• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - Penumbra

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 7:24 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik hoorde jongens zingen. En ik herken gelijk de stemmen. Als ze klaar zijn ga ik het auditorium binnen. 'Ik hoop voor Ax toch dat hij mag blijven leven,' zeg ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Samuel
    Ik grinnik en parkeer de auto. Ik pak de zakken en na een aarzeling druk ik een kus op haar wang. 'Thanks om me te helpen Vans.' glimlach ik en stap uit. Dan houd ik haar deur open zodat ze kan uitstappen.

    Jake
    Ik kijk geschrokken om als ik Leslie hoor. Fuck. 'Ow shit.' vloek ik en kijk Axton aan. 'Ik ben nu aan het denken of ik je ga vermoorden of niet.' mompel ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vans.
    Vans wist even niet wat te doen en onbewust legde ze haar hand op haar wang. Tot ze besefte dat Samuel haar kon zien. Ze haalde haar hand van haar wang en zette een mooie glimlach op. "Anytime." zei ze en glimlachte.


    kindness is never a burden.

    Les
    Ik grinnik zachtjes en loop dan verder de zaal in. 'Ach, zo erg was het nou toch ook weer niet? En ik ben het maar.' En ik glimlach naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Samuel
    Ik wacht tot ze is uitgestapt en sluit de deur. Ik begeleid haar naar binnen maar pak haar hand niet vast. Als iemand me zou zien zou ik direct weer buiten vliegen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Haha, daar zijn we het dan over eens." grinnikte ik. "Alexi wil me zo graag een podium op krijgen, maar ze zal heeeeeeel hard haar best moeten doen, hoor."
    Ik begin weer iets te spelen.

    Know you’ve been hurt by someone else
    I can tell by the way you carry yourself
    If you let me, here’s what I’ll do
    I’ll take care of you, I’ve loved and I’ve lost

    I’ve asked about you and they’ve told me things
    But my mind didn’t changing, I still the feel the same
    A life with no fun, please don’t be so ashamed
    I’ve had mine, you’ve had yours we both know
    We know, they don’t get you like I will, my only wish is I die real
    'Cause that truth hurts, and those lies heal and you can’t sleep thinking that he lies still
    So you cry still, tears all in the pillow case, big girls all get a little taste
    Pushing me away so I give her space, feelin' with a heart that I didn’t break
    I’ll be there for you, I will care for you, I keep thanking you, just don’t know
    Try to run from that, say you’re done with that, on your face girl, it just don’t show
    When you’re ready, just say you’re ready, when all the baggage just ain’t as heavy
    And the parties over, just don’t forget me, we’ll change the pace and just go slow
    Won’t ever have to worry, you won’t ever have to hide
    If you seen all my mistakes, so look me in my eyes


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake Sadler
    Ik twijfel even maar zucht dan toegeeflijk. Ik loop naar Leslie toe en druk een kusje op haar wang. 'Even voor de duidelijk, ik ga geen bandje vormen, no way ok?' zeg ik duidelijk tegen haar en glimlach dan lief. Ik luister dan naar Axton.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Op een of andere manier was Leslie haar stem aan me voorbij gegaan en viel ze me nu pas op.
    Ik werd meteen rood en greep geschrokken naar mijn hart.
    "Oh, my, god, Leslie." riep ik uit.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik schrik als mijn vader mijn dochter vastpakt en mijn moeder mijn zoon. 'Laat hen gaan.' smeek ik en tranen rollen over mijn wangen. Ze kijken me kil aan en mijn kindjes huilen en kijken me aan. 'Mama we zijn bang.' snikt mijn dochtertje en op dat moment draait mijn moeder de nek van mijn dochtertje en hoor ik een afschuwelijke -krak- mijn vader doet op dat moment hetzelfde en ik begin te gillen van afschuw en pijn.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vans.
    "Vanessa!" Meteen vloog Jennie, Vans' beste vriendin haar om de hals. "Waar was je nou?" vroeg Jennie beschuldigend en toen viel haar blik op Samuel. "Oeh. I see." zei ze en bekeek Samuel van over haar zonnebril goedkeurend. Toen richtte ze zich weer op Vans en begon allemaal roddels na elkaar te ratelen. Ze schoof haar arm door die van Vans en trok haar mee naar binnen. "Sorry," mimede ze naar Samuel. "Zie ik je later weer?" vroeg ze nog. Maar ze kreeg geen tijd meer om op een antwoord te wachten want Jennie trok Vans mee de trappen op.


    kindness is never a burden.

    Samuel
    Ik glimlach en loop naar mijn kamer om de hemden mooi met de bijpassende das en broek in mijn kast te hangen. Ik begin mijn kamer wat gezelliger te maken aangezien ik hier bijna een hele 10 maanden moet blijven en pak mijn cursussen uit. Ik neem de bovenste mee, een fluostift en een stylo en loop naar buiten. Ik ga in het gras zitten en ga aan het werk met de fluostift.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik glimlach scheef naar hem. 'ik herken het gevoel, niet voor anderen durven te zingen.' En ik luister dan ook naar Axton. Hem heb ik nog nooit horen zingen. Als hij klaar is zeg ik, 'Hm, klinkt goed Ax.' En ik glimlach naar hem en loop naar hem toe en pak de gitaar. 'Nummer met z'n drieën waar piano en gitaar in komt?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mijn topics.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jake
    'Doen jullie maar, ik kijk wel.' grijns ik.
    Ik ga het me er makkelijk vanaf maken. 1 keer zingen is al meer dan genoeg.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rachelle Lemmons.

     Ik glimlach. 'Dat is het ook. ' zeg ik dan en trek hem een stuk mee om te gaan lopen. Mijn blik gaat over het korte strookje stranden de wind waait door mijn haar. Ik bibner even en sla even mijn ogen neer wn sluit ze. Ik open ze vervolgens en glimlach even gemeend. De spanning tussen ons wisselt de laatste tijd erg af. Het ene moment is allws goed terwijl het andere moment we elkaar konden uitroeien. Ik zuchtte en we liepen door.

    Laatste post Rachelle. Wel of niet random Amare en rosali post?


    The duty of youth, is to challenge corruption.