• Zou het niet mogelijk zijn om de berichten die nu naar je mail worden verstuurd als iemand een hoofdstuk activeerd naar je inbox op Q te versturen?

    Mijn mail staat nu vaak helemaal vol met mailtjes van Quizlet. Dit is vaak erg vervelend omdat je verder niets meer terug kan vinden en je mailbox natuurlijk ook veel mailtjes van school enzo bevat.

    Als het gewoon via een pb zou gaan zou dat zoveel overzichtelijker zijn.
    Wat vinden jullie hier van?

    EDIT; Misschien is het ook wel mogelijk om iedereen bij de instellingen van zijn/haar profiel zelf te laten kiezen of ze het via pb of via de mail willen ontvangen.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2011 - 23:09 ]


    Winter is coming.

    Ik vindt via e-mail veel fijner.


    (Be)lieve in (you)rself

    PB's krijg je ook een mailtje van. Krijg je dubble melding, heb je twee mailboxen om leeg te ruimen.

    Heel onhandig


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    PB's krijg je ook een mailtje van. Krijg je dubble melding, heb je twee mailboxen om leeg te ruimen.

    Heel onhandig

    Dat kan je ook uitzetten, ik heb dat niet aan staan.


    Winter is coming.

    STUDIO schreef:
    (...)
    Dat kan je ook uitzetten, ik heb dat niet aan staan.


    Muh, ik vind mijn mailbox handiger leeg maken dan mijn quizlet inbox


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik ben eigenlijk wel voor.
    Want ik kijk amper naar de mails die ik krijg van Q op mijn hotmail en als dat hier in mijn inbox komt ga ik het wel zien als er een nieuw hoofdstuk of dergelijke is. Maar ik denk dat je dan om de 5 minuten een nieuw bericht krijgt hier, als je veel verhalen volgt. Dat is ook niet erg handig..
    Hmm, ik heb een dubbel gevoel


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    VOOR


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Nee bedankt :-)

    Kyou schreef:
    VOOR


    Not all those who wander are lost.

    Kyou schreef:
    VOOR


    Firm believer of all that is magic

    Voor!


    "We're all afraid to talk about what stares at us from the dark" - Wintergirls

    Ik ben noch voor noch tegen


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Heel hard tegen!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Negligible schreef:
    Ik ben eigenlijk wel voor.
    Want ik kijk amper naar de mails die ik krijg van Q op mijn hotmail en als dat hier in mijn inbox komt ga ik het wel zien als er een nieuw hoofdstuk of dergelijke is. Maar ik denk dat je dan om de 5 minuten een nieuw bericht krijgt hier, als je veel verhalen volgt. Dat is ook niet erg handig..
    Hmm, ik heb een dubbel gevoel


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Of dat je gewoon zo een popup dingetje krijgt zoals bij een nieuw gastenboekbericht of een nieuw privé bericht


    Life is hard and then we die

    Kyou schreef:
    VOOR

    Míts je de keus krijg wáár je het wilt ontvangen!


    Let it come and let it be