• Beste mede-Q'ers,

    Zoals sommigen van jullie al gemerkt hebben, is er de laatste tijd een probleempje in verband met het kopen van credits.
    Bellen lukt momenteel bij niemand, en ook het sms'en heeft enkele problemen.
    Daarom raden we je voorlopig aan om het via overschrijving te doen. Dit kan wat langer duren, maar op deze manier krijgt wel iedereen braafjes zijn/haar credits.
    Een andere optie is gewoon te wachten tot het weer volledig werkt, want we begrijpen dat het telefonische aankopen van credits het makkelijkst is voor de meesten van jullie.


    Rutger is van het probleem op de hoogte, en het wordt zo snel mogelijk opgelost (:

    Vriendelijke groeten,
    de mods.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Of gebruik iDeal of Paypal, dat werkt bij mij altijd. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dank jullie wel voor het mededelen.
    Ik zal er rekening mee houden! (:

    Niet iedereen heeft paypal of iDeal. Dus ik denk dat heel veel mensen hierdoor niks kunnen kopen :') Maar goed. Dan maar even geen credits.


    To infinity and beyond •

    jammer.. gelukkig heb ik nog voor een tijdje genoeg :Y)

    hylketjeuhx schreef:
    jammer.. gelukkig heb ik nog voor een tijdje genoeg :Y)

    + Ik koop sowieso credits via een overschrijving!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Gelukkig duurt die van mij nog 2 weken.(cat)
    En als het dan niet nog niet werkt, dan moet ik maar even wachten. =)

    Meh. Ik koop sowieso niet heel vaak credits. Maar het is zeker wel balen...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    BLOF schreef:
    Meh. Ik koop sowieso niet heel vaak credits. Maar het is zeker wel balen...


    Voor mij is de rekening handiger, maar ik doe het sowieso niet vaak (2e keer), dus met mij komt het wel goed. Het is alleen wel vervelend voor andere mensen. Is die Hotmail issue ook al opgelost?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sms'en en bellen is de enige manier voor mij, nja dan maar een tijdje geen credits (:


    Take risks and conquer your fears.

    Insurgent schreef:
    Sms'en en bellen is de enige manier voor mij, nja dan maar een tijdje geen credits (:


    26 - 02 - '16

    Insurgent schreef:
    Sms'en en bellen is de enige manier voor mij, nja dan maar een tijdje geen credits (:

    ik heb er nog maar 6 en m'n gm loopt bijna af ;p


    Never apologize for being awesome

    En gelukkig heb ik GM gekocht tot december ^^

    Gelukkig doe ik alles via IDeal. Mijn GM loopt zowieso nog tot februari :3
    Wel kut voor de anderen die alleen maar via sms of bellen credits kunnen kopen...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Wanneer is het gefixt?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Daar kunnen we geen datum op plakken. Ook nu met alle veranderingen rond het design etc, kan het nog wel even duren.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.