende dat ik niet tussen hem in zijn vriendin in wil komen, en nog wat andere omliggende dingen.
Intussen heb ik zelf ook een nieuwe vriend.
Gisteren was het dus weer raak, normaliter ben ik heel spraakzaam, maar als hij in mijn buurt kwam, naar me keek of me wat vroeg klapte ik gewoon dicht. Ik heb al een heel aantal relaties gehad, ook met wat oudere mannen (ik val op ouder, maar deze is nog redelijk jong ^^), maar zo als ik me nu voel heb ik me nog nooit gevoeld. Hij was heel spontaan gisteren naar me, zo is hij gewoon, daarom is hij ook zo leuk. Helaas was zijn vriendin er gisteren ook.
Ik krijg hem gewoon niet uit mijn hoofd. Ik droom over hem, ik word zo ongeveer schreeuwend wakker, zijn naam roepend, denk alleen maar aan hem, terwijl ik weet dat het niet kan, maar ik krijg hem mijn hoofd niet uit. Ik hekel het om verliefd te zijn...
Is er iemand die misschien iets aan tips heeft voor me? Ik dank degene die mij verlost op mijn blote knieen, en voer hem levenslang koekjes! (al weet ik dat het onmogelijk is, helaas.)
[ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 22:14 ]
Bad decisions make good stories.