• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - Penumbra

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Penumbra
    Iris Charlotte Michaëls - Penumbra

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Hmpf," mompelde ik, toen ik die stomme bijnaam van haar voor mij hoorde, maar liet het zitten. Ik sta op en rek mezelf even uit. Hmm, eigenlijk was ik best goed gezind...

    Dearly beloved
    If this love only exists in my dreams
    Don't wake me up.

    Too much light in this window
    Don't wake me up
    Only coffee no sugar, inside my cup
    If I wake and you're here still, give me a kiss
    I wasn't finished dreaming, about your lips

    Don't wake me up, up, up, up up, up
    Don't wake me up, up, up, up up, up
    Don't wake me up, up, up, up up, up
    Don't wake me up
    Don't wake me..

    zong ik grinnikend, terwijl ik achter hen aan liep. Ik deed niet eens de moeite mijn kleren terug te halen. Ik liet er wel nieuwe verschijnen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik grinnik als ik hem hoor zingen en til Iris weer op om haar op mijn heup te zetten. ik denk na. 3 weken zijn er gepasseerd en ik ben al 2 maanden ver normaal. Dat betekend dat ik binnen ongeveer... 10 weken en een half beval... dat is ongeveer 2 maanden en een half. O god...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik gaap nog even en haal haar dan in om mijn arm om haar middel te slaan. Ik drukte een liefdevolle kus op haar slaap en neuriede ondertussen don't wake me up van Chris Brown verder.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ik ben bijna vrij en dan reageer ik :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik kijk naar Axton nog steeds iets geschrokken. 'Als ze zo blijven groeien, beval ik al binnen 2 maanden en een half.' zeg ik zachtjes zodat Iris het niet hoort.
    'Hoe doe ik dat met de Examens en zo?' vraag ik en ga mijn hand door mijn haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik beet even op mijn lip, terwijl ik serieus over haar vraag nadacht. Ze had me ergens overvallen, maar ik wou haar echt kunnen geruststellen, dus liet ik mijn hersenen op volle toeren draaien.
    "Hmm, misschien kan je ze later inhalen of zo? Of we kunnen een regeling treffen met school. Ze zullen het vast wel begrijpen." mompelde ik. "En anders doe je je jaar opnieuw, heb ik al zo vaak gedaan." glimlachte ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Jaar opnieuw doen... dat is pas een idee maar dan mag ik wel een job zoeken binnen een maand of 4 want anders kan ik nooit mijn schoolgeld betalen. Ik denk niet dat ik dat nu nog ga moeten vragen aan mam en pap. Ik zucht en leg mijn hoofd op zijn schouder. 'Alleen als jij bij me blijft.' zeg ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [moe weg... ben rond 16 u terug...]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Tuurlijk!" glimlachte ik. "Ik doe zelfs mee mijn jaar opnieuw. Ben ik toch gewend." grinnikte ik en trok haar zijlings wat dichter tegen me aan, waarna ik gewoon weer verder ging neuriën. Maar dan een ander liedje. Scream van Usher.
    "If you wanna scream, yeaah! Let me know and I take you there." fluisterde ik hees en met een grote grijns in Alexis oor.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Ok, bye!!(doeg)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    LostMagic schreef:
    (...)

    Jake Sadler
    Ik berg mijn gezicht op in haar hals. 'Het is mijn schuld, ik heb haar weggeflitst en haar zo makkelijk opspoorbaar gemaakt.' snik ik en ik voel haar shirt nat worden en kijk haar aan. 'Ik verpest je shirt.' mompel ik schuldig.


    Leslie Day
    Hij verbergt zijn gezicht in mijn hals en hij geeft zichzelf de schuld. Ik blijf hem beethouden. Ik vind dit echt zo klote en van binnen word ik verscheurd door gevoelens, maar die laat ik niet naar buiten komen. Mijn shirtje wordt nat door zijn tranen. 'Dat komt wel goed Jake, mijn shirtje is niet belangrijk,' zeg ik zacht. Ik kijk hem aan. 'Maar wat wel belangrijk is, is dat jij jezelf niet de schuld geeft. En weet je waarom? Omdat het niet jouw schuld is. Je weet hoe demonenjagers zijn, die hebben haar al een tijdje geschaduwd. Je hebt het misschien zelfs wel moeilijker voor ze gemaakt. Anders waren ze hier in dit appartement en was jij misschien ook dood nu.' En ik bijt op mijn lip. Jake die dood is. Het klinkt onverdraaglijk. 'En er is 1 miniem voordeel aan voor Kate. Ze is nu wel weer terug bij Luca.' Het is zo moeilijk om dit te zeggen zonder zelf in tranen te barsten, maar ik moet me sterk blijven houden voor Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle Lemmons.

