• Nou de titel zeg het alles al zo'n beetje. Ik zou graag een meld knop willen zien op de pagina van users. Zo kun je mensen die zich misdragen, een niet toegestane username hebben of op een andere manier iets doen wat niet mag snel melden. Nu moet je eerst een PB sturen naar een Moderator. Met de meld knop kan dit veel sneller en word het ook veel sneller verwerkt, omdat alle mods het dan kunnen zien.

    Voor of tegen?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben voor! :)

    Zal het binnenkort even in elkaar zetten (Y)


    Dit is mijn signature...

    Dankjewel Rutger ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Haha! Nu Rutger geantwoord heeft hoeven wij niet meer te reageren, maar ik wil toch even zeggen dat het een goede suggestie is, voor (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Haha! Nu Rutger geantwoord heeft hoeven wij niet meer te reageren, maar ik wil toch even zeggen dat het een goede suggestie is, voor (:

    Same XD.
    Maar ook ik ben voor. Dan gaat het inderdaad een stuk sneller (:


    I am an idiot, I move.

    Eerste suggestie ooit, onmiddellijk geaccepteerd. Wat ben ik toch geweldig (bloos)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Eerste suggestie ooit, onmiddellijk geaccepteerd. Wat ben ik toch geweldig (bloos)

    Haha, ik had niet eens gezien dat het jouw suggestie was :) Maar het is idd een goede suggestie (Y)


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    (...)
    Haha, ik had niet eens gezien dat het jouw suggestie was :) Maar het is idd een goede suggestie (Y)

    Ik dacht dat al langere tijd, maar besloot dat ik toch maar eens een topic moest aanmaken omdat het anders niet zou gebeuren / ik nog langer zou moeten wachten xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wauw, dat is handig:D


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Awesome idea!


    26 - 02 - '16

    jaimyhoi schreef:
    Haha! Nu Rutger geantwoord heeft hoeven wij niet meer te reageren, maar ik wil toch even zeggen dat het een goede suggestie is, voor (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Da's inderdaad wel zo handig.


    i put the fun in funeral

    Hum... Dit heb ik jaren geleden al voorgesteld maar toen kwam het er niet...


    Your make-up is terrible

    Rutger schreef:
    Ik ben voor! :)

    Zal het binnenkort even in elkaar zetten (Y)


    Jaja, ik bedoel, haal hem maar even bij de Ikea.
    Zo gemakkelijk gaat dat wel even.

    Grapje, ik vond die zin alleen zo grappig.

    Maar ja, ik ben voor.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Stiekem vind ik Rutger zijn reacties wel lachwekkend. Maar ik ben dus ook voor (niet dat het nog veel uitmaakt).


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ben voor ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.