• Beste mede-Q'ers,

    Zoals sommigen van jullie al gemerkt hebben, is er de laatste tijd een probleempje in verband met het kopen van credits.
    Bellen lukt momenteel bij niemand, en ook het sms'en heeft enkele problemen.
    Daarom raden we je voorlopig aan om het via overschrijving te doen. Dit kan wat langer duren, maar op deze manier krijgt wel iedereen braafjes zijn/haar credits.
    Een andere optie is gewoon te wachten tot het weer volledig werkt, want we begrijpen dat het telefonische aankopen van credits het makkelijkst is voor de meesten van jullie.


    Rutger is van het probleem op de hoogte, en het wordt zo snel mogelijk opgelost (:

    Vriendelijke groeten,
    de mods.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik had dus voordat dit er op stond mijn credtis proberen te kopen met SMS, naja, doegdoeg 3,60.


    I'm a fighter, let me go.

    Als je problemen hebt, kan je altijd een mod raadplegen (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Underwood schreef:
    Ik had dus voordat dit er op stond mijn credtis proberen te kopen met SMS, naja, doegdoeg 3,60.

    Als je het meld bij een mod kunnen ze je helpen hoor.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oh ik heb net gebeld voor Credits, maar blijkbaar doet hij het nog niet, toen ik zag dat de credits er niet bij is geschreven.


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Jaymi schreef:
    Oh ik heb net gebeld voor Credits, maar blijkbaar doet hij het nog niet, toen ik zag dat de credits er niet bij is geschreven.


    Als het weer had gewerkt, hadden we dat wel gezegd.
    Zoals hierboven gezegd, meld het een mod (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Colfer schreef:
    (...)

    Als het weer had gewerkt, hadden we dat wel gezegd.
    Zoals hierboven gezegd, meld het een mod (:


    En wat gaan ze er verder aan doen als ik vragen mag?


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Jaymi schreef:
    (...)

    En wat gaan ze er verder aan doen als ik vragen mag?

    Zover ik weet krijg je de credits alsnog. Dat staat onder Help als ik me niet vergis. Dus, heel veel.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jaymi schreef:
    (...)

    En wat gaan ze er verder aan doen als ik vragen mag?


    Het proberen op te lossen...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nee, het staat niet onder help volgens mij. Er is wel iets over credits, maar niet wat je moet doen als je transactie gelukt is, maar je credits niet ontvangt.

    Ik zal de procedure even schetsen:
    Je stuurt een pb naar 1 mod. Deze bevraagt je en controleert enkele elementen.
    Als het blijkt dat het klopt, vergoeden wij je de credits handmatig.
    Even later staan de credits op jouw account.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik kom er nu pas achter. Krijgen we de credits wel zo gauw het weer werkt? Anders heb ik nu voor niets betaald.


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Scandal schreef:
    Nee, het staat niet onder help volgens mij. Er is wel iets over credits, maar niet wat je moet doen als je transactie gelukt is, maar je credits niet ontvangt.

    Ik zal de procedure even schetsen:
    Je stuurt een pb naar 1 mod. Deze bevraagt je en controleert enkele elementen.
    Als het blijkt dat het klopt, vergoeden wij je de credits handmatig.
    Even later staan de credits op jouw account.


    http://www.quizlet.nl/help/vraag.php?id=129 Heb hem even aangemaakt, nu is die vraag er wel beantwoord. (:


    Let the Night embrace you

    Lees de reacties voor je (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sagitta schreef:
    (...)

    http://www.quizlet.nl/help/vraag.php?id=129 Heb hem even aangemaakt, nu is die vraag er wel beantwoord. (:

    We vragen dit zodat het kan gecontroleerd worden of je effectief voor je credits betaald hebt.

    Dat vind ik een best vage zin, als ik dat zo mag zeggen. Zou:
    We vragen dit zodat we kunnen controleren of je ook echt voor je credits hebt betaald.

    Niet beter zijn?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Kokoro schreef:
    Ik kom er nu pas achter. Krijgen we de credits wel zo gauw het weer werkt? Anders heb ik nu voor niets betaald.

    Waarschijnlijk niet. Ik denk dat die momenteel ergens op het internet zweven ofzo...

    Sagitta schreef:
    (...)

    http://www.quizlet.nl/help/vraag.php?id=129 Heb hem even aangemaakt, nu is die vraag er wel beantwoord. (:

    Snelle reactie! =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    CyberLord schreef:
    (...)
    Niet beter zijn?

    Hmm, ik zal het aanpassen als jij het beter vind. ^^
    Ik vind niets mis met mijn zin, maar dat kan komen omdat ik Vlaams ben en wij soms zinsconstructies hebben die fout zijn, maar in onze oren juist klinken. :'D


    Let the Night embrace you