• Blijkbaar krijg je hier ook veel gedaan als mensen je kennen. Ik bedoel like; als de 1 een topic opent met rollen dan gaat iedereen ernaartoe en dat gwn omdat die persoon die rollen nodig heeft gekend is op Q.
    Bij het promoten van quizzen hetzelfde. Het is alsof het er niet toe doet of die persoon goed kan schrijven zo lang dat die persoon gekend is dan ga je ze die maken.

    Populariteit en vriendjespolitiek. Twee dingen die volgens sommigen toch erg belangrijk zijn bij het maken van quizzen.

    Volgens mij zullen er tamelijk veel mensne zich aangevallen voelen. Nou, dat kan me niet schelen. Is mss wel je verdiende loon.


    Wie vind dit ook?

    (...)
    sorry wou je echt niet aanvallen ofzo, ik was gewoon even boos. en je hebt ook volkomen gelijk. en dat geef ik toe.


    Geeft niet. Ik val ook soms mensen aan zonder het te willen doen ^^
    Achja, toch iemand die me gelijk geeft (:


    Shakin' their ass like they just don't care.

    (...)
    Ja dat insinueer ik (:
    Anders zou je er geen topic over maken. Ik zeg niet dat je niet volwassenen bent, misschien merk je zelf niet dat je er jaloers over bent. Je verhalen kunnen dan goed zijn, de mensen die hem niet maken omdat ze liever een slecht verhaal lezen van een populair iemand, zijn er niet vet mee omdat je niet populair bent. Ze zijn zelf zo dom om hun tijd aan slechte verhalen te verspillen, laat ze doen. Ze komen ooit wel eens een goed verhaal te lezen, en dan hopen dat het jou verhaal is.

    Dus wanneer je een topic maakt over je standpunt ben je meteen jaloers? goed dat ik het weet

    Maar wanneer ben je nou eigenlijk echt populair op Quizlet? Geef toe het zijn toch echt wel de mensen die alleen maar slijmen enzo..en die zich helemaal DE bom voelen enzo
    ja dat is wel zo..


    AAP

    Geeft niet. Ik val ook soms mensen aan zonder het te willen doen ^^
    Achja, toch iemand die me gelijk geeft (:

    maar eigenlijk vind ik het ook wel zielig, die popu mensjes; denken zij dat hun verhaal geweldig is. terwijl het helemaal zo niet is. omg hun ego zou in één minuut van 10000 naar 0 gaan moesten ze dat weten.

    (...)
    Dus wanneer je een topic maakt over je standpunt ben je meteen jaloers? goed dat ik het weet

    Je pakt het veel te persoonlijk op. In mijn ogen ben je gewoon veel te koppig op het toe te geven, diep vanbinnen ben je vast wél jaloers (:
    Einde discussie.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    (...)
    maar eigenlijk vind ik het ook wel zielig, die popu mensjes; denken zij dat hun verhaal geweldig is. terwijl het helemaal zo niet is. omg hun ego zou in één minuut van 10000 naar 0 gaan moesten ze dat weten.


    mijn verhaaltjes zijn een beetje leuk vind ik zelf:)

    (...)
    maar eigenlijk vind ik het ook wel zielig, die popu mensjes; denken zij dat hun verhaal geweldig is. terwijl het helemaal zo niet is. omg hun ego zou in één minuut van 10000 naar 0 gaan moesten ze dat weten.

    Jaa dat is dan ook wel waar. Ach, laat mensen faken om erbij te horen, sommigen kunnen gewoon niet meer anders. Daardoor denken de populaire mensjes inderdaad dat hun verhaal goed is en stijgt hun ego 1000km/uur. Dat is een groot probleem. Sommige mensen zijn gewoon zielig. Ze doen mee met de groep om erbij te horen, maar bereiken er niets mee. Enkel zieligheid..


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Je pakt het veel te persoonlijk op. In mijn ogen ben je gewoon veel te koppig op het toe te geven, diep vanbinnen ben je vast wél jaloers (:
    Einde discussie.

    ik zal eerlijk zijn, ik ben diep vanbinnen stik jaloers. maar ben ook maar een mens he, please haat me er niet om. (flower)

    Jaa dat is dan ook wel waar. Ach, laat mensen faken om erbij te horen, sommigen kunnen gewoon niet meer anders. Daardoor denken de populaire mensjes inderdaad dat hun verhaal goed is en stijgt hun ego 1000km/uur. Dat is een groot probleem. Sommige mensen zijn gewoon zielig. Ze doen mee met de groep om erbij te horen, maar bereiken er niets mee. Enkel zieligheid..

    het is gewoon zielig. en liever een goed verhaal schijven dat 10 keer wordt gedaan, dan een verhaal schrijven dat 100 keer wordt gedaan, maar waar eigenlijk niets inzit. (H)

    (...)
    Je pakt het veel te persoonlijk op. In mijn ogen ben je gewoon veel te koppig op het toe te geven, diep vanbinnen ben je vast wél jaloers (:
    Einde discussie.

    tuurlijk neem ik het persoonlijk op, like; dit is mss wel mijn topic
    ja, ik ben koppig en ik ben NIET jaloers
    fuck moet ik het 50 keer zeggen?
    wrm zou ik jaloers moeten zijn?

    (...)
    ik zal eerlijk zijn, ik ben diep vanbinnen stik jaloers. maar ben ook maar een mens he, please haat me er niet om. (flower)


    Ik haat je niet, integendeel. Ik vind het net leuker als mensen eerlijk zijn!
    <3.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    (...)
    het is gewoon zielig. en liever een goed verhaal schijven dat 10 keer wordt gedaan, dan een verhaal schrijven dat 100 keer wordt gedaan, maar waar eigenlijk niets inzit. (H)

    Voila (:


    Shakin' their ass like they just don't care.

    (...)
    tuurlijk neem ik het persoonlijk op, like; dit is mss wel mijn topic
    ja, ik ben koppig en ik ben NIET jaloers
    fuck moet ik het 50 keer zeggen?
    wrm zou ik jaloers moeten zijn?


    Hmpf, kan je niet lezen?
    Ik zei;
    einde discussie.
    Dat wilt zeggen dat ik je standpunt al weet en er verder niet op in ga, dus dan moet jij er ook niet meer op in gaan. Behalve als je graag ruzie hebt (:


    Shakin' their ass like they just don't care.

    ik ben het volledig met je eens!


    Some people make the world special just by being in it

    (...)

    Hmpf, kan je niet lezen?
    Ik zei;
    einde discussie.
    Dat wilt zeggen dat ik je standpunt al weet en er verder niet op in ga, dus dan moet jij er ook niet meer op in gaan. Behalve als je graag ruzie hebt (:

    kun je even ergens anders verwaand gaan doen, dat wil zeggen dus niet op MIJN topic anders laat ik het sluiten want al veel mensen weten mijn standpunt
    dus dimmen is de boodschap