• Hey,

    Ik wil graag ideeën voor mijn haar! Maar dan niet te drastische ideeën waarvoor ik naar de kapper moet graag.
    Ik bedoel dus iets wat ik gewoon zelf met mijn haar kan doen, want ik ben het zat om elke dag hetzelfde in mijn haar te hebben (één lok met een speldje naar de zijkant)
    Ik heb wel zelf paarse uitwasbare verf, als jullie daar ideeën mee hebben, zeg het ook gewoon! Maar ik bedoel vooral soorten staarten/vlechten of iets anders, iets wat niet zo gewoon is!
    Alvast bedankt!

    LittleMixer

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 8:20 ]


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Een sidecut. <3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Je zou met de uitwasbare verf een soort dipdye kunnen maken of de helft van je haar er mee verven of zo. Maar dan zou ik er eerst plaatjes van op het internet zoeken ter inspiratie.


    26 - 02 - '16

    Aragog schreef:
    Een sidecut. <3


    Ik zoek zeg maar ideeën die ik zelf kan maken, zoals manieren van vlechten ofzo. Of iets waarmee je je haar mooi kan maken (:


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Je pony braiden, een waterfallbraid, een strik met je haar maken, schuine vlechten,...


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ahri schreef:
    Je zou met de uitwasbare verf een soort dipdye kunnen maken of de helft van je haar er mee verven of zo. Maar dan zou ik er eerst plaatjes van op het internet zoeken ter inspiratie.


    Dankjewel! Ik ga even zoeken (:


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Negligible schreef:
    Je pony braiden, een waterfallbraid, een strik met je haar maken, schuine vlechten,...


    Sorry, heb je daar plaatjes van? Want ik weet niet echt wat je bedoeld.. $:


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    (Schuine) vlecht. Hoge staart. Twee plukken haar naar achter. Je kunt op zich heel veel met elastiekjes. Maar ik heb er geen idee van hoe lang je haar is, want als ze echt kort zijn kun je ook heel veel dingen weer niet.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Penelopy schreef:
    (Schuine) vlecht. Hoge staart. Twee plukken haar naar achter. Je kunt op zich heel veel met elastiekjes. Maar ik heb er geen idee van hoe lang je haar is, want als ze echt kort zijn kun je ook heel veel dingen weer niet.


    Best lang, een stukje over mijn schouders (:
    Maar het punt is dat ik al best veel dingen heb gehad. Al ga ik wel even uitzoeken hoe een watervalvlecht moet (:


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Niemand meer?


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Hmpf, stiekem zit ik met hetzelfde probleem..
    Ik heb nooit zin om iets met mijn haar te doen.. of het is te lastig voor mij op de vroege ochtend... xd Ik heb het meestal los hangen.
    + heb ik dun haar en dat werkt bij mij meestal in mijn nadeel xd.

    Misschien dat je op random plekjes een klein/dun vlechtje maak? I dunno.. Mij leek dat leuk.. heb het alleen nog nooit gedaan xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    "Maar dan te drastische ideeën waarvoor ik naar de kapper moet graag." Volgens mij ben je het woordje 'niet' vergeten :')
    Stijlen, krullen, pijpenkrullen, vlechtjes, staart, opsteken, knot, met speldjes plukken haar wegwerken, zo'n grote klem voor in je haar erin draaien.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Was je haar, maak er heel veel kleine vlechtjes in en ga daarmee slapen. In de ochtend haal je het eraf en doe je er in mousse in.
    Of je vlecht je haar. Op youtube kun je heel veel van die schattige tutorials vinden. (:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.