• A twisted fairytale

    Beeld je een wereld in waar alles mogelijk is, waar sprookjes op magische wijze tot leven komen en jij er een grote rol in speelt.
    Dat je een pion bent van een hoger doel, opgejaagd door duistere dingen in een poging je weg naar de vrijheid te vinden.
    In deze RPG, komt een groep mensen vast te zitten in de magische wereld vol raadsels, gevaren en bloedstollende gebeurtenissen.
    Omgetoverd tot levende sprookjesfiguren, proberen ze te achterhalen waarom ze vast zitten en hoe ze weer terug naar hun eigen leefwereld kunnen.
    Niets is echter wat het lijkt en niet iedereen is zo betrouwbaar als ze laten uitschijnen.

    Een RPG op basis van de gebroeders Grimm, Hans Christian Andersen en Disney gemaakt door Merrow en Mohawk.


    Regels:

    - Er geldt een minimum van 10 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - De voorkeur gaat uit naar het schrijven in de hij/zij/ik vorm verledentijd
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Reservering vervalt na 5 dagen
    - Powerplay is niet toegestaan
    - Er bestaan geen perfecte personages
    - Let op spelling en interpunctie
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Afwezigheden melden
    - Alleen Merrow of Mohawk maken de topics aan


    Meedoen:

    Het is de bedoeling dat je een eigen personage creëert, afkomstig uit de gewone wereld. Deze komt terecht in Fairtalia en schrijvende weg wordt ontdekt dat ieder personage een bestaand sprookjesfiguur voorstelt.

    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:

    Innerlijk:
    Uiterlijk mét foto:
    Geschiedenis:

    Fairytale:
    Uitleg:


    Bij Fairytale schrijf je zowel het sprookje als het exacte sprookjesfiguur. Bij uitleg leg je uit in hoeverre jou personage overeenkomt met het sprookjesfiguur. Dit kan door middel van bijvoorbeeld uiterlijke trekken, karaktereigenschappen, gedragingen, enzo zijn.



    Personages:

    Vrouwen: 10/10
    MerrowKierra Ashford – Puss In Boots
    MohawkScarlett Jane Hunter – Rapunzel
    Semele - Marlaina Ferryn Chevalier - Ariël
    AgentP - Emma Lynn Smith - Sneeuwwitje
    Appelboompje - Katherine Pierce - Roodkapje
    Porcelaneous - Melaney Kacia - Megara (Hercules)
    Rider - Sunita “Sunny” Evelynne Cleveland - Pocahontas
    RememberYoux - Jillie Jo Knight - Tinkerbell
    Curlies - Mikayla Evelynn Carter - Assepoester
    Tortura - Aisha Nadya Ripoll Esmeralda

    Mannen: 8/10
    Sindarin - Fynn Sion Rhine - Peter Pan
    AgentP - Dylan Bjorn Green - Woody (Toy Story)
    Sindarin - Jason Barnes - Beest (Belle en het beest, Prins Adam)
    Tortura - Bai Donghai Wong - "BD Wong" - Li Shang (Mulan)
    Twilightzone - Ryan Levitt - Jim Hawkins (Treasure Planet)
    Realist - Andrew Eric Parker - Prins Eric (De kleine zeermeermin)
    DreamerN - Tristan Mylan Diamond - Jager (Sneeuwwitje)
    Realist - Reservatie - Prins Caspian (Narnia)
    Xerces - Korey Pio Wittingh - Pinokkio



    Klik hier voor de Rollenstory


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 20:06 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Beest heet btw Adam, prins Adam ^^


    Happy Birthday my Potter!

    N4I5 schreef:

    Naam:
    Bjorn Finn Harries.
    Leeftijd:
    19 jarig.
    Geslacht:
    Mannelijk.

    Innerlijk:
    Bjorn is door de jaren heen veel veranderd. Van een verlegen, stille jongen, is hij gegaan naar de jongen die iedereen kent. Hij laat weten dat hij er is en zal altijd zijn mening geven, of die nu ongepast is of niet. Bjorn heeft veel meer zelfvertrouwen gekregen door de jaren heen aangezien hij een paar jaar geleden had besloten om iets te doen aan zijn lichaam. Hij was het beu om in de schaduw te staan van zijn geweldige tweelingbroer en kwam naar voren. Nu vergelijken ze hen niet meer met elkaar, puur omdat ze weten dat het 2 totaal verschillende mensen zijn.
    Bjorn maakt meestal de schattige en grappige uitspraken, waardoor mensen altijd kunnen lachen met hem en graag bij hem zijn. Alhoewel Bjorn ook zeker arrogante of ongepaste opmerkingen kan geven.
    Bjorn houdt van avontuur en uitdagingen. Hij heeft een kick op adrenaline, maar is niet 'verslaafd' om het zo te zeggen. Ja hij doet soms gevaarlijke dingen, maar hij kent zijn grens wel.
    Hij houdt ook van reizen, maar dat loopt meestal niet altijd even vlotjes. Bij elke reis zorgt hij wel voor problemen.
    Op reis moet hij ook altijd iets uitproberen, dat is dan meestal iets horen (Vespa, auto, quad, ...) om dan de streek te verkennen, maar dat loopt altijd uit op een verdwaalde Bjorn en Joshua.
    Bjorn is een creatief persoon die altijd bereid is om mensen te helpen. Vrienden en familie komen bij hem zeker op de 1e plaats, maar meestal, ookal wilt hij dat niet toegeven, komt hijzelf op de 1e plaats. Of hem dat ijdel maakt ? Misschien een beetje, maar beter ijdel zijn dan als een zwerver leven.
    Uiterlijk mét foto:




