Dan ben je één van de weinige die het schouderblad juist afraad. Ik raad die plek juist altijd aan, vooral voor een eerste Ik heb mijn eerste ook op het schouderblad laten zetten en voelde navenant er niks van. Ook bij de mensen waar ik inmiddels een tattoo heb gezet op het schouderblad vinden het één van de idealere plekken. Maar dat is slechts mijn ervaring natuurlijk (:
Uit mijn eigen ervaring denk ik dan ook dat het been en de onderrug één van de pijnlijkere plekken is, maar daarin verschilt het immers ook wel van persoon tot persoon.
Voor zover ik het zie, al is het mini, zijn ze alle drie redelijk goed gezet. Natuurlijk, smaak verschilt en de ene houdt nu eenmaal van old school, of van new school, of van realistisch of van tribal en zo kan je nog even doorgaan. Iedereen vind wat anders mooi en het is ook niet dat ik naar hetgeen kijk wat je heb laten zetten. Ik ben iemand die altijd kijkt naar hoe het gezet is en naar de details, want dat is het belangrijkste.
Mijn eerste tattoo heb ik nu 8 jaar geleden laten zetten, ik was 16 En ik heb er nog altijd geen spijt van. Ondanks dat je echt wel zie dat het verouderd is en dat er in de loop van de jaren nieuwere en dunnere naalden zijn gekomen en dat de techniek verbeterd is. Het is een moederwolf met haar jong, huilend naar de maan.
Mijn 2de Link heb ik vorig jaar laten zetten, in m'n nek en hals, en een veer naar voren lopend tot m'n sleutelbeen. Toen vond ik hem echt wel keigoed gezet, maar nu ikzelf begonnen ben met tatoeëren (ben nu 10 maanden bezig) is het resultaat echt wel middelmatig te noemen. Echt heel veel spijt heb ik niet, enkel van het feit bij wie ik hem heb laten zetten. Maar goed, dat is achteraf
[ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 13:04 ]
“If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”