• Wat vinden jullie?


    Mijn broertje heeft zojuist een melding gemaakt van SlamTV/Avondploeg bij de (dieren)politie voor dierenleed en dierenmishandeling.
    Zo'n uur geleden was er op SlamTV een kleine muis in een klein plasticbakje te zien, die behoorlijk gestresst was. Niet veel later werd deze gevoerd aan een slang. De slang wilde deze niet hebben en er werd een andere slang bijgehaald om hem op te eten.
    De persoon die te gast was, was er ook al op tegen en er waren ook best veel tweets met "dat doe je niet" of "dat is zielig, het is nog wel Dierendag"!
    Het zat mijn broertje nogal dwars; hij zei, "natuurlijk moet een slang ook eten, maar laat dat beestje niet eerst zo lijden en maak 'm dan gelijk dood en je gaat ook niet inzoomen!"


    Nu vond ik het ook wel zielig en heb ook weggezapt toen het beestje echt vermoord werd, maar wat zouden jullie doen?

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 22:17 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    MiniSeasons schreef:
    (...)


    Als jij dood gaat en dan mogen ze dus jou gewoon filmen
    Weten we dat ook weer
    Kijken wie gaat zeggen dat absurd is

    Lol wat kun jij je opfokken zeg (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    TeamSterek schreef:
    (...)
    Lol wat kun jij je opfokken zeg (:
    Ja hé? Q word weer interessant. Niet dat het dat niet was, maar wel weer interessanter, zoals met Hale en alles.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 22:53 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    TeamSterek schreef:
    (...)
    Lol wat kun jij je opfokken zeg (:



    Wat ben jij gevoelloos zeg ~=)


    WE ALL LOVE ONE DIRECTION #NOHOMO

    CyberLord schreef:
    (...)Ja hé? Q word weer interessant. Niet dat het dat niet was, maar wel weer interessanter, zoals met Hale en alles.

    Haha, ja dat is zo. Dat soort reacties vind ik echt kostelijk. :Y)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Normaal zou ik ook zeggen: Dat is de natuur, maar deze situatie is alles behalve natuurlijk. Gossie, arm beest. Eerst gestresst raken, daarna de dood in ogen kijken, waarna hij hem plotseling niet meer hoeft en dan nog eens, zonder kans op ontsnapping. Ja, dat vind ik redelijk wreed.


    Your make-up is terrible

    TeamSterek schreef:
    (...)
    Haha, ja dat is zo. Dat soort reacties vind ik echt kostelijk. :Y)




    Ik vind jullie reacties beetje zielig want jullie denken niet verder dan het eten van het muisje door de slang! maar er werd een show van gemaakt en vind jammer dat iedereen zo makkelijk er over denkt van achja is de natuur


    WE ALL LOVE ONE DIRECTION #NOHOMO

    Dat ze die muis eerst in een klein bakje houden vind ik wel mishandeling, als hij daar tenminste lang in zit. Maar ja dat weet je natuurlijk niet. (cat)
    Verder is het gewoon de natuur. Anders zouden muizenvallen ook verboden moeten worden.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Assassin schreef:
    Normaal zou ik ook zeggen: Dat is de natuur, maar deze situatie is alles behalve natuurlijk. Gossie, arm beest. Eerst gestresst raken, daarna de dood in ogen kijken, waarna hij hem plotseling niet meer hoeft en dan nog eens, zonder kans op ontsnapping. Ja, dat vind ik redelijk wreed.



    Dit bedoel ik ! in de natuur had de muis een kans om te vluchten door dat de ene slang geen honger had!


    WE ALL LOVE ONE DIRECTION #NOHOMO

    Ik ben het een beetje met beide kanten eens. Ik vind het natuurlijk hartstikke zielig, maar tegelijkertijd moet die slang ook eten. Ik snap alleen niet waarom er een show van gemaakt wordt, dat is stom. Ik heb ook slangen gehad, maar die voerde ik dode muizen. Maar dat was ook niet zo fijn hoor, die waren bevroren en toen je ze liet ontdooien, moest je een gat in hun hoofd prikken zodat de slang de geur zou ruiken en het zou willen eten. Ben blij dat ik dat niet meer hoef te doen. Geef mij maar een reptiel die insecten eet :3

    Bolshevik schreef:
    Dat ze die muis eerst in een klein bakje houden vind ik wel mishandeling, als hij daar tenminste lang in zit. Maar ja dat weet je natuurlijk niet. (cat)
    Verder is het gewoon de natuur. Anders zouden muizenvallen ook verboden moeten worden.



    Voor zover ik slamtv heb gezien zat de muis er dik 10 minuten in en werd het bakje steeds op opgepakt en verschoven en geen teken van lucht gaatjes of iets


    WE ALL LOVE ONE DIRECTION #NOHOMO

    SlamTV liet het toch nog even op de radio horen dat m'n broertje (MiniSeasons) melding had gemaakt bij de politie.
    Daarom wilden ze nog even benadrukken dat de slang deze muis sowieso gekregen zou hebben.
    Nogmaals, dat snappen we hier allemaal; we zijn het er allemaal over eens dat die slang moest eten.
    Het ging er alleen om dat die muis al die tijd in een klein bakje zat en dat ze er gewoon serieus een show van maakten, met camera en geluid er bovenop.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    MiniSeasons schreef:
    (...)


    Dit bedoel ik ! in de natuur had de muis een kans om te vluchten door dat de ene slang geen honger had!


    En dan was een andere muis opgegeten, of de slang verhongerd. Uiteindelijk gaat er iets dood.


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    En dan was een andere muis opgegeten, of de slang verhongerd. Uiteindelijk gaat er iets dood.

    Jep, so why care? Nature is a bitch.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Loveless schreef:
    Ik ben het een beetje met beide kanten eens. Ik vind het natuurlijk hartstikke zielig, maar tegelijkertijd moet die slang ook eten. Ik snap alleen niet waarom er een show van gemaakt wordt, dat is stom. Ik heb ook slangen gehad, maar die voerde ik dode muizen. Maar dat was ook niet zo fijn hoor, die waren bevroren en toen je ze liet ontdooien, moest je een gat in hun hoofd prikken zodat de slang de geur zou ruiken en het zou willen eten. Ben blij dat ik dat niet meer hoef te doen. Geef mij maar een reptiel die insecten eet :3




    Dat van de show daar gaat het me om en de rest ofcourse is dat natuurlijk gedrag van de slang om muis te eten


    WE ALL LOVE ONE DIRECTION #NOHOMO

    Skedaddle schreef:
    (...)

    Ik ben het hier niet mee eens. In de natuur zou de muis nog een kans hebben om te ontsnappen, terwijl als ie gewoon in een bak met 2 slangen wordt gegooid er geen enkele uitweg is.

    OT: Ik vind dat je broertje gelijk heeft, ze die muis beter gelijk uit zijn lijden verlost, maar het is ook weer zo dat veel slangen geen 'dood' voedsel lusten.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.