• Hallo iedereen!

    Ik ben hier nieuw op Q zoals jullie misschien al kunnen zien hahaha.
    Ik zit bij Krull in de klas en die vertelde mij over quizlet, ik was vet benieuwd natuurlijk en heb diezelfde dag nog een account aangemaakt.
    Tot nu toe bevalt het mij prima, alleen vind ik het lastig om contact te maken met de mensen hier omdat ik er een soort van tussen kom springen.
    Dus ik dacht, ik maak een nieuwe topic om mezelf even te introduceren ^^.

    Nou hoi ik ben Pam, ben 17 jaar en zit in de 1e van het HBO.
    verder hou ik van one direction haha, is vast niet te zien (:, ik vind dat ik goed kan luisteren en dat ik mensen vaak goed kan helpen met hun problemen.
    Natuurlijk kun je heel erg met mij lachen ;d want ik hou heel erg van gezelligheid!
    Verder heb ik heel lang op hockey gezeten en liggen mijn interesses nu bij voetbal, haha ja je lees het goed ^^.

    Ik hoop dat ik nu een beetje mezelf heb voorgesteld en dat ik veel leuke en nieuwe mensen ga ontmoeten hier op Q!


    Ik vergeef en vergeet, want ik heb een goed hart en een slecht geheugen

    Helleeuw:Y)


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Heeeej!
    Fijn dat je het hier naar je zin hebt! (:

    Ik ben Amber, ik ben 18 en zit nu in het tweede van mijn HBO. Ik ben geen fan van One Direction, maar ik ben zeker ook geen hater. Als er een liedje van hun voorbij komt en dat is leuk, dan gaat het gewoon mijn ipod op haha ;p
    Wat voor opleiding doe je, als ik vragen mag? (:


    Inspiration can hit you any time

    Welkomm (:


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Hoi (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Mordin schreef:
    (...)

    het is een paNfluit! TWEE POOTJES!

    Heb Pam toch ook tussen aanhalingstekens, joh (cat)

    [ bericht aangepast op 11 okt 2012 - 15:57 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    TeamSterek schreef:
    Hallo Pam, welcome op Q^^


    The odds are néver in our favor.

    Hullo! Welkom op Quizlet. ^^ Hopelijk voel je je hier al snel thuis. Niemand bijt hier (hard). :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Welcome op Q :3.


    Never look back, don't doubt tomorrow.