• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Penumbra
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - Penumbra

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

[ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 22:41 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Leslie Day
    Ondanks de situatie kan ik er toch wel om glimlachen. Nick en ik horen gewoon bij elkaar. Jake was slechts tijd opvulling. Misschien was het allemaal wel toch een spel voor Jake. Een spel voor hem. 'Ik vind het in ieder geval niet erg om te horen,' zeg ik met een glimlachje.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Nick
    'Mooizo' Andwoorde ik en zag een glimlach op haar gezicht verschijnen, dat zag er in iedergeval beter uit dan tranen.

Don't be like the rest of them, darling

Leslie Day
    Ik blijf Nick aankijken. En dan breng ik langzaam mijn lippen naar die van hem. Als hij me nu zou afwijzen zou ik dood willen. Dan.. Ik wil er niet eens aan denken.

Nick
    Ze bracht haar lippen langzaam naar die van mijn en ik drukte mijn lippen op die van haar, het voelde net als de vorige keer fantastisch. Alsof je na een lange tijd verdwaalt bent geweest weer de weg terug vind.

Leslie Day
    Hij drukt die van hem op die van mij en net zoals de vorige keer explodeert mijn hart weer. Met warme gevoelens. Met oude goede herinneringen. Door dit soort momenten kan ik alle slechte dingen vergeten. Alles vergeten met Jake, ook de goede dingen met Jake vergeet ik dan. En ook de slechte momenten met Nick. Ik sla mijn armen om zijn nek. En ik kus hem gewillig.

Nick
    Ze slaat haar armen om mijn nek om me vervolgens terug te kussen, de herinneringen aan vroeger die ik al een lange tijd weg had gestopt kwamen boven, maar gelukkig alleen de goede.

{sorry voor de late reactie Jaimes.. Ik moest mijn kamer opruimen.. En in mijn geval vind je hier en daar een paar groene beschimmelde broodjes XD}

[Geeft niets :3 ik ben zelf ook weggeweest (;]

Leslie Day
    Ik verbreek na even de kus en kijk hem dan aan. 'Ik probeerde mijn gevoelens voor jou weg te stoppen, om Jake niet te kwetsen en bij hem te blijven. Maar het was jij al al die tijd. Jij bent het altijd geweest voor mij.'

Nick
    'Dat klinkt erg fijn om te horen' Andwoord ik met een glimlach, het klonk gewelig, en dat niet alleen omdat ik Jake toch al niet mogt.

Leslie Day
    Ik twijfel of ik het moet vragen... Maar dan doe ik het toch. 'Betekent dit dat we weer bij elkaar zijn?' Vraag ik dan aan hem. Ik bijt op mijn lip en kijk hem aan. Het moment van breken of maken.

Nick
    'Alleen jij dat wilt' Andwoord ik en kijk haar aan met een vleugje nieuwschierigheid naar wat ze zou andwoorden.

Love this song..

Leslie Day
    Een glimlach breekt door op mijn gezicht. 'Ja, dat zou ik willen ja.' Mijn hart voelt zich verwarmd. Het is nu echt officieel. Jake en ik bestaan niet meer. En ik vergeet eigenlijk om Jake's ketting af te doen. Het voelt gewoon zo vertrouwd om mijn nek dat ik het niet eens echt door heb.

Nick
    'Ga je mee naar binnen?' Vraag ik haar, mijn tas lag nog naast de boom aangezien ik eerder nog geen zin had gehad naar binnen te gaan.

Leslie Day
    Ik knik en glimlach dan. 'Ja hoor, ik ga wel mee,' antwoord ik dan. 'Buiten alleen zitten is ook niet echt vrolijk.' En ik blijf glimlachen. Maar van binnen. Diep van binnen. Ja, daar groeit een gemis en pijn. Maar daar geef ik nu nog niet aan toe. Zorgen voor morgen.

{Waarom heeft ze pijn? Nogsteeds om Jake?}
    Nick
    'Hmm.. Soms is het beter dan binnen zijn' Andwoorde ik terwijl ik naar de boom liep en mijn tas over mijn schouder tilde omvervolgens weer naar haar toe te lopen.