• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - Penumbra

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 20:07 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik stapte ook in en duwde op de gaspedaal. Ik reed snel en was zo woedend dat ik, zonder het te merken, het stuur aan het verbranden was.
    De geur van verbrand leer hing in de lucht en dan pas merkte ik dat ik het deed.
    Ik vloekte en wierp even een vluchtige blik op Maddie op de achterbank. Misschien had ze het niet door... Ja vast. Ik reed ver weg en stopte pas wanneer er geen huizen en auto's niet meer in de buurt waren, toen zette ik de wagen uit, maar bleef het stuur vasthouden, om de brandplekken onder mijn handen te verbergen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    cicaro amare Dorado

    mijn moeder zet me af, vanaf nu zie ik haar nooit of tenminste heel lang niet meer. ze doet de kofferbak open en ik haal de koffers eruit. ik kijk voor het eerst voor me. het is een groot gebouw. ik loop er naar toe in de hoop dat er iemand bij me komt om me te verwelkomen en om aan te wijzen wat mijn kamer is.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Alexi
    Ik stap uit en ren weg, weg van de auto, weg van alles. Gewoon even alleen zijn en kunnen schreeuwen, schreeuwen en huilen tot ik niet meer kan. Tranen rollen weer over mijn wangen en verblinden me. Wanhopig houd ik me aan een boom vast en zak naar beneden. Waarom? Wat heb ik hen verdomme misdaan!


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (Naam steler..xd )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    {Ellie's topics :Y)}

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 19:01 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    Het kon me niet meer schelen dat ze de brandplekken kon zien.
    Ik stapte uit en wachtte nog lang genoeg om Maddie op het hart te drukken in de wagen te blijven voor ik ook het bos in liep. Ik stapte haar wat trager achterna om haar wat tijd te geven.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik klem me nog steeds vast niet van plan los te laten.
    Het is net alsof ze mijn hart uit mijn borst gerukt hebben en er op getrapt hebben, zoveel pijn doet het. Ik wist dat ze niet dol op me waren maar dacht dat ze toch nog een beetje van me hielden, al was het maar een ietsiepietsie beetje, maar nee, ze haten me, blijkbaar hebben ze dat altijd gedaan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Cicaro, Let's share a room?? (:]

    [Dan is Hyomin niet zo loner x'D]

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 19:10 ]


    Little do you know

    LostMagic schreef:
    Drew
    Ik kreun en trek haar nog dichter, nog dichter kan niet meer. Ik pers er nu een 3de vinger bij en laat mijn mond afzakken naar har hals terug.


    Michelle
    Hij kreunt en dichter dan dit kan ik niet bij. Hij perst er een derde vinger bij en laat zijn lippen afzakken naar mijn zwakke plek. Mijn hals. Dan besef ik me dat dat ook de zwakke plek van Drew is. Dat kan nu nog goed van pas komen. Ik kreun en niets houd mijn geluiden tegen. En ik vind het eerlijk. Meer, ik wil meer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik zag haar zitten en liep voorzichtig op haar af. Ik ging gewoon vlak tegen haar zitten, met mijn armen om haar heen.
    "Het is goed, dit komt allemaal in orde... Denk aan je oma en je opa, zij zijn je ouders. Je echte ouders, in de ware zin van het woord. Die waar liefde de hoofdrol speelt." fluisterde ik zacht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Roww schreef:
    [Cicaro, Let's share a room?? (:]

    [Dan is Hyomin niet zo loner x'D]


    {mij best, hebben we tenminsten samen een kamerxD}


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Carmenta schreef:
    (Naam steler..xd )


    {sorry:$}


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    [Daarom juist x'D]


    Little do you know

    Drew
    Ik pruts met mijn vrije hand aan mijn zwemshort en kan hem samen met de boxer uit trekken. Ik doe nog niets en blijf haar vingeren en in haar hals kussen.

    Alexi
    'Wat heb ik hen ooit misdaan Ax? Wat is er mis met me dat ze me zo haten?' snik ik en blijf de boom vasthouden. Het is alsof hij mijn grip is om me aan vast te houden om niet weg te zakken in waanzin.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    sweetteen schreef:
    (...)

    {sorry:$}


    Haha niet erg xd


    The duty of youth, is to challenge corruption.