• Die nu al weet wie ik aan het tekenen ben? Ik kan het zelf zo zien, maar ja, dat zegt niks. En let trouwens niet op de vlekken, dat is schaduw x'D



    HIJ IS AF!
    Oké, hij is heel falend een combinatie tussen Jackson Rathbone/Jasper Hale en Matthew Gray Gubler/Spencer Reid geworden, maar het was dus Spencer Reid.
    (foto komt er zo aan)



    En dit was het plaatje:

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 15:39 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Mijn moeder?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Square schreef:
    Het is toch niet Percy? (cat)

    Als het Percy is, dan heb ik wel heel falend getekend x'D
    Hij is inmiddels af (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Sovngarde schreef:
    Mijn moeder?

    Lol, nu ben ik wel benieuwd hoe jouw moeder eruitziet, vooral omdat ik een man heb getekend x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Lol, nu ben ik wel benieuwd hoe jouw moeder eruitziet, vooral omdat ik een man heb getekend x'D

    (cat)



    Nee, grapje, heb geen idee.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Sovngarde schreef:
    (...)
    (cat)



    Nee, grapje, heb geen idee.

    Haha x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik vind knap van je! Hij lijkt heel erg op alleen heb je zijn gezicht iets ronder gemaakt.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 15:52 ]


    Physics is awesome

    Oczy schreef:
    Ik vind knap van je! Hij lijkter ook wel aardig op alleen heb je zijn gezicht iets ronder gemaakt.

    Dat had ik door ja, en de ogen staan net verkeerd. Of eigenlijk het rechteroog. Maar ik heb er ook twee uur aan besteed.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Spencer Reid:9~


    I'll lick the poison from right off your kiss