• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - Penumbra

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 7:24 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "En speel je een instrument?" vroeg ik toen weer. "Gitaar of zo?" Ik drink mijn flesje water leeg en gooide het weg, terwijl ik op antwoord wachtte.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Help me alsjeblieft -.- ik heb jullie toch vertelt over Daan? De jongen waarmee ik gezoend heb op vakantie. Of eigenlijk. De jongen die mij gezoend heeft en de dag daarna weer naar Nederland vertrok?

    Anyway. Hij whatsappte me gisteren ineens weer na meer dan een maand. En hi vertelde dat hij vandaag ook uit ging met zijn klas. Hi stuurde daarstraks: ik ben nog niet dronken. Goed hè? En daarna belde hij me maar ik nam niet op. Hem kennende is hi nu wel dronken ofzo. En ineens krijg ik een sms van Een onbekend nummer en dat nummer heeft me zojuist ook gebeld. Dis ik neem aan dat het een vriend van hem is.

    Hoe kan ik hem laten stoppen? -.-]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    |Zeg het tegen je ouders of als hij je niet met rust laat, stap dan naar de politie...|


    kindness is never a burden.

    {negeren en blijven negeren, meer kan je niet doen.
    Als je reageert moedig je hem aan.}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nick
    'Hmm.. Jawel, nogsteeds even klein. Niets veranderd' Andwoord ik grijnzend en haar eerdere andwoord negerend.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 20:29 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik reageer ook niet meer. Weet je wat dat nummer stuurde: hee schatje <3

    Echt. Jongens -.-

    Jet doet me niets hoor, het is gewoo irritant want ik kijk een film voor Duits en moet me daarop concentreren. -.- maar hij stuurt gelukkig nu niets meer]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Samuel
    'Wel daar ben ik blij om, wees gerust ik ga ze proberen interessant te maken al zijn ideeën altijd welkom.' zeg ik vrolijk en knijp zachtjes in haar hand.

    Jake
    'Nee ik speel geen instrument, ik ben echt lomp met een instrument.' zeg ik en drink nog wat.

    [nummer blokeren? ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Wel.. Ik weet niet hoe je hem kan laten stoppen,,
    Ik heb het ook een keer megemaakt en ik heb die gast gewoon geblokeerd, xd]

    Hyomin
    Ik lach zachtjes "Ja, maar dat is toch logica? Ik ruik steeds hetzelfde luchtje en dan raak je eraan gewend en als je eraan gewend bent dan ruik je het niet meer" Zeg ik grinnikend
    "Omg! Ik wil ook snoeeep!!" Roep ik uit waarna ik mijn armen in de lucht gooi,,


    Little do you know

    WillNotLearn schreef:
    Nick
    'Ik ben niet te snappen, dat is de reden waarom jij mij ook niet snapt' Andwoord ik simpelweg, een ga op het aanrecht zitten, als ze weg wouw ging ze weg. En hopelijk deed ze dat.


    Luna Day
    'Ik ga maar eens terug,' zeg ik dan. Ik kijk hem even aan. 'Tot ooit.' En dan draai ik me om en verdwijn dan. Ik verschijn weer op school in mijn eigen kamer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    |Wat moeten de mensen rondom Hyomin en Frans nu denken? (X |
    Frans.
    Frans grinnikte en keek arrogant naar de mensen die hen geïrriteerd aankeken. "Wat?" vroeg hij kort,"Als je een foto wil, vraag het dan gewoon!" Hij zuchtte dramatisch en graaide in zijn broekzak naar wisselgeld.

    Vans.
    Vanessa grijnsde en toen kwamen ze aan de auto aan. Ze wachtte tot Samuel de deur van de auto opendeed en stapte toen in.


    kindness is never a burden.

    {Ah ja, blokkeren is nog het beste denk ik}
    Axton
    "Weet je... Ik ga nu naar het auditorium. Als je wilt... mag je mee?" zei ik zacht. Ik stond op en zag wel of hij me volgde of niet.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Samuel
    Ik ga achter het stuur zitten en start de auto en leg de radio aan. Ik verzet even de zender tot ik the fray hoor en besluit het te laten staan. Ik rij de parking af en rijd de straat op.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hyomin
    Ik lachte. Ik deed een vreugdedansje "I waaaant CANDY!" Zong ik vrolijk
    "Candy in the morining time! Candy in the hot sunshine! I Waant Candy!"
    Ik spring vrolijk op en neer en kijk Frans dan met een onschuldig gezicht aan "Ik weet het ik weet het, mijn stem is zo mooi dat je gewoon doof word"


    Little do you know

    Jake
    Ik volg hem naar het auditorium en laat me in een stoel voor het podium vallen. Ik maak het me gemakkelijk en kijk nieuwsgierig naar Axton.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Luna Day
    'Ik ga maar eens terug,' zeg ik dan. Ik kijk hem even aan. 'Tot ooit.' En dan draai ik me om en verdwijn dan. Ik verschijn weer op school in mijn eigen kamer.


    Nick
    Great, weer iemand weg gejaagd. Ik loop naar de koelkast om daar een pak ijsthee uit te halen om daar een paar slokken uit te nemen om vervolgens mijn laptop van een kastje weg te grissen om vervolgens naar mijn slaapkamer te lopen en daar op mijn bed te gaan zitten.


    Don't be like the rest of them, darling