• Oh jongens, ik voel me zo slecht...
    Al sinds halverwege februari is er een jongen/man die ik erg leuk vind. Ik zag hem een keer tijdens een uitje met mijn vader, daarna hebben we nog een beetje gemaild, maar ik kwam er achter dat hij een vriendin had. (de mailtjes waren heel simpel, standaard, niets bijzonders) Ik had toen ook een vriend. Met mijn (intussen ex)vriend is het toen verslechterd, mede door die man die ik leuk vind, omdat mijn ex gewoon niet aan hem kon tippen, ik begon me zwaar aan mijn ex te ergeren. Na nog wat dingetjes die er zijn voorgevallen heb ik het toen uitgemaakt.
    De man die ik leuk vond heb ik in de tussentijd niet meer gesproken, ik heb het gewoon gehouden als 'mijn onbereikbare droomman'.
    Nu hadden we gisteren weer een uitje, en omdat die man die ik leuk vind dat met zijn bedrijf organiseert, was hij er natuurlijk ook. Al een week geleden kreeg ik kriebels in mijn buik als ik er aan dacht hem weer te zien, wetende dat ik niet tussen hem in zijn vriendin in wil komen, en nog wat andere omliggende dingen.
    Intussen heb ik zelf ook een nieuwe vriend.
    Gisteren was het dus weer raak, normaliter ben ik heel spraakzaam, maar als hij in mijn buurt kwam, naar me keek of me wat vroeg klapte ik gewoon dicht. Ik heb al een heel aantal relaties gehad, ook met wat oudere mannen (ik val op ouder, maar deze is nog redelijk jong ^^), maar zo als ik me nu voel heb ik me nog nooit gevoeld. Hij was heel spontaan gisteren naar me, zo is hij gewoon, daarom is hij ook zo leuk. Helaas was zijn vriendin er gisteren ook.
    Ik krijg hem gewoon niet uit mijn hoofd. Ik droom over hem, ik word zo ongeveer schreeuwend wakker, zijn naam roepend, denk alleen maar aan hem, terwijl ik weet dat het niet kan, maar ik krijg hem mijn hoofd niet uit. Ik hekel het om verliefd te zijn...

    Is er iemand die misschien iets aan tips heeft voor me? Ik dank degene die mij verlost op mijn blote knieen, en voer hem levenslang koekjes! (al weet ik dat het onmogelijk is, helaas.)

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 22:14 ]


    Bad decisions make good stories.

    Junns schreef:
    (...)


    Ik weet het... Heel veel succes en sterkte ermee (K)


    Je bent een engeltje, heel erg bedankt!


    Bad decisions make good stories.



    Omdat je in een nare situatie zit!

    (Moest je trouwens lachen om de onberijdbare liefde of omdat je het beste aan iets vies kan denken?)


    Physics is awesome

    Ik zou niet weten wat je moet doen, behalve stoppen met je huidige vriend voor de gek te houden.
    Maar dat wil je blijkbaar niet horen (krul)


    Has no one told you she's not breathing?

    Wat ontzettend lastig.. ):
    Sterkte! Je mag me altijd pb'en mocht je het willen / nodig hebben


    26 - 02 - '16

    LaJoie schreef:
    Ik zou niet weten wat je moet doen, behalve stoppen met je huidige vriend voor de gek te houden.
    Maar dat wil je blijkbaar niet horen (krul)


    Op de vorige pagina heeft ze al in een reactie uit gelegd dat ze haar huidige vriend niet voor de gek houd.


    Physics is awesome

    Goed, ik las even je verhaal. En ik ken dat soort verliefd zijn, het is vreselijk. (ik maak het nu ook mee, maar daar gaat het niet om.)
    Je kan niet veel doen om dit te veranderen, uiteindelijk zijn het je gevoelens. Maar kijk eens naar de leuke kantjes bij je parter, ga daar wat dieper op in. Houd je bezig met hem, en niet met die man die je zo graag wilt hebben.
    Zorg dat je steeds iets om handen hebt, dat je heel de tijd bezig bent en je jezelf de tijd niet gunt om even te stoppen en na te denken, niet aan hem in ieder geval.
    Op het einde van zulke productieve dagen ben je helemaal uitgeput en vat je sneller slaap, dan heb je ook geen last van moeilijke dromen. (Dan slaap je namelijk veel vaster en zul je het ook helemaal niet merken.)

