• Ja, ik ben weer van username veranderd. Na een paar mislukte pogingen om mijn username te veranderen, kwam ik op deze username en ik vind hem zelf erg leuk.

    Letterlijk vertaal betekent het Blauw meisje. Blauw is mijn lievelingskleur en vroeger vond ik de smurfen nogal leuk dus vandaar.

    p.s (voor de mods) Als het topic ergens anders had moeten staan, sorry maar ik wist niet waar ik hem anders moest plaatsen.


    Physics is awesome

    Moest gelijk denken aan een plaatje.
    Best een leuke naam. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Haha, ik vind het verband met de smurfen wel grappig. Maar hij is leuk. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Haha, ik vind het verband met de smurfen wel grappig. Maar hij is leuk. ^^


    Ik moest gisteren nog aan de smurfen denken, volgens mij ken ik een deel van het liedje over smurfen.


    Physics is awesome

    Leuk^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Leuk^^


    Dankjewel, ik heb ook maar meteen mijn pasfoto veranderd.


    Physics is awesome

    I like it (:


    26 - 02 - '16

    Azulchica schreef:
    (...)

    Dankjewel, ik heb ook maar meteen mijn pasfoto veranderd.

    Daarom herkende ik je eerst ook niet, maar toen ik op je profiel keek wist ik weer wie je was(;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Daarom herkende ik je eerst ook niet, maar toen ik op je profiel keek wist ik weer wie je was(;


    Gelukiig maar. Ik wilde mijn profiel ook een beetje aan passen maar tinypic wilde niet mee werken dus ik moet nog even een ander zien te vinden.


    Physics is awesome

    azulchica is toch spaans?


    Dit is mijn signature

    Leuk ^^.


    The odds are néver in our favor.

    blacksea schreef:
    azulchica is toch spaans?


    Ja, het zijn eigenlijk twee Spaanse woorden die ik bij elkaar heb gevoegd. Maar dat had je vast al door.


    Physics is awesome

    Kyoshi schreef:
    Leuk ^^.


    Dankjewel!


    Physics is awesome

    Cute naam :Y)


    -

    Mockingjayz schreef:
    Cute naam :Y)


    Oké...

    Cute, daar was ik zelf nooit op gekomen maar dankjewel.


    Physics is awesome