• who is it ,who is the murder of this crime?
    Nobody knows or they just saying that to hide it from us.A crime at the highschool in New York.A school of more than 1000 students and a murder.All the students have to stay in school beacause the murder is still there but does that cause for more death people who knows?The murder know.


    Deze rpg speelt zich dus af in de middelbare school Belmont Preparatory High School.Een school met meer dan duizend leerlingen.Een gewone school waar niets mis kon lopen,maar daar hadden ze het mis.Een vermoorde cheerleader klonk het ze zeiden dat ze heel bekend was in school dat ze dus populair was.Maar dat betekend niet geliefd.De politie nam in en verplichte alle leerlingen in het schoolgebouw te laten blijven tot ze wat meer weten over de moordenaar,maar als de moordenaar nog steeds in het gebouw doolt betekend dat niet een groter gevaarvoor de leerlingen ?
    So who is it?


    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen :
    Students(nerds ,populaire mensen(waaronder cheerleaders en footbal players) , pestkoppen(max2 kunnen ook footbal players zijn), seutenbitcherige types ,(max2 kunnen ook cheerleaders zijn)normale studenten , ...)

    -James Johnsen ~Moonly~Normale student
    -Isabel 'Bel' Melinda Silverson ~ Tsubaki ~Cheerleader
    -Kylie Louise Adams~carpediemx~Normale student
    - Yune Brighton~Memoria~Normale leerling, cheerleader
    -Charles Johnsen~Assassin~Alternatieve student
    -Rayn Maxwell Golddigger~Nyan~ Football speler, populair iemand
    -Jayden Brooks~Memoria ~Normale student, Football speler
    -David Pure~Moonly~Populair iemand, footballplayer
    -Lou Mc.Down~Nyan~Gewoone student,Nerd
    - Elena Yana Bennett ~LostMagic ~Normale Studente, nerd
    -Evalyn Janice Fisher~ Arriver~ Normale leerlinge
    -Riley Lauryn Mayer~Khione~Leerling, skatermeisje
    Moordenaar(s)
    (Max 2 dan moeten ze wel samen werken)
    -Aileen Sony Millers ~Rememberyouxx +Cheerleader meisje
    -Steven Gavin McLawerson ~Tsubaki ~Moordenaar
    Politie(max 3)
    -Angelica Wolfe~Assassin
    -Axel Cael Rebel~ Isuzu
    -


    Regels

    Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 3 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan


    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 22:11 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ze maakt de rol maar over een uur aan, zei ze tegen me...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Arriver schreef:
    Rol:
    Normale leerlinge, cheerleader
    Naam:
    Evalyn Janice Fisher
    Bijnaam:
    Eef of Lynn
    Leeftijd:
    17
    Uiterlijk:

    Evalyn heeft slag in haar lange bruine haren, en ze heeft donkerbruine ogen. Verder heeft ze in heel haar gezicht sproetjes. Ze is 1.75 lang, ze heeft een wat lichtere huid dan de rest van haar familie, maar dat vind Evalyn alleen maar leuk, zij houdt er namelijk wel van om anders te zijn dan andere.

    Karakter:
    Vanbuiten lijkt Evalyn een heel normaal, lief, zachtaardig meisje, maar dat is ze niet, helemaal niet. Tegen haar vrienden wel, maar tegen mensen die ze niet kan uitstaan of mensen die ze niet goed kent, doet ze heel erg bot. Ze doet dit uit angst. Ze is wel lief en aardig tegen haar vrienden omdat ze die vertrouwt, maar dan moet je wel een heel goede vriend/vriendin van haar zijn, want ze vertrouwt niet snel mensen. Ze is ook heel muzikaal + ze kan goed zingen , ze maakt dan ook vaak eigen liedjes.
    Familie:
    Ze komt uit een redelijk grote familie. Ze heeft een oudere zus van negentien, een oudere broer van twintig, haar tweelingbroer, een zus van 18, een broertje van 16 en dan natuurlijk nog haar ouders. Ze kan alleen met haar 3 broers overweg, haar zussen zijn namelijk echte bitchies die altijd wel iets te klagen hebben over haar kleding of haar haar. Haar ouders klagen te veel over haar gedrag, dat die verbeterd moet worden.
    Extra:
    Evalyn en het vermoorde meisje konden elkaar niet uitstaan, en hadden vaak ruzies. Dat maakt haar een grote verdachte.


