• Beste mede-Q'ers,

    Zoals sommigen van jullie al gemerkt hebben, is er de laatste tijd een probleempje in verband met het kopen van credits.
    Bellen lukt momenteel bij niemand, en ook het sms'en heeft enkele problemen.
    Daarom raden we je voorlopig aan om het via overschrijving te doen. Dit kan wat langer duren, maar op deze manier krijgt wel iedereen braafjes zijn/haar credits.
    Een andere optie is gewoon te wachten tot het weer volledig werkt, want we begrijpen dat het telefonische aankopen van credits het makkelijkst is voor de meesten van jullie.


    Rutger is van het probleem op de hoogte, en het wordt zo snel mogelijk opgelost (:

    Vriendelijke groeten,
    de mods.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sagitta schreef:
    (...)
    Hmm, ik zal het aanpassen als jij het beter vind. ^^
    Ik vind niets mis met mijn zin, maar dat kan komen omdat ik Vlaams ben en wij soms zinsconstructies hebben die fout zijn, maar in onze oren juist klinken. :'D

    Hahaha okay.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    (yeah) Go Rutger GO !!!


    Liever jou hebben en alles verliezen. Dan alles hebben en jou verliezen !!!

    Sagitta schreef:
    (...)

    http://www.quizlet.nl/help/vraag.php?id=129 Heb hem even aangemaakt, nu is die vraag er wel beantwoord. (:


    Mrhm, een officiële FAQ voor een serieus probleem op een site met een smiley erin. Het staat wat netter zonder smiley vermoed ik.


    quidquid excusatio prandium pro

    oke.
    ben ik zo dom om net credits te kopen via mobiel.
    ik kijk, ik zie dat er geen credits bijgekomen zijn en twee minuten later open ik dit topic xd


    Het orakel van Delphi.

    Hopelijk is het snel opgelost, want ik wil weer graag GM worden. :D

    indeed, ik wil gm zijn!


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Doet ie' het alweer?


    To infinity and beyond •

    Dappy schreef:
    Doet ie' het alweer?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Als het weer werkt, zullen we jullie het wel laten weten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Het duurt wel erg lang.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    We doen ons best het zo snel mogelijk op te lossen.
    Technologie heeft ook zijn nadelen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Het spijt met echt heel erg dat ik in zo'n laag topic post maar ik vroeg me af of de betalingsmethode via telefoon is weggehaald aangezien je het nu helemaal niet meer kan doen

    Ja, die is weggehaald aangezien users zich niet aantrokken dat het niet werkte en achteraf kwamen klagen dat ze niets kregen (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.