• who is it ,who is the murder of this crime?
    Nobody knows or they just saying that to hide it from us.A crime at the highschool in New York.A school of more than 1000 students and a murder.All the students have to stay in school beacause the murder is still there but does that cause for more death people who knows?The murder know.


    Deze rpg speelt zich dus af in de middelbare school Belmont Preparatory High School.Een school met meer dan duizend leerlingen.Een gewone school waar niets mis kon lopen,maar daar hadden ze het mis.Een vermoorde cheerleader klonk het ze zeiden dat ze heel bekend was in school dat ze dus populair was.Maar dat betekend niet geliefd.De politie nam in en verplichte alle leerlingen in het schoolgebouw te laten blijven tot ze wat meer weten over de moordenaar,maar als de moordenaar nog steeds in het gebouw doolt betekend dat niet een groter gevaarvoor de leerlingen ?
    So who is it?


    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen :
    Students(nerds ,populaire mensen(waaronder cheerleaders en footbal players) , pestkoppen(max2 kunnen ook footbal players zijn), seutenbitcherige types ,(max2 kunnen ook cheerleaders zijn)normale studenten , ...)

    -James Johnsen ~Moonly~Normale student
    -Isabel 'Bel' Melinda Silverson ~ Tsubaki ~Cheerleader
    -Kylie Louise Adams~carpediemx~Normale student
    - Yune Brighton~Memoria~Normale leerling, cheerleader
    -Charles Johnsen~Assassin~Alternatieve student
    -Rayn Maxwell Golddigger~Nyan~ Football speler, populair iemand
    -Jayden Brooks~Memoria ~Normale student, Football speler
    -David Pure~Moonly~Populair iemand, footballplayer
    -Lou Mc.Down~Nyan~Gewoone student,Nerd
    - Elena Yana Bennett ~LostMagic ~Normale Studente, nerd
    -Evalyn Janice Fisher~ Arriver~ Normale leerlinge
    -Riley Lauryn Mayer~Khione~Leerling, skatermeisje
    Moordenaar(s)
    (Max 2 dan moeten ze wel samen werken)
    -Aileen Sony Millers ~Rememberyouxx +Cheerleader meisje
    -Steven Gavin McLawerson ~Tsubaki ~Moordenaar
    Politie(max 3)
    -Angelica Wolfe~Assassin
    -Axel Cael Rebel~ Isuzu
    -


    Regels

    Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 3 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan


    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 22:11 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Misschien kan je dat dat beter even in de begin post zetten wat je allemaal nog zoekt?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [whiee, is er nog zo'n stoere gast die medeplichtig wil zijn ? ^o^]

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 16:06 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Eingelijk zoek ik niet direct nog iemand mischien wel een iemand die medeplichtig wil zijn met Rememberyouxx

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 16:11 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik wil misschien wel die jongen maken, maa rniet nu ;;P


    Tijd voor koffie.

    Ok maar ik zet je nog niet op gereserveerd ok?
    En mischien kunnen we rond 6 uur beginnen aangezien ik nog die 3 a4 personages moet hebben.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Wil je wachten tot Isuzu haar rol heeft ingevuld?


