• Daar heb ik dus echt een hekel aan, en ik kom het steeds vaker tegen. Zoals bij ons in de paardenclub, daar hebben we een meisje dat ALTIJD met truien van Abercrombie, Hollister, Superdry, G-Star en noem maar op komt rijden. Dan heb ik echt zoiets van; kom op man, je gaat paardrijden, daar wordt je vies van, als je het nu wilt of niet.
    Als het nu een oud stuk kledij is maakt me dat niet uit, maar als je de week voordien nog hebt zitten opscheppen dat je bij Hollister bent gaan shoppen en dan aankomt met die nieuwe trui en achteraf zit te klagen dat ie vuil is.. :')
    Ach ja, de mensen doen nu eenmaal wat ze willen, maar dit is mijn menig erover. Ik vind het gewoonweg belachelijk als je met merkkleding komt sporten.

    Waar hebben jullie op dit moment een hekel aan?


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Aan school. :'D


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik sport soms/ga soms naar de scouting met merkkledij, maar dan ook wel merkkledij van 3/4 jaar oud, en die mag van mij echt wel vuil worden. :')
    Eh, op dit moment heb ik een hekel aan onduidelijke mensen en mijn beste vriendin.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 21:35 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik vind het niet erg, zolang die mensen er niet over klagen dat het onder het zweet/modder zit. Je hebt ook immers sportkleding van merken.

    Ik erger me eerder aan mensen die het raar vinden dat niet al mijn schoenen van een merk zijn en als ze ze toch leuk vinden, maar erachter komen dat ze me 10 euro hebben gekost, direct zeggen dat ze dat allang zagen en dat ze opeens lelijk zijn.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Meh, vind het ook niet zo nodig om in merkkleding te sporten. Alleen als de sportschoenen een goed merk zijn, kan ik dat wel begrijpen.

    Ik erger me aan mezelf. :')


    You are beautiful, you are love.

    Hm, maar er is ook merkkleding voor sport?

    Ik irriteer me aan een jongen c:


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    Hm, maar er is ook merkkleding voor sport?

    Ik irriteer me aan een jongen c:


    Ja dat snap ik dan wel.
    Waar ik me gewoon aan irriteer zijn mensen die opscheppen over hun trui van €200 en achteraf gaan klagen als ze erin gaan zitten zweten of zo.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 21:21 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Oh, ja, dat ken ik. Als het sportdag is bij ons op school, lopen er ook altijd van die tutjes rond met hun Abercrombie-pulls en dan achteraf zitten ze ook te zeuren dat hun trui vuil is, terwijl er uitdrukkelijk op de brief staat dat je kleren moet aantrekken die vuil mogen worden. :')
    Ik erger me aan mijn vriendje.

    Ik heb wel merk paardrijbroeken, maar ik zou nooit zo'n dure trui aandoen naar de manege. Meestal rij ik gewoon in een oude sweater.
    Maar ja, die mensen zullen dan wel rijk genoeg zijn om het niets te kunnen schelen. Vind het zelf ook nogal belachelijk.


    i put the fun in funeral

    *Loopt fluitend weg uit dit topic*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Audacity schreef:
    Ik heb wel merk paardrijbroeken, maar ik zou nooit zo'n dure trui aandoen naar de manege. Meestal rij ik gewoon in een oude sweater.
    Maar ja, die mensen zullen dan wel rijk genoeg zijn om het niets te kunnen schelen. Vind het zelf ook nogal belachelijk.


    Ja dat je merk paardrijkleding hebt vind ik nog normaal, ik heb dat zelf ook en het is gemaakt om te gaan paardrijden. Maar als je gaat rijden met kleren die je ook gewoon aandoet om naar school te gaan vind ik dat een beetje absurd..


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ludwig schreef:
    Oh, ja, dat ken ik. Als het sportdag is bij ons op school, lopen er ook altijd van die tutjes rond met hun Abercrombie-pulls en dan achteraf zitten ze ook te zeuren dat hun trui vuil is, terwijl er uitdrukkelijk op de brief staat dat je kleren moet aantrekken die vuil mogen worden. :')
    Ik erger me aan mijn vriendje.

    D:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik sport ook weleens met merkkleding aan, maar dat is oud en het boeit me niet wat ermee gebeurt.
    Op dit moment erger ik me aan mijn werk.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik erger me op dit moment aan mijn klas.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Wij moeten tijdens schoolgym schoolshirts dragen, dus tja... En ik draag Nike sportschoenen, maar die zijn al zo vies als wat so who cares.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Dat vind ik ook vervelend, like, je gaat toch geen modeshow lopen?
    Hm, ik irriteer me op dit moment aan niets.


    stay safe because I like being alive at the same time as you