• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Waarom lukt het niet om vrienden te maken, terwijl ik mij zelf ben. Vinden ze mij stom? Ben ik het wel waard? Het lukt gewoon niet meer om daar te gegaan. Ik heb maar een houvast mij familie en het internet om te schrijven. Mij hoofd is te vol.

    Mijn pols doet pijn -.- ik ben balstickttrekkelijk. Ik trek namelijk voetballen en hockeysticks aan :') een bal in mijn maag, rug en tegen me hoofd. En mijn duim kwam tussen de hockeystick en ik ben voor mijn voet gemept :3 lang leve gym _O_ ach. Het leuke is, ik blijf dan ook gewoon door gymmen en val bijna flauw omdat ik astma heb XD

    lekkkeeeerrr bezig :Y) heb nu al zin in volgende week gym (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Mijn pols doet pijn -.- ik ben balstickttrekkelijk. Ik trek namelijk voetballen en hockeysticks aan :') een bal in mijn maag, rug en tegen me hoofd. En mijn duim kwam tussen de hockeystick en ik ben voor mijn voet gemept :3 lang leve gym _O_ ach. Het leuke is, ik blijf dan ook gewoon door gymmen en val bijna flauw omdat ik astma heb XD

    lekkkeeeerrr bezig :Y) heb nu al zin in volgende week gym (:

    o.o


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    o.o


    (:

    Ik ben wel wat gewend met gym :')


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Dag Mitchell,

    Bedankt voor je interesse in Jobselectie.
    We hebben echter onlangs een student aangenomen voor de functie als programmeur.

    Veel succes bij het zoeken van een uitdagende job!


    Met vriendelijke groet

    Oh, dat had ik ook niet door of zo? 3 weken niet reageren is heeeeel duidelijk. Faggot.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Oh, dat had ik ook niet door of zo? 3 weken niet reageren is heeeeel duidelijk. Faggot.

    Wauw, dat is echt het toppunt van lulligheid.

    Mijn baas is bevallen van een meisje en ik ga samen met 3 collega's donderdagavond op kraambezoek. Nu ga ik zometeen naar de stad met een collega om een cadeau te kopen, maar een klasgenoot van haar gaat mee. Waarom ben ik dan meteen zo zenuwachtig ._. Ik haat nieuwe mensen ontmoeten. (cat)


    -

    Silverlance schreef:
    (...)
    Wauw, dat is echt het toppunt van lulligheid.

    Nogal, faggot. En ik hoopvol wachten. Wijs me dan meteen af en laat me niet sudderen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dit is echt te sick, wou ik tosti's maken voor mezelf. Maar me zusje is ziek en was soep aan het eten, dus ik ook soep eten. Komt ze aan; 'ik heb zin in hamburgers' dus gaat ze hamburgers bakken voor ons. WTF. Hoop echt dat zij later zo'n dik vrouwtje word. :\


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    ASTRONAUTx schreef:
    Dit is echt te sick, wou ik tosti's maken voor mezelf. Maar me zusje is ziek en was soep aan het eten, dus ik ook soep eten. Komt ze aan; 'ik heb zin in hamburgers' dus gaat ze hamburgers bakken voor ons. WTF. Hoop echt dat zij later zo'n dik vrouwtje word. :\

    Wees blij, je had hamburgers :3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Moe.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    CyberLord schreef:
    (...)
    Wees blij, je had hamburgers :3

    Yeah. (: Is niet goed voor mij hahahha.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    7,8 voor Engelse spreektoets! *O* Op vmbo-t, het gaat steeds beter!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Koffie is vies en ik ga het niet drinken! Ever! Punt.


    You are beautiful, you are love.

    Je reageerde er niet negatief op... je viel stil... betekend dit..? Oh c'mon, just tell me! <3


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.