• Hallo!

    Dikke complimenten voor de vernieuwde site!
    Alleen... Ik heb een probleem. Als ik naar mijn hoofdstukken ga, zie ik tot hoofdstuk 27 wat ik geschreven heb.
    Alleen... Ik heb tot hoofdstuk negentig geschreven. Help! Nu kan ik niet meer aan mijn verhalen werken! :(
    Ook valt de pagina's met reacties weg naarmate ik meer naar onderen scroll, is dit normaal?? Of moet hier gewoon nog aan gewerkt worden??
    Ik vind de nieuwe design wel leuk, maar ik vind het echt niet leuk dat ik nu niet kan werken aan mijn verhalen en mijn hoofdstukken niet kan activeren.
    Ook komt er soms niks te staan als ik naar een profiel wil gaan of zo.

    Groetjes,
    QuestToAsk

    ik snap wat je bedoelt, op mijn ipod valt de helft van de site weg:( maar ik denk dat ze in de loop van de week wel de meeste fouten gaan oplossen.
    Hopelijk komen dan je hoofdstukken weer terug :)


    Can't control my second personality

    Het is beter als je dit soort opmerkingen in het topic van het nieuwe design zet, anders staat zo meteen het hele forum vol opmerking. Aangezien alles net nieuw is, klopt het nog niet helemaal en dat zal ook nog wel even duren. Rutger doet zijn best.(bloos)


    everything, in time

    Bagoly schreef:
    Het is beter als je dit soort opmerkingen in het topic van het nieuwe design zet, anders staat zo meteen het hele forum vol opmerking. Aangezien alles net nieuw is, klopt het nog niet helemaal en dat zal ook nog wel even duren. Rutger doet zijn best.(bloos)


    Ja, ik begrijp heel goed dat hij z'n best doet, haha :D
    Sorry ,dat wist ik niet dat ik het daar beter kon plaatsen, maar ik heb ook geen opmerking van een moderator ervan gekregen ofzo..???
    Nou ja, in elk geval, het probleem is nu opgelost! :3

    Groetjesss xx

    > slotje


    If you had never come out of the blue, I would've stay