• Ik ben een groot The Walking Dead fan en houd vooral van spannende verhalen te schrijven. Dus wil ik een Walking Dead story schrijven.

    De wereld waarin wij leven verandert drastisch nadat een epidemie uitbreekt. Mensen sterven binnen enkele uren nadat de epidemie is uitgebroken, maar staan minuten later weer van de dood op met een verlangen om te doden. De wereld lijkt te eindigen, en de levenden worden verslonden.

    Memoria is een van de weinige nog levenden in Atlanta, maar dat komt alleen omdat ze de bossen in is gevlucht zodra alles begon te veranderen. Ze is bewapend en weet zich te verdedigen tegen de levende doden, totdat ze gewond raakt en voor dood achter wordt gelaten. Wordt ze voer voor de doden? Of zal iemand haar op tijd vinden en zal ze verder kunnen leven in een wereld waar je nooit meer zal slapen, uit angst dat de handen van de doden je zullen grijpen.

    Soms is het beter om dood te zijn.




    Mijn vraag aan jullie is:
    - Spreekt de inleiding je aan?
    - Zijn er mensen die het verhaal zouden willen lezen? (Zo niet, waarom niet? <3)
    - Zal ik de titel; "The Walking Dead" gebruiken?


    Ik moet erbij toevoegen dat het niet alleen om zombies enzo gaat, maar ook een hele verhaal achter zit en er ook liefde, vriendschap etc erin voor zal komen.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 19:09 ]

    Neyo schreef:
    Normaal lees ik alleen fanfics, maar ik ben nu wel heel benieuwd naar dit verhaal (:

    Yay! Ik ben blij dat er mensen zijn die het een kans willen geven.

    Azulchica schreef:
    De inleiding spreekt mij aan, ik vind het een goede inleiding. Maar ik zou het niet willen lezen, ik ben niet zo van de horror verhalen. De titel "The Walking Dead" is een goeie titel.

    xMissMarije schreef:
    (...)

    Jammer^maar thanks! ^^

    Het verhaal is geactiveerd!
    Eerste hoofdstuk van The Walking Dead staat online!
    1| Smell of the Dead
    Ik hoop dat jullie een reactie zullen achter laten en een abo nemen, ik heb al 30 hoofdstukken vooruit geschreven so, keep the comments coming!