• Ik zag dit op tumblr:

    "If you can correctly pronounce every word in this poem, you will be speaking English better than 90% of the native English speakers in the world. After trying the verses, a Frenchman said he'd prefer six months of hard labour to reading six lines aloud. Try them yourself. "

    En daarmee bedoelen ze dit gedicht.

    Yeah, good luck.
    Dus, wie lukte dit enigszins?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    CyberLord schreef:
    Het is niet moeilijk, maar wel een tongbreker.


    -

    Da's toch niet moeilijk? Gewoon even opletten (;


    Caution first, always.

    Ik zie het na een dag nog steeds niet D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Junns schreef:
    Het grootste gedeelte lukt me wel. Het zijn alleen sommige woorden die ik niet ken, waarvan ik niet weet hoe ik ze uit moet spreken.


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Wel weer typisch dat het grootste deel van de Q'ers hier beter Engels spreekt dan 90% van de Engelsen zelf (cat).


    i put the fun in funeral

    Yoda schreef:
    Ik had er eigenlijk helemaal geen moeite mee.
    Het enige waar ik moeite mee had was de kleur en grootte van de tekst, ik heb nu nog lijntjes voor mijn ogen die overal verschijnen D:


    comfort in c h a o s

    Het is wel makkelijk ^^
    Maarja, ik doe TTO


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Lilium schreef:
    Hahah zó awesome. Yep, het lukte me (:


    Ex astris, sciencia

    Gancanagh schreef:
    Gaat nog redelijk hoor. Sommige woorden kende ik niet en andere moest ik twee keer lezen maar al bij al valt het vind ik nog mee.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Audacity schreef:
    Wel weer typisch dat het grootste deel van de Q'ers hier beter Engels spreekt dan 90% van de Engelsen zelf (cat).

    Eerlijk gezegd denk ik dat er een grote kans is dat vooral de mensen die zelfverzekerd zijn over hun beheersing van de Engelse taal dit proberen en een reactie erover plaatsen.
    Of het gaat in veel gevallen minder goed dan ze denken. Daar is ook een grote kans op. (net als bij zingen, bijvoorbeeld)


    I can't even think straight.

    Audacity schreef:
    Wel weer typisch dat het grootste deel van de Q'ers hier beter Engels spreekt dan 90% van de Engelsen zelf (cat).


    Denk je echt dat dat waar is? Een Engelsman/vrouw heeft hier echt geen problemen mee, misschien met de moeilijkste woorden ja, maar wij Nederlanders kunnen net zo goed niet ieder woord uitspreken. Over het algemeen zullen de Engelsen hier geen probleem mee hebben.


    everything, in time

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Eerlijk gezegd denk ik dat er een grote kans is dat vooral de mensen die zelfverzekerd zijn over hun beheersing van de Engelse taal dit proberen en een reactie erover plaatsen.
    Of het gaat in veel gevallen minder goed dan ze denken. Daar is ook een grote kans op. (net als bij zingen, bijvoorbeeld)


    Daar heb je wel een punt :3. Maar eigenlijk geloof ik niet dat iedereen dit foutloos heeft kunnen lezen hoor. Er zitten veel mensen op Q die goed in Engels zijn, maar het zou me verbazen als ze het allemaal kunnen.


    i put the fun in funeral

    HallowsEve schreef:
    Het is wel makkelijk ^^
    Maarja, ik doe TTO


    OMJ, ik ook^^

    Ik vond het niet zo heel moeilijk, maar ik had nog wel problemen met een paar woorden. Ook moest ik sommige dingen even twee keer lezen voordat ik nou wist wat er precies stond.....
    Maar ik denk dat als je veel engels gebruikt en heel veel engels MOET spreken dit vanzelf makkelijker word.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Met een beetje concentratie lukt het wel, alleen zie ik nu op mijn wit scherm allemaal zwarte streepjes van hoe de tekst stond.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Maar dit gaat echt over 100% foutloos en al bij een klein foutje hoor je al bij de rest.
    Dus, ja, ik denk dat sommige van jullie dat inderdaad goed kunnen, maar toch een klein foutje maken..
    -om me even in de discussie te moeien.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt