• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Penumbra
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - Penumbra

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

[ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 7:24 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

[Ik ga eeeeten :3 me zus en ik gaan pizza eten :Y)]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Jake
    Er komt een licht blosje op mijn wangen en ik kijk weg.
    Ik zucht en pak haar hand vast en begin met haar vingers te spelen.

[ben kapot, net even een emotionele uitbarsting gehad]

Axton
    "Ah, zijn babyfoto's en zo. DIe keer dat we samen achter een meisje aan zaten en hij tijdens het versieren in een modderpoel viel. Hij is haar nog achterna gelopen, roepend: 'Wacht, wacht, kijk eronder, laat je niet misleiden door uiterlijk!'" ik grinnikte zacht.
    "Toen hadden we nog niet al te veel ervaring met meisjes." lachte ik. Terwijl mijn vingers vanzelf een melodietje beginnen te spelen.

“To live will be an awfully big adventure.”

Nick
    Ik zucht en laat vervolgens een lege tas op mijn bed verschijnen, gooi er een paar kleren in en loop vervolgens naar buiten waar ik mijn moter weer start. Ik hate terug komen op mijn beslissingen, maar hier werd ik gek als ik mezelf afzonderde, zonder haar lukte het gewoon niet. Aangekomen bij Nightschool wacht ik even voordat ik naar binnen loop, ik parkeer mijn moter alsof hij nooit weg is geweest om vervolgens tegen een boom te gaan zitten. Aangezien ik honger heb had ik een zak chips in mijn tas gepropt die ik eerder had willen opeten en begin daar van te eten.

Don't be like the rest of them, darling

[Ik ben weer actief x'D
    Moet ik nog ergens op reageren?? (:]

Little do you know

[Gaat het nu wel weer met je? <3]

Luna Day
    Hij pakt mijn hand vast en speelt dan met mijn vingers. 'Denk je soms dat je haar verplicht bent om bij haar te blijven? Kom op. Je bent een demon.' En ik kijk naar hem. En ik hoop dat deze demon voor mij zal kiezen.

Leslie Day
    'Babyfoto's?! Zo schattig,' zeg ik dan. 'die wil ik ook zien!! En Jake die zegt dat het meisje niet naar uiterlijk moet kijken?' Ik lach. 'Daar draaide het vroeger toch om. Tijdens het playen. Zolang je er maar goed uit ziet lukt dat wel.' En ik grinnik. 'En heb jij dan weleens gênante dingen meegemaakt?' Hij zegt namelijk alleen maar dingen over Jake.

[Niet echt, het doet fucking veel pijn als je beseft dat je beste vriendinnen eigenlijk gewoon 2 bitchen zijn.]

Jake
    Ik zucht 'Ik ben in de knoop met mezelf.' zeg ik zachtjes. Heel erg in de knoop met mezelf want het meisje naast me doet wel iets met me en ik weet het maar wil het niet aanvaarden.

[Hoe komt dat zo ineens? :O wacht. Ik snap best als je dat niet zomaar wilt vertellen.]

Luna Day
    'Waarover?' Vraag ik dan. En ik hoop het te weten. Laat het waar zijn. Laat het waar zijn. Dan heb ik Nick niet eens nodig in het plan. 'En als het om keuze's gaat. Mijn moeder zei me altijd dat als je moet kiezen. Kies dan altijd voor het tweede.' Ik weet niet waarom. Maar dat zei ze echt altijd.

[ik wil het best vertellen... maar niet nu, net gehuild en mijn hoofd doet pijn.]

Jake
    'Vertel ik je ooit wel.' glimlach ik zwakjes 'En zeggen ze niet altijd de eerste?' Ik grinnik. 'Hmm dat is raar.'

jaimyhoi schreef:
    [Hoe komt dat zo ineens? :O wacht. Ik snap best als je dat niet zomaar wilt vertellen.]

Luna Day
    'Waarover?' Vraag ik dan. En ik hoop het te weten. Laat het waar zijn. Laat het waar zijn. Dan heb ik Nick niet eens nodig in het plan. 'En als het om keuze's gaat. Mijn moeder zei me altijd dat als je moet kiezen. Kies dan altijd voor het tweede.' Ik weet niet waarom. Maar dat zei ze echt altijd.

{If you love two people at the same time, choose the second.
    Because if you really loved the first one, you wouln't have fallen in love for the second.

Jhonny Depp.}

WillNotLearn schreef:
    (...)

{If you love two people at the same time, choose the second.
    Because if you really loved the first one, you wouln't have fallen in love for the second.

Jhonny Depp.}

[Je denkt weer eens aan wat ik denk Elvish :3]

[wow... so true]

Luna Day
    Ik schud mijn hoofd. 'Niet naar mijn weten tenminste. Meestal heb je eerst iets. En dan moet je ineens een keuze gaan maken doordat iets anders je laat twijfelen. Als je echt voor het eerste had willen kiezen, zou je niet zijn gaan twijfelen door het tweede.' En ik kijk naar Jake die mijn hand nog beet heeft.

Jade Sadler
    Ik knik 'Oke dat is waar maar aan de andere kant, als je een toets maakt is je eerste gedacht meestal het juiste bijvoorbeeld.' zeg ik zachtjes grinnikend. 'Ik kom er wel uit, de tijd brengt altijd het antwoord.' zeg ik zachtjes.

jaimyhoi schreef:
    (...)

[Je denkt weer eens aan wat ik denk Elvish :3]

{Haha, volgensmij stuur je je gedachten gewoon direct naar mij XD want ik dacht er direct aan toen ik het las.

GREAT, ik mag nu de hele dag niet meer achter de computer, mn moeder heeft een leuk humeur.. Tot morgen guys