    Ook kan je, telkens als je hem ziet/ aan hem denkt een persoonlijke nota maken over "hoe een slechte kleding stijl hij wel niet heeft.", "dat zijn haar echt walgelijk zit," "dat zo'n puntschoenen echt niet het van het zijn." "dat hij zulke vreselijke gewoontes heeft."
    ^ die dingen zijn vast niet waar, maar na een tijdje heb je zo'n genoeg van hem. (of denken aan iets dat je haat als je merkt dat je aan hem denkt.)

    hopelijk helpt dit een beetje, ik ben ook geen expert.


    Love is louder.

    Probeer het tegenovergestelde te doen van hem idealiseren.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ahern schreef:
    Goed, ik las even je verhaal. En ik ken dat soort verliefd zijn, het is vreselijk. (ik maak het nu ook mee, maar daar gaat het niet om.)
    Je kan niet veel doen om dit te veranderen, uiteindelijk zijn het je gevoelens. Maar kijk eens naar de leuke kantjes bij je parter, ga daar wat dieper op in. Houd je bezig met hem, en niet met die man die je zo graag wilt hebben.
    Zorg dat je steeds iets om handen hebt, dat je heel de tijd bezig bent en je jezelf de tijd niet gunt om even te stoppen en na te denken, niet aan hem in ieder geval.
    Op het einde van zulke productieve dagen ben je helemaal uitgeput en vat je sneller slaap, dan heb je ook geen last van moeilijke dromen. (Dan slaap je namelijk veel vaster en zul je het ook helemaal niet merken.)

    Ook kan je, telkens als je hem ziet/ aan hem denkt een persoonlijke nota maken over "hoe een slechte kleding stijl hij wel niet heeft.", "dat zijn haar echt walgelijk zit," "dat zo'n puntschoenen echt niet het van het zijn." "dat hij zulke vreselijke gewoontes heeft."
    ^ die dingen zijn vast niet waar, maar na een tijdje heb je zo'n genoeg van hem. (of denken aan iets dat je haat als je merkt dat je aan hem denkt.)

    hopelijk helpt dit een beetje, ik ben ook geen expert.


    Aankomende week heb ik tentamenweek, dus genoeg te doen. Helaas zitten er tussen het leren momentjes dat je even rust moet nemen, en dan gaan mijn gedachten al gauw naar hem uit...
    Helaas is zijn kledingstijl juist geweldig, zijn haar is exact de kleur die het moet zijn, en zijn gewoontes, daar ken ik hem niet goed genoeg voor.
    Dank je wel, ook dit heeft geholpen. (flower)


    Bad decisions make good stories.

    Iedereen, heel erg bedankt voor de reacties, ik weet niet wat ik zonder jullie/Q zou moeten!


    Bad decisions make good stories.

    I'm sorry, I cannot help you. Ik ga juist de dingen doen die je níét moet doen, zoals flirten met de desbetreffende persoon, waardoor het uitgaat tussen hem en zijn vriendin en ik me de rest van m'n leven schuldig voel. Ugh, stupid love :c


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Het lijkt me sterk dat hij ouder is dan jij aangezien jij 112 bent volgens je profiel:W
    Anyways, probeer in ieder geval iets uit want van saaie mailtjes word je ook niet wijzer.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Selah schreef:
    Het lijkt me sterk dat hij ouder is dan jij aangezien jij 112 bent volgens je profiel:W
    Anyways, probeer in ieder geval iets uit want van saaie mailtjes word je ook niet wijzer.


    Het mailcontact is helaas over, dat was in februari. Toen heb ik wel ligt wat manouvres geprobeert te maken, maar helaas tervergeefs. Ik wil me ook niet aan hem opdringen via de mail, want dan kan ik hem helemaal niet meer onder ogen komen. Zijn vriendin heeft me zaterdag al heel de dag verwaand aangekeken, zelfs toen ik lieflijk lachte. Bitch. (mijn excuses...)


    Vasilisa schreef
    I'm sorry, I cannot help you. Ik ga juist de dingen doen die je níét moet doen, zoals flirten met de desbetreffende persoon, waardoor het uitgaat tussen hem en zijn vriendin en ik me de rest van m'n leven schuldig voel. Ugh, stupid love :c


    Liefde is hatelijk... :( Nou ja, als het per ongeluk uit gaat met zijn vriendin, omdat hij mij leuker zou vinden o.i.d. heb ik er geen problemen mee, maar ik vrees dat dat hem niet gaat worden...


    Bad decisions make good stories.