• ik ben bezig met mijn eerste verhaal en wil graag weten wat jullie ervan vinden.

    dit is 'm: the secret about love - one direction
    http://www.quizlet.nl/stories/98981/the-secret-about-love--one-direction/


    <3

    Ik ga niet echt de schrijffouten uit je verhaal halen, maar eerder de grotere gehelen.

    1) Voor mij leest het altijd prettiger (maar dit is persoonlijk denk ik)om niet alles aan elkaar te praten maar elke keer dat iemand iets zegt op een nieuwe lijn te beginnen. Dit brengt meer vorm in je verhaal.
    vb. Tom liep weg. Hij was de ruzie met Tina beu en wilde rust."Tom wacht!" Met tegenzin draaide Tom zich om en keek Tina aan. "Het spijt me!"
    -->
    Tom liep weg. Hij was de ruzie met Tina beu en wilde rust.
    "Tom wacht!"
    Met tegenzin draaide Tom zich om en keek Tina aan.
    "Het spijt me!"
    2) In het algemeen vind ik jou schrijfstijl een beetje -uh- kinderachtig ? Ik denk dat het voornamelijk aan je keuze van woorden ligt en hoe je de dingen uitlegt.
    3) Probeer één perspectief aan te houden want soms spring je van de ik-vorm naar de hij/zij-vorm en dat is echt niet prettig en vooral verwarrend om te lezen.
    4 Het onderwerp van het verhaal vind ik nogal cliché, maar dat is ook weer iets volkomen persoonlijk.

    Maar laat je door mij niet ontmoedigen natuurlijk! Als jij het leuk vind moet je gewoon verder schrijven!


    The soul needs autumn.