    Bjorn heeft kort, bruin haar dat altijd in een kuif staat naar de rechtse kant. Hij heeft groen-blauwe ogen met een vrolijke twinkeling. Zijn kaaklijn is strak en hij heeft een gebit dat zo in tandpasta reclame kan komen. Hij is ongeveer 1m88 en weegt tussen de 70 en 80 kilogram.
    Hij draagt zo'n typische ketting met een metalen plaatje aan als van in het leger. Verder heeft hij veel armbandjes aan zijn polsen hangen waarvan eentje zegt; Cheecky Finn.
    Dit is wel zijn 2e naam, maar zo noemt zijn broer hem altijd, net zoals hij zijn broer altijd Jack noemt in de plaats van Joshua.
    Joshua en Bjorn zijn identieke tweelingen, maar door de jaren heen merk je wel het verschil.
    Ze zijn ook van plan om een tattoo op hun ribben te laten zetten, allebei dezelfde als teken van hun broederschap, want hoevaak ze elkaar ook naar de maan wensten, ze zullen altijd van elkaar blijven houden.
    -Zie 2e rol voor Joshua Jack Harries.
    Geschiedenis:
    Bjorn stond vroeger altijd in de schaduw van zijn identieke tweelingbroer Joshua. Op een bepaalde leeftijd kreeg hij dat door en besloot hij dat te veranderen. Zijn karakter en uiterlijk veranderde helemaal maar je hoorde niemand klagen. Nu ziet iedereen Bjorn en Joshua als 2 aparte mensen en niet 'De Harries Tweeling', want zowel Bjorn als Joshua vinden die naam verschrikkelijk.
    Fairytale:
    Aladdin.
    Uitleg:
    Bjorn lijkt in veel opzichten op Aladdin. Hij weet van zichzelf dat hij behoort bij de populaire mensen, enkel omdat hij knap is. Net zoals zijn broer. Maar daar maakt hij dan weer geen misbruik van, net zoals Aladdin. Hij is vrolijk en zowat bijna alles wat Aladdin is.
    "Aladdin is cheery, trustworthy, bold, handsome, hot, loving, and resourceful."

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 18:41 ]

    N4I5 schreef:
    (...)

    Ik weet niet zeker of de uitleg bij het sprookje juist is, want ik zou niet weten welk karakter Aladin heeft xp

    "Aladdin is cheery, trustworthy, bold, handsome, hot, loving, and resourceful. Among Aladdin's most noticeable characteristics is his heroism, which is so often demonstrated by his selfless acts and his determination to rescue Jasmine whenever she needs his help. Although he is a very skilled thief, he steals only enough for him and Abu to get by. He will even offer his own food to those less fortunate and reprimand Abu if the monkey tries to take more than they need. Aladdin's simple upbringing has taught him to cherish all that he has, especially those close to him. His concern for others has helped reunite him with his father and meet Jasmine. Unfortunately, this works against him on such occasions when he helps people like Iago and Cassim, forcing him to deceive Jasmine and the palace guards. Aladidn is not without his flaws. He can sometimes become full of himself, mostly during his performance as Prince Ali or taking credit for things that Genie and the Magic Carpet have done themselves. Because he is quick to learn from these mistakes, Aladdin is a true diamond in the rough."


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oeh, klinkt heel erg interessant : ]
    Ik wil graag een vrouw reserveren en ik weet bijna wel zeker dat ik dan voor Aurora/ Briar Rose / Sleeping Beauty ga (cool)


    Credendo Vides

    Omg, ik zou echt zo graag een vrouw spelen.. Damn, kom er nu pas achter.
    Pfft. Dan maar een man?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wanneer er genoeg mannen zijn, is het mogelijk om weer een vrouwelijke personage aan te maken. Ik ga ook een mannelijk personage erbij doen, zodat we weer ietsje eerder op het benodigde aantal zitten (:

    Ik denk wel dat het is toegestaan om zowel een mannelijk als een vrouwelijk personage te gelijk te reserveren, aangezien we met mijn mannelijke reservatie erbij nog maar 3 mannen te kort komen, maar dit moet even overlegd worden met Mohawk natuurlijk (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    ik maak vanmiddag/vanavond/het weekend zeker weten mijn rol.
    mijn moeder is vandaag jarig, dus ga uit van morgen (:

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 12:41 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Dan, als er een vrouwelijke personage vrij- of bijkomt, wil ik die ook graag reserveren.
    Sowieso speel ik ook een mannelijk personage erbij. Kan ik Li Shang, Flynn of Aladdin reserveren? Ik weet namelijk niet welke al in gebruik zijn. Mijn keuze gaat voornamelijk uit naar Li Shang.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Of mag Jim Hawkins?

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 13:03 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Isuzu schreef:
    Of mag Jim Hawkins?


    Alle personages die je noemt zijn nog beschikbaar hoor :3

    In het reservatielijstje vind je de reservaties terug met evt de personages die dus niet meer beschikbaar zijn. Alles wat dus niet op dat lijstje staat, is beschikbaar (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik twijfel tussen Li Shang en Jim Hawkins. Als je op de plaatjes klikt, zie je welke ik voor hun zou kiezen.
    Welke zouden jullie als mannelijke personage nemen?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Repelsteeltje is een man O.o waarom staat die bij vrouwen ?


    Credendo Vides

    Rider schreef:
    Beest heet btw Adam, prins Adam ^^


    Haha okey dankje !

    neeeeveermind

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 14:54 ]

    DreamerN schreef:
    Repelsteeltje is een man O.o waarom staat die bij vrouwen ?


    Dat zei ik ook al, maar het maakt niet uit of het figuur een man of een vrouw, als hij/zij maar overeenkomsten heeft met het personage, zo iets.