Zo, gister de aflevering gekeken, ben benieuwd voor vanavond. ![=3 =3](/images/smilies/smile3.gif)
En ik was echt DDDDD:! Ik had dus een aantal weken een idee voor een story over XFactor, waar ik al aan begonnen ben. Plotlijn uitgedacht enzo, gebeurt het daadwerkelijk op X-Factor!
Nooeeees! En ik bedacht me vlak voor de uitzending dat ik Never Tear Us Apart wilde gebruiken, zingt Melanie dat nummer!
Nu kan ik dus niet meer die plotlijn gebruiken, dan denkt iedereen dat ik jat.
Zucht, helaas.
Ik ga even mijn meningen delen over de acts, als je dat niet wil lezen (of anders boos op me wordt), moet je gewoon doorscrollen.
En als je wilt reageren, please do!
Maar niet bashen op mijn mening, ik wil niet zeggen dat iedereen dit moet vinden. En laat me jouw mening horen, als je wilt! ![=3 =3](/images/smilies/smile3.gif)
Jahmene Douglas
Dit was zoooo veel beter dan vorige week! Hij zong prachtig, on point, en niet zo overdreven veel riffjes erin. I loved it! En wat is ie schattig.
Volgens mij heeft ie een beetje een crush op Nicole, hihi!
Christopher Malone
Mooi gezongen, kan hij zeker trots op zijn. Maar voor mijn smaak veel te theatraal. Not my cup of tea, zeg maar. Wel heel leuke achtergrond, vond ik, hihi! Daarnaast vind ik zijn 'zenuwen' heel veel op een act lijken. Ik geloof het gewoon niet. En hij moet wel homo zijn, dat kan haast niet anders. En zijn ogen zijn echt te blauw, hihi. ![xD xD](/images/smilies/XD.jpg)
Union J
Veel beter dan vorige week! Het Leona Lewis-stuk vond ik veel te zeurderig, maar wel redelijk gezongen. Toen ze begonnen aan het James Morrisson-stuk dacht ik 'Dat is het!'. Dat deden ze echt heel goed, toen vond ik het een goede act. En toen eindigden ze weer met zeik. Ik vind de Leona Lewis-versie wel mooi, maar niet als boyband-versie. Daarnaast irriteer ik me enorm aan het feit dat ze al zoveel fans hebben, eerlijk gezegd.
Ze hebben nog helemaal niet zulke fantastische performances laten zien, dus ik snap het echt niet, het enige is dat ze knap zijn. Maar ja, dat was met 1D ook tijdens de shows, en tegenwoordig zijn het prima muzikanten, vind ik. Dus wie weet.
Ella Henderson
Zucht, wat kan ze toch prachtig zingen. Al valt het wel op dat ze, als ze wat buiten adem raakt, heel snel vals gaat. Nouja, snel, vooral bij de moeilijke noten. Geen kritiek, eigenlijk heel begrijpelijk, maar het valt wel op.
Maar ik ben groot fan, al geloofde ik het deze week wat minder.
James Arthur
Die kerel is een artiest! Ik heb normaal niets met dat nummer, maar hij maakte het weer iets heel anders, gelukkig, en ik vond het fantastisch! Niet zo goed als vorige week, naar mijn mening, maar het scheelde bar weinig. De enige reden is eigenlijk dat ik het nummer niet zo leuk vond.
Maar zijn oogmake-up, aaargh!
Lucy Spraggan
Dit zag ik niet aankomen. Ik vond het echt heel erg leuk, en haar gezichtsuitdrukkingen naar die dames, hahaha! Fantastisch! Wel jammer van haar oma, maar alleen maar nog meer respect dat ze het zo weer opgepakt heeft!
Ik ben nog altijd groot fan, haar versie van dit nummer was erg cool. ![=3 =3](/images/smilies/smile3.gif)
District 3
Zo, zo jammer. Ze zijn zulke goede zangers. En dan zulke zeiknummers. Ze zien er zo echt uit als een boyband-joke, vind ik. Foei Louis, foei! Ik wil ze heel graag goed vinden, maar ze muziekkeuze is steeds zo... zeurderig! En ze zingen het zo hijgerig. Een beetje melodieus hijgen, wordt het dan. Zo jammer, ik vind ze zo sympathiek!
Jade Ellis
Not my cup of tea. Ik vond het saai. Sorry, maar dat vond ik echt. Geen leuk nummer, erg eentonig. Geen emotie erbij. Wel erg mooie vrouw.
MK1
Niet zoveel op aan te merken. Bij al hun optredens heb ik wel een halve glimlach op mijn gezicht. Ze zijn leuk, maar meer niet, voor mij. Maar dat is gewoon smaak, ze zijn erg goed op het podium, vind ik, al kon ik me wel vinden in Nicole's commentaar. Ik vind het wel irritant dat ze zo vaak 'relevant' genoemd worden. Dit is 'what everyone wants to hear'? No it isn't! Ik heb af en toe het gevoel dat de judges vergeten dat er ook rock-liefhebbers zijn, of liefhebbers van andere genres dan Urban, R&B, pop en dat soort dingen. Maar dat heeft niets met hun zelf te maken.
Kye Sones
Ik was het compleet eens met Louis, for once. Het was saai. Ik heb hem sowieso nooit zo fantastisch gevonden, maar zegt niets over gisteravond. Er miste een connectie, met het lied, met het publiek, met hemzelf, het was vlak. Maar dat is mijn mening. Verder prima gezongen en alles.
Rylan Clark
Is het erg als ik hem steeds leuker vindt? Hij is grappig, schattig, enorm verwend, en ik vind het fantastisch. Zijn begin! Ik wist gewoon dat ie dat ging doen, haha! Maar dat zong hij inderdaad heel goed.
De rest van het optreden zat ik met een grote grijns op mijn gezicht. Ik vond het persoonlijk een erg leuk optreden. Hij is het type artiest waar je naartoe gaat om een avond idioot te lachen en feesten, maar verder niet naar luistert, zeg maar. Beetje zoals de Toppers. Maar wat een schatje, is het. <3
Melanie Masson
Ik was eigenlijk een beetje teleurgesteld. Ze is waarschijnlijk mijn absolute favoriet, en gister was ze weer eens fantastisch. Ze was echt fantastisch. Maar ze is zo goed, dat als het al een beetje minder goed is dat het opvalt. Eigenlijk een compliment, dus ik moet me er maar overheen zetten, hihi. Af en toe heeft ze wel een beetje een eng grote mond. =x
Van de judges kan ik Nicole en Tulisa's mening het meest waarderen. Gary is een beetje aan het proberen te shocken, al zegt ie af en toe wel rake dingen. Louis is gewoon een idioot, tbh. Je kunt commentaar gewoon uitschrijven. 'You're likable. You're relevant. You are what this show is all about! It's entertainment!' en af en toe 'I didn't think it was that good. I didn't!' Meer heeft die kerel niet te melden. Blegh.
Dermot, Olly en Caroline vond ik wel erg grappig. ![=3 =3](/images/smilies/smile3.gif)
Zo, dat was mijn mening. /lang. Sorry. =x Reageer maar als je wilt, maar ik hoop dat ik niemand boos heb gemaakt, het is alleen mijn mening.
Ik respecteer iedereens mening, en ik hoop op hetzelfde van jullie. ![=3 =3](/images/smilies/smile3.gif)
Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!