• Nou de titel zeg het alles al zo'n beetje. Ik zou graag een meld knop willen zien op de pagina van users. Zo kun je mensen die zich misdragen, een niet toegestane username hebben of op een andere manier iets doen wat niet mag snel melden. Nu moet je eerst een PB sturen naar een Moderator. Met de meld knop kan dit veel sneller en word het ook veel sneller verwerkt, omdat alle mods het dan kunnen zien.

    Voor of tegen?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Haha, zeker voor, maar het komt er ook al ^^


    Tijd voor koffie.

    Het is niet de eerste keer dat dit is voorgesteld. :Y)


    Maar ik ben nog steeds voor en ben blij dat Rutger het gaat uitvoeren. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Voor! (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Was dat er niet al dan? Zo'n driehoekje met een uitroeptekentje rechts van de menubalk op een profiel?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Was dat er niet al dan? Zo'n driehoekje met een uitroeptekentje rechts van de menubalk op een profiel?

    Zover ik weet is dat weer weg gehaald. En anders was het alleen bij quizzen of zo. Het is er tenminste niet :Y)

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 18:22 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Zover ik weet is dat weer weg gehaald. En anders was het alleen bij quizzen of zo. Het is er tenminste niet :Y)


    Ach wat stom, het is zo'n simpel en logisch idee namelijk :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.