• Vanaf morgen is er elk weekend tot de 28e (Vrijdag, zaterdag en zondag) Fright Nights in Walibi.
    Wie gaat er naartoe? En welke dag?
    Ik ga er sowieso heen, de nieuwe attractie lijkt me echt geweldig! Sinterklaas, Kerstmis, Nieuwjaar en Valentijn in een Halloween jasje gestoken, hoe amaaaazing!
    Ik sleep mijn vriend erheen op de 20e.
    Sorry als er al een topic over was.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Lijkt me zo leuk om daar nog 'ns heen te gaan :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nope, not going :C


    Pretty is just a pretty word.

    Ik ben al een paar keer naar Movie park germany geweest met halloween. Dat was echt geniaal.
    Walibi ben ik nog nooit geweest.

    Ik ben er een jaar of twee geleden ook heen gegaan en ik vond het echt géweldig! Misschien dat ik dit jaar ook nog wel ga, want het is echt heel leuk.


    The odds are néver in our favor.

    Kyoshi schreef:
    Ik ben er een jaar of twee geleden ook heen gegaan en ik vond het echt géweldig! Misschien dat ik dit jaar ook nog wel ga, want het is echt heel leuk.


    Op de site onder 'Extra's' zijn ook nog filmpjes te zien of het thema van dit jaar, ze zien er echt leuk uit!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Op de site onder 'Extra's' zijn ook nog filmpjes te zien of het thema van dit jaar, ze zien er echt leuk uit!

    Okee, ik ga nog wel kijken, want ik wel echt graag gaan. Ik weet nog wel dat toen ik ging, je van die grappige snoepjes kreeg en diademen met duivel hoorns.


    The odds are néver in our favor.

    Kyoshi schreef:
    (...)
    Okee, ik ga nog wel kijken, want ik wel echt graag gaan. Ik weet nog wel dat toen ik ging, je van die grappige snoepjes kreeg en diademen met duivel hoorns.


    Haha echt? Lijkt me superleuk!
    Ja ik ga met mijn vriend en nog wat vrienden dus dat word wel gezellig.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Jezus hell, ik zag gisteravond die reclame op tv met een clown. Meh.(no_chears)


    everything, in time

    Ik had nog kortingskaartjes, maar die waren tot begin oktober geldig (1e geloof ik).
    Mja. Ik ga er nog wel een keertje heen ^^
    Ik wil sowieso ook nog een keertje naar Hellendoorn en Walibi moet ik ook nog eens naartoe. Maar deze vakantie ga ik al naar Beekse Bergen, dus dat wordt een ander keertje ^^
    Veel plezier trouwens!


    Deep inside, I've never felt alive

    Sapientia schreef:
    Ik had nog kortingskaartjes, maar die waren tot begin oktober geldig (1e geloof ik).
    Mja. Ik ga er nog wel een keertje heen ^^
    Ik wil sowieso ook nog een keertje naar Hellendoorn en Walibi moet ik ook nog eens naartoe. Maar deze vakantie ga ik al naar Beekse Bergen, dus dat wordt een ander keertje ^^
    Veel plezier trouwens!


    Het is elk jaar wel leuk!
    En dankjeweeeeel!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik ben gisteren geweest!
    het was echt de beste dag uit mijn hele leven.
    Ik (en de vriendin waarmee ik ging) hadden 2 leuke jongens ontmoet waarmee we de hele dag hebben gelopen. Ik heb toen de hele avond arm in arm met een jongen gelopen (hoe romantisch (hoera)) we hadden eerst geen kaartjes voor the haunted houses maar zij wel dus goed wij ook kaartjes kopen. ben met diezelfde jongen door alle houses geweest. het was enorm episch. Die scarezone aan het begin was het coolst (7 deadly sins heette die) daar zijn hele sexy gozers, eentje van hun heb ik uiteindelijk geknuffelt (:9~). En ik ben ook nog eens uitgescholden door eddie xD we liepen zo langs en ik zwaaide naar hem en toen zei die zo: wat sta je nou lomp te zwaaien sukkel?
    echt geweldig xD
    heb je kaartjes voor haunted houses? die zijn wel heel awesome ^^


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Ik ga ook op de 20e. (:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.