    'Volgens mij is het eerder slangentaal dat u spreekt mevrouw,' Zegt hij dan. 'En u moet zich eens bedenken wat ik er allemaal niet voor over heb om met Rachelle te zijn. Want het is inderdaad verboden. Dan betekent het wel wat hè als ik het toch doe?' John zucht en slaat zijn armen om me heen, ik was verbaasd om zijn woorden en ik wist niet wat ik had gehoord. Meende hij dit nou echt?
    Ik werd zacht rustiger terwijl John weer begon te spreken: 'Ik wil geen onderbrekingen tijdens mijn verhaal, zodra ik een keer onderbroken wordt neem ik Rachelle ergens mee heen waar ze uit kan rusten. U moet namelijk begrijpen dat dit allemaal erg aangrijpend voor haar is,' Mijn oma knikt grommend. 'Rachelle en ik zijn elkaar tegen gekomen op school. En het klikte gewoon goed. Ondanks dat we verschillend zijn. Ik heb geen problemen met demonen zolang ze niet uithalen, en dat weet Rachelle ook. Daar ben ik eerlijk in. En we gingen met elkaar om, en zoals u het verwoord flikflooien. Normaal is het bij mij eenmalig, maar dit keer niet. U moet weten, Rachelle is gewoon een lief en prachtig meisje. Maar er ging iets mis... We hebben beiden gedronken op de avond van het bal, en we weten alleen dat we naakt samen wakker werden. En we zijn langs de schooldokter gegaan toen Rachelle erg misselijk was. En nu heb ik een vraag aan u. Hoe kunt u zich in hemels naam een goede oma noemen als u gelijk uw kleindochter verstoot om een óngeluk?'
    Ik had mijn ogen gesloten en opende die toen weer. Ik slikte en was bang voor haar reactie. 'Hoe heb je zó onverantwoordelijk kunnen zijn.' riep ze tegen me waarna ze op John reageerde. 'En jij. Dat zal jij nooit kunnen begrijpen, ze heeft ons allen ten schande gemaakt en nu zal ze boete.' Mijn oma keek hem met haar vernietigende blik aan en haalde eerst diep adem en blies alles weer uit. 'Ik wil je niet meer zien, je moeder zal het je wel verteld hebben en contact met Ryan zal je niet krijgen.' Ryan was mijn jongere broertje waar ik zielsveel van hield.
    Ik kon geen woord uitbrengen en met een poef was mijn oma ineens verdwenen. Ik barstte toen pas echt uit en verstopte me in Johns vest.


    Jonathan Fields
    Ik voel dat Rachelle rustiger wordt naarmate ik meer gesproken heb. Gelukkig maar. Anders is het misschien niet goed voor de baby. Het heeft me verbaasd dat haar oma me niet onderbroken heeft, ondanks dat ze een soort van grommend toestemde. Ik zie hoe Rachelle haar ogen sluit, ik heb met haar te doen, maar dan opent ze ze ook al gelijk weer. Wanneer haar oma praat weet ik gelijk dat mijn woorden totaal geen effect hebben gehad. Misschien zelfs averechts hebben gewerkt. En ik weet niet hoe ik het anders had kunnen doen. Als ik boos zou zijn geworden zou dat alleen maar meer stress hebben gegeven aan Rachelle, en haar oma lijkt me een krachtige demon. Zeker omdat ze zo oud is. Haar oma spreekt tegen mij. 'En jij. Dat zal jij nooit kunnen begrijpen, ze heeft ons allen ten schande gemaakt en nu zal ze boeten.' Haar blik is alleszeggend, ik denk dat ze me dood wil hebben. Begrijpelijk. Ik heb namelijk haar kleindochter bezwangerd. Ze haalt diep adem en zegt dat ze het contact verbreekt en ook dat Rachelle geen contact meer zal krijgen met Ryan. Ik heb geen idee wie Ryan is. Ze verdwijnt dan en Rachelle breekt. Dit is echt erg. Om een demon zo te zien. Ze verstopt zich in mijn vest en ik wieg haar zacht heen en weer. Ook de andere vrouw is verdwenen. Die heb ik niet eens zien weg gaan. Ik zucht een keer. 'Nou, dat was niet bepaald prettig,' zeg ik zacht. En ik wrijf weer door haar haren heen. 'Rachelle, we gaan wel even in mijn auto zitten,' zeg ik dan. En ik trek haar overeind zonder haar los te laten. Ik neem haar mee naar mijn auto en zet haar dan in. Ik ga er zelf ook in zitten en trek haar tegen me aan. 'Stil maar,' zeg ik zachtjes. En ik druk een kus op haar kruin. 'Ik weet dat het nu onmogelijk lijkt en voelt, maar het komt uiteindelijk goed Rachelle.' hoe weet ik niet, en ik weet eigenlijk niet of het wel goed gaat komen maar ik weet in iedergeval wel dat ik haar zal steunen. Misschien dat ik mijn ouders ook wel om steun kan vragen. Geen idee of ze me net zo zullen verachten als de familie van Rachelle.. Grote kans van wel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Ik heb een heel triest liedje nodig. Eentje die zegt: help, ik heb mijn leven niet meer in de hand... of zoiets.
    Het is voor een soundtrack van een story die ik ga maken...
    Iemand een idee, please??}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ik kijk wel even in mijn muzieklijst voor je :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {yeey, thanx!}


    “To live will be an awfully big adventure.”