• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 11 okt 2012 - 19:42 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik voel Leslies hand in de mijne en moet aan vroeger denken, nou ja vroeger? Nog geen week geleden.
    Toen we nog samen waren en we dit elke keer deden als we naar een film keken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ok, het was totaal haar fout dat ik nu een stijve had.
    "Argh." kreunde ik zacht. "Je moet me niet zo gek maken. Ik sta niet in voor de gevolgen." mompelde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Het voelt zo vertrouwd en onwillekeurig moet ik toch een beetje glimlachen. Ik kijk naar de film, met Jake komt het wel goed, uiteindelijk. Het is en blijft een tragisch maar mooi sprookje. We zijn bij het gedeelte waar die gemene koningin aan de jager het kistje geeft waarin hij Sneeuwwitje's hart in mijn stoppen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik kijk hem ondeugend aan. 'Ik vind dat totaal niet erg.' fluister ik in zijn oor en kus weer plagerig zijn hals.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Een traan loopt geruisloos naar beneden. Ik zucht. Ik snap best dat Kate dit zo'n mooi sprookje vind, ... neeh vond.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik voel het, want de traan van Jake valt op mij. Ik kijk op naar hem en veeg dan zachtjes het spoor van de traan weg. Dan leg ik mijn hoofd weer neer op zijn schouder en kijk weer naar de film.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Je bent één van de beste vriendinnen die ik me kan wensen Les.' zeg ik dan zachtjes. Kate en Axton blijven mijn beste vrienden maar Leslie betekent zoveel voor me... als zij nu ook nog eens weg zou zijn dan zou het helemaal onleefbaar worden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik glimlach. Jake noemt me een vriendin. Het voelt rot. Niet meer zijn vriendinnetje. Maar ik moet niet sikkeneurig doen. 'Jij ook voor mij Jake,' zeg ik zacht. 'Ook als vriendje.' En dat laatste had ik er eigenlijk niet uit moeten gooien. En ik bijt op mijn lip en kijk naar de film.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik kreunde weer. Zacht, gefrustreerd. Mijn handen gleden voorzichtig naar haar borsten. Alsof ze breekbaar was.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    Misschien was het niet de bedoeling dat ik het hoorde maar ik kijk haar aan. 'Les, je was het beste vriendinnetje die ik maar kan hebben maar je bent nu bij Nick.' zeg ik zachtjes en druk gewoon een kus op haar voorhoofd en kijk verder.

    Alexi
    Ik bijt op mijn lip. Mijn borsten zijn de laatste tijd gegroeid door de zwangerschap en ik moet de hele tijd andere bhs kopen. Wat op zijn heel irritant is maar voor te slapen, zoals nu, draag ik er geen. Ik kus hem zachtjes op zijn lippen en streel met mijn tong over zijn onderlip.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik open mijn mond een stukje en begin haar borsten te masseren. Ik doe heel voorzichtig, om zeker te zijn dat ik haar niet nog een keer per ongeluk pijn zou doen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik kijk dan terug naar hem. 'Ik weet het, dat ik met Nick ben,' zeg ik zachtjes. 'En ik weet niet eens echt waarom.' En dat is eerlijk waar. Nick is gewoon Nick. Vroeger was ik echt smoor verliefd op Nick. En ja, hij is knap en heeft een verleidelijke lach en ogen waarin ik mezelf wel kan verliezen. Maar hij is ook sarcastisch, dominant en vertelt me zowat nooit iets. Maar toch. Toch zou het idee om Nick te laten gaan me pijn doen. Nick is van wie ik houd, maar Jake is degene waar ik niet zonder kan leven. En ook van houd. Het is zo dubbel. En zo anders.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2012 - 20:46 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {En nu wil zelfs Jaimes Jeslie.. }


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Ik druk me tegen hem aan en maak er een tongzoen van. Ik geniet van zijn aanrakingen.

    Jake
    Ik kijk haar verwart aan. 'Je weet niet waarom?' herhaal ik haar in de war.
    'Je houd toch van hem? Daarom ben je toch bij hem?' zeg ik en streel zachtjes over haar arm. Ik let niet meer op de film.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    {En nu wil zelfs Jaimes Jeslie.. }


    [Niet helemaal waar, maar Nick is altijd zo sarcastisch.... En trouwens. Jeslie staat zwaar voor in de peilingen XD en ik laat haar toch expres denken dat ze van Nick houdt?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.