• Morgenochtend zal Q een tijdje down zijn ivm het invoeren van het nieuwe design!

    Hoelang gaat dat duren
    Moeilijk te voorspellen. Waarschijnlijk heb ik een uurtje nodig om de laatste belangrijke dingen veranderingen te maken en alles over te zetten. Daarna zal ik op alle (!) pagina's wat kleine dingetjes moeten veranderen, maar daarvoor hoeft de site niet meer down te zijn.

    Een nieuw design? Wat is er mis met het oude?
    Verandering is altijd suf, maar dat is het huidige design ook :) Het oude design is al meer dan 5 jaar oud en is aan vervanging toe. De techniek erachter is zwaar verouderd en staat nieuwe functies in de weg. Het nieuwe design zal een stuk sneller en flexibeler zijn. Het past zich bijvoorbeeld netjes aan op een tablet of mobiel.

    Ik wil geen vernieuwing!
    Dat zeiden ze in 2004 ook en toen zag de site er zo uit:
    http://web.archive.org/web/20041130074955/http://www.quizlet.nl/


    Dit is mijn signature...

    Audacity schreef:
    Niet dat ik niet tot morgen kan wachten hoor, maar waarom krijgen wij 't nog niet te zien? Al die crew vet excited, ik word nieuwsgierig D:
    't Werd wel hoog tijd voor een nieuw design, deze heeft wel echt wat oudigs.

    Volgens mij had het meer een praktische functie had dan dat Rutger het aan ons liet zien als een soort van tentoonstelling. Als er bijvoorbeeld dingetjes er niet zo netjes uitzagen en Rutger dat zelf niet gemerkt had, kon dat op deze manier nog even verholpen worden voordat jullie er morgen last van hebben, snappie? ^^

    OT; ik heb er echt ontzettend veel zin in. Ben ook benieuwd wat jullie ervan zullen vinden.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aaah awesome! Ben benieuwd. _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wow ik ben echt benieuwd.
    Straks valt het tegen :X
    Haha, het zal wel eventjes wennen zijn denk ik!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Oeehh, benieuwdd. Word wel even wennen denk ik, haha

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 16:12 ]


    Don't find love, let love find you. <3

    Yay, ook mobiele functie! Ik zit alttijjjddd op Q op mijn mobiel, dat gaat echt tof worden!


    Say you love me, and the silence will set you free.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Volgens mij had het meer een praktische functie had dan dat Rutger het aan ons liet zien als een soort van tentoonstelling. Als er bijvoorbeeld dingetjes er niet zo netjes uitzagen en Rutger dat zelf niet gemerkt had, kon dat op deze manier nog even verholpen worden voordat jullie er morgen last van hebben, snappie? ^^

    OT; ik heb er echt ontzettend veel zin in. Ben ook benieuwd wat jullie ervan zullen vinden.


    Dat klinkt vrij logisch. Nja, ik ben benieuwd 8D


    i put the fun in funeral

    Oeh ben benieuwd.

    Pff, dat gaat zó raar zijn...
    Ik ben een gewoontbeestje, hou niet van verandering
    Maar ja, als jullie zeggen da het nodig is, zal ik dat maar geloven zeker
    Ik geloof da ik morgenochtend heel wat moeite ga hebben met opletten in de les, puur uit nieuwsgierigheid ;)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Ik weet nu al dat ik het morgen ben vergeten en dan echt vijf keer opnieuw Q opstarten voor ik merk dat het is veranderd. Tenminste als het heel veel is veranderd dan. Maar leuk awesome geweldig =D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik ben ontzettend benieuwd, en heb er het volste vertrouwen in.
    Als iedereen uit de crew zo enthousiast is, moet het wel mooi zijn, hahaha!
    Maar hoe laat zal morgen Q een uur de lucht uit zijn ongeveer?


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ben benieuwd


    26 - 02 - '16

    Omg dat oude design is echt....
    Bleh...

    Met leuke kleurtjes?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Veel succes dan!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ForestKiwi schreef:
    Omg dat oude design is echt....
    Bleh...

    Met leuke kleurtjes?

    Het nieuwe thema heeft iets andere kleuren ja. Ik vind het wel mooi, staat erg modern. Ik zou met het nieuwe design me eerder willen registreren dan met het huidige.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind deze ook wel fijn, maar ik zie tenminste dat echte lelijke thema niet. Wel benieuwd tbh