Ik ben vandaag heel blij.
Ten eerste omdat ik binnenkort een initiatorcursus krijg in verschillende disciplines in het kajakken. Ik Geef in de lente/zomer sowieso al les aan nieuwe leden, maar volgende lente/zomer kan ik dat dus volgens de regels van de kunst. *O*
En ten tweede ben ik heel blij omdat ik vandaag wezen shoppen ben voor sportspullen. Ik heb onder andere eindelijk een camelbag (een rugzakje met een waterzak en zuigbuisje) gescoord. Dan hoef ik voortaan geen flesjes water mee in mijn boot te nemen. Ook kocht ik nieuwe waterschoenen van neopreen. Dus dat zijn terug droge en warme voetjes in de winter aangezien mijn huidige waterschoentjes kapot en versleten zijn. En ik heb nog iets van neopreen gekocht: een gehele pak van neopreen. Wat geweldig is voor mijn volgende wildwateravontuurtjes en de jenevertocht.
Ik kocht ook nog enkele oninteressante spulletjes, maar dat is dus niet zo interessant.
Dus ik ben enorm blij dat ik deze spullen heb, want ik wil die al lang. Nu ben ik nog voor enkele willekeurige spulletjes aan het sparen. Maar kajakspullen zijn niet van de goedkoopste dingen.
Nu ga ik nog even van mijn blijheid genieten, want tegenslag ligt altijd om de hoek. (pirate)
Dus... Wat hebben jullie gedaan vandaag?
I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury