• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - Penumbra

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Penumbra
    Iris Charlotte Michaëls - Penumbra

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik blijf Leslie vasthouden en kan mijn ogen niet van Kate's koude beweegloze lichaam afwenden. 'Ik verdien het niet om te leven Les.' zeg ik zachtjes en kijk gepijnigd naar Kate. Tranen rollen er nog steeds over mijn wangen en mijn gesnik vult de kamer. Ze verdient een prachtige bruiloft, bij de grote eik waar ze haar eerste kus met Luca gedeeld had. Dat moet mogelijk zijn.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Luna Day
    Ik kijk op van mijn boek als ik ineens Luna! Blij geroepen hoor. Ik glimlach. Het is Alison. 'hee girl,' zeg ik glimlachend. En ik leg het boek weg en sta op. Ik loop naar haar toe en omhels haar dan. 'Wat doe jij hier?'


    Alison
    'Ik verveelde me dood, en daarbij hoorde ik dat er hier een paar bekenden waren' Andwoord ik glimlachend, en gooi mijn tas simpelweg op het andere lege bed, 'Wat brengt jouw hier?' Vraag ik haar vervolgens nieuwschierig.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Lizel. Jij hebt gestemd op de poll hè...?]

    Leslie Day
    'In mijn ogen verdien je dat wel Jake,' zeg ik zacht. Hij blijft maar naar Kate kijken. 'We kunnen haar niet zo laten liggen Jake,' zeg ik dan, nog steeds zacht. 'ik zal wel dingen regelen. Iets van een begrafenis ofzo? Een crematie?' en ik druk een kus op Jake's wang. Ik weet niet waarom. Gewoon om hem een gevoel van geborgenheid te geven.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luna Day
    'Wat mij hier brengt?' herhaal ik. 'Hm. Je kent vast en zeker Leslie wel, mijn tweelingzus. Ze zit hier ook op school. Dus ik dacht, laat ik eens na al die tijd hallo zeggen.' en ik grinnik dan. 'Het is me wel bevallen hier. Leuke demondingen kunnen doen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alison
    'Dat word vast leuk' Beaam ik, 'Leslie is hier dus ook?' Vraag ik haar, nog iemand die ik lang niet meer heb gezien. 'Nog meer bekenden? Of andere Demonen?' Vraag ik haar vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    [nee xd]

    Jake
    Ik knik 'Ik wil graag haar laten begraven onder een eik, de eik waar Luca en zij hun eerste kus gehad hebben.' zeg ik zachtjes. 'Met rood en witte versieringen. Ja dat zou ze wel mooi vinden en met lampjes in de eik.' vervolg ik en leg mijn hoofd op haar schouder. Ik huil nog steeds maar iets minder.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Luna Day
    Ik haal mijn schouders op. 'Nick, het ex vriendje van Les. Die overigens weer bij elkaar zijn. Wat gedeeltelijk mijn schuld is.' en ik grijns licht. 'Ik heb er voor gezorgd dat Jake Sadler, ook een demon, Les heeft gedumpt voor mij.' en ik grinnik zachtjes. 'Jup. Les was er kapot van.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    (...)


    Alexi
    Ik bloos en kippenvel staat op mijn armen. ik kijk snel weg maar duw hem niet weg zoals ik normaal gedaan zou hebben. Ik vind het totaal niet erg zo dicht tegen hem aan te lopen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Iemand moet toch die 6de stemmer zijn (cat) Jeslie staat trouwens voor :')]

    Leslie Day
    Ik onthoud alles wat Jake zegt, hij heeft zijn hoofd op mijn schouder gelegd en mijn armen liggen nog steeds om hem heen. Ik ben wel op precies het goede moment gekomen geloof ik. Anders was Jake nu alleen geweest. Wie weet wat hij dan gedaan zou hebben. 'Dan regel ik dat, allemaal. En ik denk dat je moeder ook wel zal helpen,' fluister ik. Het voelt beter aan dan hardop, normaal te praten. 'En kijk, ze ligt er best vredig bij. Ik weet zeker dat ze het jou niet kwalijk neemt Jake.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alison
    'Hmm..' Mompel ik.. Nick.. Kende ik niet echt, wel van de verhalen van Leslie en wist nou niet echt bepaald wat ik er van moest vinden. Ik keek de kamer rond -die te klein was naar mijn mening- en liep vervolgens naar mijn bed om mijn tas te openen.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 17:37 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    {Neee :c}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    Nick
    'Hmm..' Mompel ik.. Nick.. Kende ik niet echt, wel van de verhalen van Leslie en wist nou niet echt bepaald wat ik er van moest vinden. Ik keek de kamer rond -die te klein was naar mijn mening- en liep vervolgens naar mijn bed om mijn tas te openen.


    [HAHAHAHA NICK KENT ZICHZELF NIET XD

    You'll never learn :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [HAHAHAHA NICK KENT ZICHZELF NIET XD

    You'll never learn :Y)]


    I know.. Poor me..


    Don't be like the rest of them, darling

    [Iemand Aurora meeten, ga haar toch wat aardiger maken, anders krijgt ze nooit vrienden... ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Jake Sadler
    Ik wil niet meer leven, ik wilde het al niet zonder Leslie maar nu is Kate ook nog eens weg en Leslie kan zeggen dat ik haar niet kwijt ben maar dat ben ik wel... haar kwijt. In een mum van tijd is ze me al weer vergeten en leeft ze happily ever after met Nick en krijgen ze kleine kindjes. Ik huil nu geluidsloos verder.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'