    Your make-up is terrible

    ja ik zal nog wachten tot ze de rol heeft ingevuld ^-^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rol: Moordenaar, populaire jongen
    Naam: Steven Gavin McLawerson
    Bijnaam: -
    Leeftijd: 17 jaar
    Uiterlijk: Steven is knap. Dat is gewoon zo, hij doet op zich ook wel zijn best er zo uit te zien, en spendeert wel wat tijd achter de spiegel. Zijn haar is zandkleurig, en hij heeft lichtblauwe ogen, met naar de pupil toe gouden spikkels. Hij zit op sport, basketbal, en hij traint bij de fitness zaal wat hem een gespierd lichaam geeft en ook een sixpack. Hij is behoorlijk lang, en de lengte is goed verdeelt over zijn lichaam, wat hem nog perfecter lijkt te maken. Zijn schoenmaat is maatje 46.
    Karakter: Bij een perfect uiterlijk hoort een perfect karakter zul je misschien zeggen, maar niemand is zo perfect. Steven ook niet. Hij is een razend populaire jongen, door zijn uiterlijk, maar zelf is hij eerder stil en bruusk. Toch geniet hij van de aandacht die hij krijgt, en houdt van in de spotlight staan. Toneelspelen kan hij als de beste; kijk maar naar zijn daden. Hij had een verschrikkelijke hekel aan de cheerleaders, die hem altijd pestten toen hij nog jonger was. Hij had altijd een hekel gehad aan hun arrogantie en minachting die hij vond dat ze altijd hadden. Bij zijn vrienden is hij een klein beetje meer open en kan hij goede grappen maken, maar alsnog blijft hij gesloten, en zal je je best moeten doen hem te leren kennen.
    Familie: Zijn moeder was na een postnatale depressie weggelopen, en zijn vader was aan de alcohol geslagen. Hij heeft een zus, maar die was naar Europa gegaan om te studeren en volgt nu een belangrijke rechten-opleiding.
    Extra: Hij heeft nog steeds een hekel aan de cheerleaders, maakt niet uit of hij ze kent of niet.
    Dit geld natuurlijk niet voor Aileen. Zij is een van de enige mensen die hem echt kent en wie hij ook echt vertrouwd. Ze waren al bevriend lang voordat ze naar de middelbare gingen.

    Ik zal hem snel afmaken als er nog iets ontbreekt ;P

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 17:32 ]


    Tijd voor koffie.

    Tsubaki schreef:
    Rol: Moordenaar
    Naam: Steven Gavin McLawerson
    Bijnaam: -
    ...


    [Lol, hekel aan cheerleaders &things, terwijl hij samen met Aileen (cheerleader) iemand vermoordt :')]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    oké hij is goed ,maar New York ligt in Amerika dus, zijn zus zal ergens anders gaan moeten studeren een ander land of stad


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aangepast! @Rememberyoux, je moet even kijken bij extra of je het ermee eens bent of niet, anders verander ik het :3

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 17:02 ]


    Tijd voor koffie.

    Oh, ik heb er even bij gezet dat hij een populaire jongen is


    Tijd voor koffie.

    Rol: Leerling, skatermeisje
    Naam: Riley Lauryn Mayer
    Bijnaam: Riles
    Leeftijd: Bijna zeventien
    Uiterlijk:



    Riley heeft een lief gezichtje en grote, onschuldige luchtblauwe ogen. Erg lang is ze niet, namelijk maar 1.63 meter. Qua figuur is ze ook wat aan de tengere kant. Dat in combinatie met haar lengte zorgt er voor dat ze er wat kwetsbaar uitziet. Ze heeft blonde lokken die tot net over haar borsten vallen en die aan de onderkant wat donkerder zijn.
    Karakter: Bij de meeste mensen komt Riley over als een stil meisje, maar de mensen die haar goed kennen en bevriend met haar zijn weten dat ze er erg goed in is om iemands oren van het hoofd te kletsen. Haar mening over iets zal ze niet zo snel tegen vreemden vertellen en deelt ze vaak alleen met haar vrienden, maar soms houdt ze die ook gewoon voor zich, als er iemand mee kan kwetsen bijvoorbeeld. Ze is er alleen niet erg goed in haar emoties te verbergen en hoe meer overstuur of boos ze is, hoe sneller ze er dingen uitgooit die ze niet meent. Later zal ze wel haar excuses daarvoor aanbieden.
    Riley is ook een beetje dromerig en kan zo in gedachten verzonken raken, vooral als ze naar muziek luistert.
    Voor de rest is ze nogal chaotisch, ze raakt om de haverklap dingen kwijt en vindt ze pas na een lange tijd weer terug.

    Familie: Riley en haar broer zijn opgevoed door hun oom en tante omdat hun ouders zijn omgekomen bij een auto-ongeluk.
    Extra: x

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 23:59 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tsubaki schreef:
    Aangepast! @Rememberyoux, je moet even kijken bij extra of je het ermee eens bent of niet, anders verander ik het :3

    Ik vind het goed hoor ^^


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Whee ik wil beginnen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!