• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 11 okt 2012 - 19:42 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Aurora
    Als ze niet zegt dat het niet lukt kan ik al meteen raden waarom en zucht even en schuif dan een beetje op zodat ik niet meer in haar zicht zit. Dan kijk ik even de kantine en dan weer naar het meisje en naar haar tekening, ze is goed. Ondertussen tik ik met mijn nagel op de tafel en kijk wat rond.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2012 - 16:19 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nick
    'Ik vertrouw hem nogsteeds niet' Andwoord ik koppig, hij had gewoon.. Iets raars.
    Of het lag mischien aan mij.. Wat ook nog wel eens zou kunnen kloppen.


    Don't be like the rest of them, darling

    (mijn topic)


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Sky Leslie White
    Ik kijk verbaasd op als het meisje ineens wegloopt en aan de kant gaat zitten. 'O...' Mompel ik. Misschien had ik wat meer aandacht bij het gesprek moeten hebben... Ik teken dan toch maar verder, het meisje is nou toch al verschoven. Nog steeds wil de tekening niet echt lukken, dat soort dagen heb ik weleens. Ze speelt ook een beetje op mijn zenuwen door te tikken met haar nagel op de tafel.

    Leslie Day
    Hij zegt dat hij de man nog steeds niet vertrouwd. 'Doe wat je niet laten kan,' mompel ik dan. En ik loop dan naar het bed en laat mezelf er zuchtend op vallen. Ik sluit even mijn ogen. En gaap een keer. Dit alles is zo vermoeiend. En ik val gewoon in slaap.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2012 - 16:22 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oeps, bedoelde niet andere tafel.. Heb veranderd, anders zou ze weer Lonely zijn... :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    Sky Leslie White
    Ik kijk verbaasd op als het meisje ineens wegloopt en aan de kant gaat zitten. 'O...' Mompel ik. Misschien had ik wat meer aandacht bij het gesprek moeten hebben... Ik teken dan toch maar verder, het meisje is nou toch al verschoven. Nog steeds wil de tekening niet echt lukken, dat soort dagen heb ik weleens. Ze speelt ook een beetje op mijn zenuwen door te tikken met haar nagel op de tafel.

    Leslie Day
    Hij zegt dat hij de man nog steeds niet vertrouwd. 'Doe wat je niet laten kan,' mompel ik dan. En ik loop dan naar het bed en laat mezelf er zuchtend op vallen. Ik sluit even mijn ogen. En gaap een keer. Dit alles is zo vermoeiend. En ik val gewoon in slaap.


    [Aangepast]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Doe ik ook' Mompelde ik nog voordat ze in slaap viel ik hoorde de man na een paar uur weer uit zijn kamer vertrekken -aangezien het hiernaast was en ik daar naar aan het luiseren was- loop ik de kamer uit en hoor een auto weg gaan. Perfect, deze sloten waren niet heel moeilijk open te breken -een beetje kracht zetten of de deur eruit rammen zou ook werken maar dat was iets te veel drama- toen ik de deur open had liep ik de kamer door om vervolgens zijn tas te doorzoeken, daar vond ik in een zeivak 3 sterrenschots, I whas right wasn't I? Pakte deze aangezien ik nou niet echt een fijn gevoel had als iemand me zomaar kon vermoorden en liep terug naar de kamer waar Leslie nog lag te slapen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Na even schrik ik wakker. Ik weet niet hoe lang ik ben wezen slapen, maar dat is helemaal niet mijn bedoeling geweest. Ik kijk om me heen. Oja. Hotelkamer. 'Hoe lang heb ik geslapen?' Vraag ik aan Nick. Ik moet weten hoe het met Jake is. Ik zou na ongeveer een uurtje weer terugkomen namelijk. Shit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Mischien een uur ofzo' Andwoord ik en zoek vervolgens de kamer af naar een goede plek om die sterrenschots op te bergen die nu op het andere bed liggen. 'Hoezo?' Vraag ik haar vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Hij zegt een uur ofzo. En ik haal een hand door mijn haar. 'Ik had tegen Jake gezegd dat ik over een uur weer bij hem zou zijn. Iets langer. En dat is nu dus al voorbij.' En ik bijt op mijn lip. Ik pak mijn mobiel en verstuur gauw een sms naar hem. Hi Jake, ik ben je niet vergeten. Er kwam wat tussen, maar ik kom zo onderweg naar jou toe. X L.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Moet gaan; tot steaks!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Hmm..' Mompel ik, het maakte me echter niet veel uit dat ze naar Jake ging.. Aangezien ik wist wat er was en waarom.
    Toen ik een goede plek had gevonden pak ik twee van de drie sterrenschotten en berg die op.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Mijn topics, moet wel eerst nog hw maken :p}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Het valt me nu pas op wat Nick in zijn handen heeft en mijn ogen worden groot. 'H-hoe kom je daaraan?' Vraag ik dan. Sterrenschot. Levensgevaarlijk voor ons demonen en ook engelen. Voor mensen ongevaarlijk. Het is een stompe punt dus zij kunnen er niet dood aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Ik heb bij onze ontschuldige vriend rondgekeken' Andwoord ik simpel die dingen deden zelfs pijn als je ze oppakte daarom had ik ze eerst omwikkeld met een doek.


    Don't be like the rest of them, darling