• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Penumbra
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - Penumbra

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

[ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 7:24 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

{Haha, misschien ^^...
    Wat zou het eigenlijk anders kunnen zijn? v... v?}

“To live will be an awfully big adventure.”

[veder? (middeleeuws instrument xd]

Leslie Day
    Ik glimlach. 'Ik heb een eigen gitaar, die heeft Jake voor me gekocht. Hij wilde me vaker horen zingen en spelen. En ook piano en viool,' zeg ik dan. Ik haal een hand door mijn haar en kijk Ax aan. 'en zing jij vaak?'

Luna Day
    Ik kijk naar hem. Heeft ze dat echt gedaan? 'En je hebt dat vergeven?' Vraag ik dan zacht. Ik zou hef zelf erg vinden als ik in een serieuze relatie zou zitten. Ik pak zijn hand beet en geef er een kneepje in.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Jake
    'Ik heb ook verkeerde dingen gedaan.' zucht ik en sluit mijn ogen.
    'Ze heeft gevoelens voor Nick, jij weet dat, zij weet dat, zelfs ik weet het.'

Axton
    Hmm, die viool had ze blijkbaar door gehad... Ik speelde eigenlijk zowat bijna elk instrument. Ik was een tikkeltje geobsedeerd door muziek en in meer dan 70 jaar kon je genoeg leren...
    "Niet als iemand me hoort." grijnsde ik. "Behalve bij Alexi, maar anders, nee. Jij? Je hebt gezongen op het bal, niet? Dat weet ik nog, want het was echt prachtig. Helemaal de juiste sfeer." glimlachte ik.

Luna Day
    Ik houd zijn hand beet. 'Waarom blijf je dan bij haar?' Vraag ik zacht. En ik zorg ervoor dat hij me aan kijkt. 'Je kan het veel makkelijker hebben zonder haar.'

Jake
    'Omdat ik het niet kan, ik kan het niet uitmaken met haar omdat ze zelf niet zou verstaan waarom. Ze negeert haar gevoelens voor Nick dat is het probleem en misschien ook een beetje uit eigenbelang.' zeg ik zachtjes en bijt op mijn lip.

Leslie Day
    'Je hebt toch echt gezongen met Jake erbij en ik hoorde het ook. Dus waarom doe je het niet vaker?' En ik glimlach naar hem. Ik pak de gitaar erbij en zeg dan, 'ja, ik heb gezongen. Hero van Enrique Iglesias. Verrassing voor Jake.'

Nick
    Na een tijdje niets te doen haalde ik mijn mobiel tevoorschijn en besloot ik Luna een sms'je te sturen "Nogsteeds hulp nodig? N."

Don't be like the rest of them, darling

Axton
    "Jake is ook anders, hij is al jaren mijn vriend... we weten al zoveel gênante dingen van elkaar. En bovendien, het was niet de bedoeling dat iemand het zou horen." zei ik zacht en rolde mijn schouders even los.

Luna Day
    'Uit eigenbelang? En dan misschien zelf gekwetst worden?' Vraag ik dan. 'Je kan beter krijgen, eerlijk waar. Iemand die niet zeurt. En gewoon naar je luistert, geen problemen maakt van dingen die geen probleem zijn.' En dat alles plus het uiterlijk van haar ben ik. Dan krijg ik een sms. Ik kijk er even snel naar en typ met 1 hand een antwoord. Met mijn andere hand hb ik die van Jake namelijk nog beet. Dat kan wel van pas komen ja. Weet je wat je moet doen? X Luna

Jake
    Ik leg mijn hoofd op Luna haar schouders. 'Ik weet het niet.' zeg ik zachtjes en zucht. Ik ben niet moe maar ook niet zo hyper meer als daarnet.

Nick
    "Tell me" Andwoorde ik terug toen ik een smsje terug kreeg, benieuwt wat ze nu aan het doen was, zowel zij als haar zus.

Don't be like the rest of them, darling

Luna Day
    Bespeel Les. Ik ben nu bij Jake dus antwoord niet meer X Luna. en ik stop mijn mobiel weg. Hij legt zijn hoofd op mijn schouder en zegt dat hij het niet weet. 'Leef gewoon voor jezelf Jake,' zeg ik zacht. En dan druk ik een kus op zijn wang. Eens kijken hoe hij erop reageert.

Leslie Day
    Ik grinnik, 'Ja oke, daar heb je dan ook wel weer gelijk in,' zeg ik met een lachje. 'Vertel eens over iets gênant?' En ik grijns licht. 'Dat wil ik namelijk wel weten.' En ik knipoog naar hem en speel een rustig deuntje op de gitaar. Tokkelend.