• Januari University is een van de allerbeste scholen in LA. Een school die bereikbaar is voor iedereen, arm of rijk. Er zijn vele verschillende studies die je hier kunt doen; van artistiek tot rechten, van bètastudies tot toerisme. Elke week zijn er nieuwe activiteiten waaraan iedereen mee kan doen. De campus heeft alles wat een scholier zich maar kan wensen, een bibliotheek, een zwembad, een aantal restaurantjes, wat sportvelden en een sportschool. Dicht bij de campus ligt een groot winkelcentrum.
    De onderkomens van de studenten zijn superluxe, van alle gemakken voorzien en ligt in het midden van de campus. Alle nieuwe leerlingen slapen in één gebouw en hebben een gezamenlijke woonkamer en keuken.

    Het schooljaar begint over 2 dagen en een nieuwe lichting leerlingen komt dit jaar de campus onveilig maken. Zullen er dit jaar veel problemen ontstaan? Gaat alles vanzelf? Ontstaan er relaties of ruzies?


    Jij bent dus één van die nieuwe lichting leerlingen die deze school gaat betreden.

    lijstje

    naam:
    leeftijd:
    studie:
    uiterlijk:
    evt. innerlijk:


    !! Als je een innerlijk wil toevoegen, zorg dan wel dat je je eraan houdt!!

    Meiden:
    Brookelynn McCarter ~ JordanStyles
    Lynn Dominique Hawkins ~Sindarin
    Shelley Alexa McAdams ~ AgentP
    Dawn Ebony Cox ~ SupahBaby
    Aria Rosalie Flow ~ Coockies
    Cindy Mikayla Knigt~RememberYoux


    Jongens:

    Aiydrien Greggor~ JordanStyles
    Jack Collins ~JokerBaby
    Ashton Newport ~MissLexi
    Dylan William Stewart ~ Coockies
    George Mallice Brookville ~Flitwick


    Speeltopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 18:05 ]


    Ooit zul je beseffen: Shit, ze hield echt van me... Damn boy, too late for you!

    naam: Cindy Mikayla Knigt
    leeftijd: 17
    studie: tekenen, musical
    uiterlijk:


    innerlijk: RPG


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    naam: Dylan William Stewart
    leeftijd: 18
    studie: Sport en psychologie
    uiterlijk:



    Dylan is lang, namelijk 1,90 en gespierd gebouwd door het vele sporten. Hij heeft helder blauwe ogen en kort donkerblond haar. Hij wordt best snel bruin. Zijn kledingstijl is stoer en hij heeft een tattoo op zijn schouder en rug. Ook heeft hij een ketting van zijn vader die uit het leger komt dus die draagt hi vaak.
    evt. innerlijk: Dylan is een vriendelijke jongen. Hij houd van vriendschappen en heeft veel over voor vrienden, maar zelfs voor onbekenden. Hij heeft respect voor mensen en loopt altijd lachend rond. Maar achter die lach zit een verhaal. Zijn vader is omgekomen in het leger. Hij heeft veel respect voor zijn vader en wil hem opvolgen. Hij wilt dus ook naar het leger. Hij wilt mensen helpen. Om in het leger te mogen moet je veel sporten en gezond leven. Dat doet hij dan ook. Een biertje enz. Gaat er altijd wel in. Als je Dylan boos maakt kan hi agressief worden. Dus daar moet je mee oppassen.
    Extra zijn vader is op zijn 16;3 overleden.
    Een jaar lang heeft hij niks meer uitgevoerd in zijn leven. Hij was vaak dronken, steelde en verklootte zijn leven. Op zijn zeventiende besloot hij wat te doen met zijn leven en zijn vader op te volgen. Zijn doel is om op zijn 21ste het leger in te mogen.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 18:25 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    naam: Dylan William Stewart
    leeftijd: 18
    studie: Sport en psychologie
    uiterlijk:



    Dylan is lang, namelijk 1,90 en gespierd gebouwd door het vele sporten. Hij heeft helder blauwe ogen en kort donkerblond haar. Hij wordt best snel bruin. Zijn kledingstijl is stoer en hij heeft een tattoo op zijn schouder en rug. Ook heeft hij een ketting van zijn vader die uit het leger komt dus die draagt hi vaak.
    evt. innerlijk: Dylan is een vriendelijke jongen. Hij houd van vriendschappen en heeft veel over voor vrienden, maar zelfs voor onbekenden. Hij heeft respect voor mensen en loopt altijd lachend rond. Maar achter die lach zit een verhaal. Zijn vader is omgekomen in het leger. Hij heeft veel respect voor zijn vader en wil hem opvolgen. Hij wilt dus ook naar het leger. Hij wilt mensen helpen. Om in het leger te mogen moet je veel sporten en gezond leven. Dat doet hij dan ook. Een biertje enz. Gaat er altijd wel in. Als je Dylan boos maakt kan hi agressief worden. Dus daar moet je mee oppassen.
    Extra zijn vader is op zijn 16;3 overleden.
    Een jaar lang heeft hij niks meer uitgevoerd in zijn leven. Hij was vaak dronken, steelde en verklootte zijn leven. Op zijn zeventiende besloot hij wat te doen met zijn leven en zijn vader op te volgen. Zijn doel is om op zijn 21ste het leger in te mogen.

    Zac is al de broer van Dawn.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [o okee. Ik pas wel aan. Of ze zijn broer en zus als je wilt?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Broer en zus zal wat moeilijk gaan aangezien hij is omgekomen in Irak.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [o ja las het. Zou je het wel willen. Aangezien bij jouw idee broer is overleden bij mij vader. Zou je het leuk vinden. Zeg maar eerlijk x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Wat bedoel je? Van dat broer-zus ding? Want ik snap je niet helemaal (blond eh)]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [Dat ze broer en zus zijn en dat bij jouw niet de broer dood is maar net zoals bij de mijne de vader. Alleeen betekend dat dat jij je idee iets moet aanpassen en misschien wil jebdat niet... x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik had eigenlijk mijn idee al volledig uitgewerkt en 2 dogtags van 1 persoon is een beetje moeilijk.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Nee dan doe ik dat weg... Haha maar ik begijp het. Ik had alleen Zac heel erg in mij hoofd bij uiterlijk :)


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik ook aangezien ik dan perfect een foto van hem uit de film "The Lucky One" kon nemen, want daar speelt hij toch een marinier.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 18:03 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Ja ik heb die film net gezien vandaag hahaha


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik woensdag =D


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Maar je wilt dus geen broer en zus zijn :( haha


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nee, sorry, ik had het idee echt al volledig uitgewerkt enzo.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe