• who is it ,who is the murder of this crime?
    Nobody knows or they just saying that to hide it from us.A crime at the highschool in New York.A school of more than 1000 students and a murder.All the students have to stay in school beacause the murder is still there but does that cause for more death people who knows?The murder know.


    Deze rpg speelt zich dus af in de middelbare school Belmont Preparatory High School.Een school met meer dan duizend leerlingen.Een gewone school waar niets mis kon lopen,maar daar hadden ze het mis.Een vermoorde cheerleader klonk het ze zeiden dat ze heel bekend was in school dat ze dus populair was.Maar dat betekend niet geliefd.De politie nam in en verplichte alle leerlingen in het schoolgebouw te laten blijven tot ze wat meer weten over de moordenaar,maar als de moordenaar nog steeds in het gebouw doolt betekend dat niet een groter gevaarvoor de leerlingen ?
    So who is it?


    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen :
    Students(nerds ,populaire mensen(waaronder cheerleaders en footbal players) , pestkoppen(max2 kunnen ook footbal players zijn), seutenbitcherige types ,(max2 kunnen ook cheerleaders zijn)normale studenten , ...)

    -James Johnsen ~Moonly~Normale student
    -Isabel 'Bel' Melinda Silverson ~ Tsubaki ~Cheerleader
    -Kylie Louise Adams~carpediemx~Normale student
    - Yune Brighton~Memoria~Normale leerling, cheerleader
    -Charles Johnsen~Assassin~Alternatieve student
    -Rayn Maxwell Golddigger~Nyan~ Football speler, populair iemand
    -Jayden Brooks~Memoria ~Normale student, Football speler
    -David Pure~Moonly~Populair iemand, footballplayer
    -Lou Mc.Down~Nyan~Gewoone student,Nerd
    - Elena Yana Bennett ~LostMagic ~Normale Studente, nerd
    -Evalyn Janice Fisher~ Arriver~ Normale leerlinge
    -Riley Lauryn Mayer~Khione~Leerling, skatermeisje
    Moordenaar(s)
    (Max 2 dan moeten ze wel samen werken)
    -Aileen Sony Millers ~Rememberyouxx +Cheerleader meisje
    -Steven Gavin McLawerson ~Tsubaki ~Moordenaar
    Politie(max 3)
    -Angelica Wolfe~Assassin
    -Axel Cael Rebel~ Isuzu
    -


    Regels

    Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 3 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan


    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 22:11 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Yeah! James heeft een tweelingbroer(:

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 10:52 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Vanavond vul ik mijn rol in. Vandaag overdag ben ik bij een vriendin.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mag ik misschien ook een normale student jongen invullen?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    ja tuurlijk ^-^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    wanneer beginnen we?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Als de gereserveerdcen afgewerkt zijn


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    oke:) Ik ga nog iemand aanmaken. Ik heb James trouwens uitgebreider gemaakt


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    oké ^-^ en ja ik heb het gezien :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rol: Normale student, Football speler
    Naam: Jayden Brooks
    Bijnaam: Jay
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk:


    Karakter: Jayden is een heel vriendelijk en actief persoon. Hij houdt heel erg van streken uit halen en helaas voor hem raakt hij daar soms in de problemen mee. Wel door dat veel meisjes hem knap vinden kan hij zich op sommige momenten iets arrogant overkomen, wat al snel verdwijtn als hij glimlacht. Jayden is erg poulair op school, niemand mag hem niet. Ook doordat hij in het Football team zit heeft hij een perfect lichaam waar hij nooit me pronkt. Jayden had een vriendin[zie foto] maar die is helaas een half jaar geleden overleden door een autoongeluk waarbij Jayden zwaargewond raakte. Nu is hij er net weer boven op maar een meisje moet hem zachtjes benaderen, hij is haar nog niet helemaal vergeten. Jayden hoort bij de grootste vrienden club van de hele school, die vooral uit populaire studenten bestaat. Je kan er niet zomaar bij horen, je moet speciaal zijn. Jayden is dan weer zo dat hij ook met de minder populaire kinderen omgaat, wat niet iedereen even leuk vindt.
    Familie: Jayden zijn vader heeft het erg druk waadoor ze elkaar bijna nooit zien. Zijn moeder reist de wereld rond voor foto's voor een tijdschrift die in heel Amerika bekend is. Ook is Jayden enigskind, waardoor hij vaak alleen thuis is. Wel gaat hij vaak met vrienden mee naar huis en maakt hij veel plezier.
    Extra: Hij hoorde bij één van de beste vrienden van de vermoorde studente, wat hem zeer verdacht maakt.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 13:04 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Oooh, Sam! :9~


    Your make-up is terrible

    Bij mij staat er twee keer dezelfde personage. De tweede en de vijfde bij de studenten(;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Oh ik zal het veranderen bedankt voor het melden ^-^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rol: Populair iemand, footballplayer
    Naam: David Pure
    Bijnaam: Dave
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:




    Karakter: Dave is redelijk knap en weet dat van zichzelf. Hij is ook nogal een player en gaat met heel veel meisjes om. Hij speelt Football en is daar ook erg goed in. Zijn favorite vakken zijn Gym en Tekenen.
    Familie: Dave heeft een zusje, die in de eerste zit.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 13:04 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Assassin schreef:
    Oooh, Sam! :9~


    haha:P


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Rol: Gewoone leerling, nerd
    Naam: Lou Mc.Down
    Bijnaam: hij heeft niet echt een bijnaam
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk:



    lou ziet er uit als een normale jongen,hij is 1m76 en heeft een normaal gebouwd lichaam.Hij heeft Licht bruin/karamel kleurig haar en donker buine ogen die in de zon wat lichter bruin zijn.Ondanks Lou’s normaale uiterlijk word hij wel gepest. Hij heeft vanaf zijn geboorde last van autisme , waardoor hij niet vaak met mensen omgaat of praat. Daarvoor word hij gepest , wat zijn eetgewoonte ook heeft doen veranderen. Daardoor is Lou erg mager en heeft hij onlangs zijn linker pols gebroken .
    Karakter: Lou is erg stil en doet ook niet veel,hij is mentaal gebroken en heeft niet echt vrienden.Hij is een erg bang persoon en vertouwt niet rap iemand. Aan zijn mimiek kun je bv. Wel zien of hij je mag of niet . Als hij je mag zal hij proberen met je te praten .Zo niet ,blijft hij gewoon uit je buurt. Als hij je kent doet hij wel vriendelijk en probeerd hij met je om te gaan.Ook houdt Lou wel van wiskunde en aardrijkskunde waar hij erg goed in is ,daarom vinden sommige mensen hem een nerd.
    Familie: Lou heeft een zus die al in het hoger zit, zij ziet de problemen van hem al te goed in vergelijking van zijn ouders die er niet veel naar kijken.
    Extra: Sommige populaire mensen mag hij totaal niet. Vooral het meisje die vermoord werd. Mischien maakt dat hem wel verdacht.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 13:11 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH