• -Geen idee of dit topic hier hoort-

    Ik word echt gek van mezelf, om de zoveel minuten scheld ik ineens van alles. Maar het gaat onbedoeld, ik kan het ook niet stoppen. Ik probeer het wel, maar het gebeurd weer. Ik word er gek van, ik heb het sinds vanmiddag ineens.

    Iemand, help?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Heeft iemand enig idee? Zit er echt mee namelijk. : (


    Ich liebe dich 27.12.23

    Da's de naam van zo'n ziekte. La Pitourette? Ik weet 't niet meer, maar iig mensen die een dwangmatige neiging hebben om te schelden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Uchiha schreef:
    Da's de naam van zo'n ziekte. La Pitourette? Ik weet 't niet meer, maar iig mensen die een dwangmatige neiging hebben om te schelden.


    Gil de la Tourette. (:
    Maar ik heb geen idee of dat zo plotseling kan opkomen. Misschien moet je het eens googelen?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Uchiha schreef:
    Da's de naam van zo'n ziekte. La Pitourette? Ik weet 't niet meer, maar iig mensen die een dwangmatige neiging hebben om te schelden.


    The odds are néver in our favor.

    Volgens me pa kan dat niet ineens opkomen maar is het aangeboren. :s


    Ich liebe dich 27.12.23

    Uchiha schreef:
    Da's de naam van zo'n ziekte. La Pitourette? Ik weet 't niet meer, maar iig mensen die een dwangmatige neiging hebben om te schelden.


    Hrm, heeft maar 1-3%. Tourettes is verbale en nonverbale tics. Schelden is slechts een van de mogelijkheden maar de bekendste.

    Ben je soms gefrustreerd of gestresst? Ongeduldig?


    quidquid excusatio prandium pro

    Hmm, ik kan je niet goed helpen, maar probeer - om er nog enigszins om te kunnen lachen soms - combinaties te maken en nieuwe scheldwoorden eruit te knallen. Zo kwamen wij ooit op klootviool. Ik snap dat het niet grappis is en juist erg vervelend, en ik hoop dat het snel bijtrekt.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Lastig. Misschien kun je op zo'n moment even rustig gaan liggen en je gedachten leeg maken door ieder plekje in je lichaam even langs te gaan. Bodyscan heet dat. (: Je kunt ook even langs de dokter gaan, succes!


    You are beautiful, you are love.

    Mordin schreef:
    (...)

    Hrm, heeft maar 1-3%. Tourettes is verbale en nonverbale tics. Schelden is slechts een van de mogelijkheden maar de bekendste.

    Ben je soms gefrustreerd of gestresst? Ongeduldig?


    Na, ja. Ik heb wel dat ik weer redelijk vaak op de toppen loop. Maar ik heb het nog nooit eerder gehad. :s Net ook weer, roep ik m'n hondje: "Noah, kom eens." En dan komt er ineens het woord: 'Hoer' achteraan. Ik schaam me kapot en me ouders kijken me echt zo aan van, die is niet goed wijs.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Omnivium schreef:
    Lastig. Misschien kun je op zo'n moment even rustig gaan liggen en je gedachten leeg maken door ieder plekje in je lichaam even langs te gaan. Bodyscan heet dat. (: Je kunt ook even langs de dokter gaan, succes!


    Dat is het juist, ik kán niet rustig zijn. Ik moét dingen van mijzelf doen. Als ik even zit om na te denken, geraak ik helemaal in de war en sta ik weer op. Ik kan mezelf niet eens meer rustig houden D:


    Ich liebe dich 27.12.23

    Hm, ik heb het even opgezocht en ik blijk het dus allang te hebben. Ik heb vanaf mijn zevende al een soort van die tics, ik knipper hard met mijn ogen, draai ze weg. Heb een tic met mijn hoofd en soms zelf met mijn arm. Knak mijn vingers ongecontroleerd. Ik maar ook nog rare geluiden erbij.

    Alles wat hier staat wijst naar een/meerdere van de dingen van Gilles de la tourette. :s En dan kan betekenen dat ik hoge sensitivitijd heb. Ook ben ik snel gestressed en gefrustreerd.

    Ik denk dat ik mijn antwoord heb maar weet het niet zeker... Wie vind het ook slimmer om naar een psycholoog te gaan?


    Ich liebe dich 27.12.23

    LlamaLover schreef:
    (...)

    Na, ja. Ik heb wel dat ik weer redelijk vaak op de toppen loop. Maar ik heb het nog nooit eerder gehad. :s Net ook weer, roep ik m'n hondje: "Noah, kom eens." En dan komt er ineens het woord: 'Hoer' achteraan. Ik schaam me kapot en me ouders kijken me echt zo aan van, die is niet goed wijs.
    ik zou het toch maar eens checken, ik weet niet wat dit is, maa als je ht eniet kan stoppen...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    LlamaLover schreef:
    Hm, ik heb het even opgezocht en ik blijk het dus allang te hebben. Ik heb vanaf mijn zevende al een soort van die tics, ik knipper hard met mijn ogen, draai ze weg. Heb een tic met mijn hoofd en soms zelf met mijn arm. Knak mijn vingers ongecontroleerd. Ik maar ook nog rare geluiden erbij.

    Alles wat hier staat wijst naar een/meerdere van de dingen van Gilles de la tourette. :s En dan kan betekenen dat ik hoge sensitivitijd heb. Ook ben ik snel gestressed en gefrustreerd.

    Ik denk dat ik mijn antwoord heb maar weet het niet zeker... Wie vind het ook slimmer om naar een psycholoog te gaan?
    wat raden ze aan?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    TeamIsaac schreef:
    (...)wat raden ze aan?


    De meeste van die sites raden een huisarts aan die je door kan verwijzen naar een psycholoog, dus ik denk dat ik dat moet doen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Gewoon naar de huisarts gaan die kan je doorverwijzen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.