    Ik heb de achternaam even veranderd, omdat ik zag dat carpediemx al de naam Adams heeft gebruikt.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 20:04 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Hahaha serieus, dan zijn er nu 4 mensen die die achternaam gebruikt hebben. Heel orgineel lol.


    Your make-up is terrible

    Arriver schreef:
    (...)

    Ik heb de achternaam even veranderd, omdat ik zag dat carpediemx al de naam Adams heeft gebruikt.

    Waarom kiest iedereen die achternaam? Er waren drie mensen voor jou die ook Adams hadden gebruikt(;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    haahha vast omdat dat een bekende achternaam is xD


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik dacht dat die niet zo bekend was, dacht ik eindelijk weer is een goede te hebben. xd.


    That is a perfect copy of reality.

    Als Nikki en Cheryl er niets van hadden gezegd, waren jullie allang begonnen zonder me. Zoals ik al zei, ik was vandaag bij een vriendin en ik ga niet speciaal voor jullie tijd maken en onbeschoft bij mijn beste vriendin doen omdat jullie zo graag willen beginnen. Geduld is een schone zaak en ik vind het lichtelijk onbeschoft dat jullie anders wel gewoon waren begonnen. Anders had ik mijn hele rol gewoon niet afgemaakt.
    Ik ga het nu invullen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [moet weg, baybay people, morgen school :(]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ik ga ook, haal het morgen wel in.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Rol: Mannelijke politieagent.
    Naam: Axel Cael Rebel
    Bijnaam: Hij heeft niet echt een bijnaam, maar sommige noemen hem bij zijn achternaam.
    Leeftijd: 25
    Uiterlijk:


    Axel is gespierd en is zo ongeveer 185 lang. Hij traint vaak en wanneer hij niet bezig is met zijn werk, is hij dan ook in de sportschool te vinden om aan zijn bouw te werken. Hij heeft donker haar, maar diepblauwe ogen. Verder heeft hij nog een drie-dagen baardje, omdat hij vaak geen zin heeft om zich te scheren. Zijn uitstraling is over het algemeen bijna altijd erg streng, humeurig en kritisch, maar wanneer hij een vrouw op het oog heeft of gewoonweg jonge vrouwen wilt plagen, zal hij een verleidelijke grijns op zijn lippen laten. En hoewel de meesten dit niet van hem gewend zijn, is hij erg goed in het flirt spelletje. Wat totaal niet van hem te verwachten valt. Hij is ook niet snel over te halen in het hard-to-get.
    Karakter: Axel heeft een groot temperament, wat betekend dat hij snel boos kan worden, echter is dit nooit voor lang: zodra hij zijn boosheid geuit heeft, is het over. Hij vergeeft, maar vergeet nooit. Axel gelooft in directheid, duidelijkheid en volstrekt eerlijk zijn. Liever praat hij er niet omheen en zegt alles ‘to the point’, want hij heeft er een hekel aan als mensen niet gelijk zeggen wat ze bedoelen.
    Hij doet de dingen die gedaan moeten worden het liefst alleen, als hij in een team werkt, heeft hij vaak moeite met het feit dat hij rekening moet houden met de anderen. Axel ergert zich dan vaak aan het feit dat anderen de dingen anders of langzamer aanpakken. Hij kan op dergelijke momenten dan ook snel zijn geduld verliezen, want dan speelt het gevoel op dat hij gehinderd wordt.
    Hij wil de vrijheid voelen en maakt daarom dus altijd zijn eigen keuzes, hij heeft geen baas of iemand die boven hem staat, want hier luistert hij toch niet naar. Axel voelt zich een sterk en vrij individueel persoon, iemand die je geen bevelen op kunt leggen en die de grenzen verlegt.
    Familie:
    Extra:
    Kan ik nog niets bij verzinnen, maar dat is nu niet het belangrijkste. Ik heb het in elk geval ingevuld.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 21:56 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    (Topic 1)

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 22:10 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH