• Helleuw,

    Weten jullie toevallig een paar leuke films voor jongens én meiden van 15-16 jaar?
    Liefst geen HP, LOTR of Starwars opperen, die zijn al afgekeurd -.-
    Dankje (:


    If a writer falls in love with you, you can never die

    o en X-men is natuurlijk amazing


    Miep

    Arthur!


    Echt hilarisch :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Avengers, geniale film. Verder zijn Iron Man 1 en 2, Thor en Captain America ook aanraders.
    Leuke humor, actie voor de jongens, en lekkere dingen voor de meiden(en de actie is ook awesome)


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Ohja, en Pirates is natuurlijk een geweldige serie. Misschien de Hunfergames, maar das meer een meidenfilm.
    Ik zag dat iemand ook A Cinderella Story: Once Upon a Song had opgeschreven, maar dat vind ik om eerlijk te zijn eerder een chick flick, voorspelbaar plot en een hele leuke jongen in de hoofdrol. Eerder leuk om gewoon met vriendinnen te kijken.

    Als jullie zin hebben in een droge, en vooral nergens opslaande film, kan ik de Beatles films Help en Hard Day's Night aanraden. Heel droog, en het is niet vreemd als je er geen flikker van volgt, maar gewoon droog.


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Spiderman, Iron Man, The Avengers, Sherlock Holmes, TED, Hangover ehm.. 300?

    Spiderman, Iron Man, The Avengers, Sherlock Holmes, TED, The Hangover ehm.. 300?

    The Hunger Games(is geen HP, LOTR en Starwars(;)


    Every revolution begins with a spark.

    Kenickie schreef:
    o en X-men is natuurlijk amazing

    X-men! C:


    Inspiration can hit you any time