• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - Penumbra

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 22:41 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Luna Day
    Wauw. Het gesprek gaat ineens over Leslie. 'Over wie heb je het?' Vraag ik dan. 'Ik haat wel meer meisjes dus weet ik niet over welke je het hebt.' Ik heb mijn hand weer voor mijn neus weggehaald.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik doe mijn mond open om te antwoorden maar sluit die dan weer en kijk haar even aan. 'Niets laat maar, vergeet wat ik gezegd heb.' glimlach ik dan en streel over haar wang.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Luna Day
    Hij streelt over mijn wang en ik glimlach naar hem. 'Hoe laat is het eigenlijk? Ik heb honger.' Ik wil eten, geen idee wat. Maar ik wil het. En ik kijk Jake aan. Hij heeft erg mooie ogen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    '14 uur of zo? De keuken is normaal nog open.' antwoord ik en trek haar glimlachend recht. Ik streel over haar wang en kus zachtjes haar lippen voor ik haar mee naar buiten trek, naar de kantine toe.

    [moe vertrekken, ga van 9u20 tot 16 u nie thuis zijn want ga naar de cinema en shoppen ... achter kleurlenzen]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Veel plezier! ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luna Day
    Hij trekt me glimlachend recht. En hij streelt mijn wang weer en kust me dan zachtjes en dan trekt hij me mee mijn kamer uit. En we lopen richting de kantine. Ik heb zijn hand beet. Ik bedenk me dat, als Jake en ik zo de kantine in lopen er waarschijnlijk mensen zullen denken dat ik Leslie ben. En al helemaal doordat ik met Jake ben. En er komt een jongen naar ons toe met een grijns. 'En Leslie, heb je nog last van je kaak?' Vraagt hij met een iets te vermakelijke grijns. Ik zucht en rol met mijn ogen. 'Ik weet niet eens wie je bent dude, mijn naam is Luna. Ik ben de tweelingzus van Leslie.' En hij ziet verward en hij twijfelt aan mijn woorden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {What.. Jaimes.. Wil je liever Jake dan Nick? After all this time.. :c Now I'm hardbroken}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Noooo Elvish. Jake is over -.-

    Want weet je waarom.

    Eerst was het plan dat Les Jake zou breken. Maar nu heeft hij het gedaan.

    Jake is over.

    Nick is welkom <3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Hij staat op en loopt naar me toe. 'I-i-ik,' stamel ik dan. 'Jake heeft het uitgemaakt met me.' En ik sla mijn blik neer. 'Hij heeft gevoelens voor Luna.'


    Nick
    Jake had het dus uitgemaakt met Leslie.. Dat was onverwachts, ik had toch altijd al gedacht dat hij geen hersens had. Als ik voor haar sta sla ik mijn armen om haar heen.. Meer en deels omdat ik niets anders kan bedenken.


    Don't be like the rest of them, darling

    {:3

    Owja.. Mn moeder heeft een planing gemaakt voor mij, voor welk huiswerk ik moet maken en voor wat ik moet leren ._. Nu gaat ze dat de heletijd bijhouden }

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 11:43 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik leg mijn hoofd tegen zijn borstkas aan. 'Weet je hoe ik me nu voel?' Zeg ik verdrietig. En leeg. Ik wil die leegte terug. Want als er leegte is, is er ook geen verdriet. 'Alsof ik niets waard ben. Om in te ruilen.' Jake vindt mij niet leuk. Nou, dan maar de andere helft. Luna.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [O maar dat is rot 0.0 gelukkig doet mijn mama dat niet. Ze vraagt wel telkens of ik nog huiswerk heb.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Ik leef lang' Andwoord ik simpelweg, en zolang leef je niet zonder jaren alleen te zijn. En toen ik niet meer alleen was had ik het zelf verpest.

    {Yeah, maar mijn moeder is leraar dus waarschijnlijk ligt het daar aan (gelukkig geeft ze niet les op mijn school maar nu hebben we magister en nu kan ze leuk en presies bijhouden of ik mijn huiswerk wel gemaakt heb, mijn boeken wel meegenomen heb en wat voor huiswerk en toetsen ik nog heb ._.}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik kijk op naar Nick. Ik veeg mijn tranen weg en kijk hem aan. 'Klinkt het heel egoïstisch als ik zeg dat ik behoefte aan je heb?' Vraag ik dan aan hem. 'Nee laat maar zitten. Het is egoïstisch.' En ik kijk weg van hem. Nu Jake weg is kan ik mijn gevoelens voor Nick vrij laten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Klinkt het raar als ik dat niet erg vind?' Andwoord ik met een kleine glimlach, het was egoïstisch of niet maar in beide gevallen vond ik het niet erg.


    Don't be like the rest of them, darling