• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - Penumbra

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 20:07 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Ja, goed." zuchtte ik en stak opnieuw mijn handen in mijn zakken, terwijl we richting de eetzaal liepen.
    "Hoe gaat het nu eigenlijk met jou en Leslie?" vroeg ik hem dan. "Ik weet dat je zei dat jullie wat afstand zouden nemen, maar waarom?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Michelle
    Ik voel warmte achter me. Drew. En het wordt bevestigd als hij fluistert dat ik onweerstaanbaar ben. Ik lach zachtjes. 'Dank je,' antwoord ik dan. En ik blijf zo staan. Dan buig ik voor over om mijn benen af te drogen. Ik ga nooit door mijn knieën eigenlijk. Niet mijn ding.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik schraap mijn keel. 'De avond van het bal, waren we aan het vrijen en kreunde ze Nick's naam en ik reageerde misschien iets te heftig. Ik heb mezelf laten verdwijnen en ben naar Kate gegaan. Alexi en Kate hebben die nacht even bij me gebleven, Kate de hele nacht en Alexi is na een tijdje toch gaan slapen, de volgende dag hadden ik en Leslie het min of meer door Alexi bijgelegd maar ik vond en vind nog steeds dat ze iemand beter verdiend en heb een brief geschreven en ben naar new york gegaan en een sterrenshot gezocht. het is me nog gelukt ook dus heb ik zelfmoord gepleegd maar om één of andere reden kwam ik terug als mens en Leslie was daar in mijn appartement met Nick en ze hebben me mee terug genomen. Kate had een soort zeldzame kruiden gevonden waardoor de verandering maar een paar uur duurt in plaats van 3 dagen en tada. We zijn weer mens.' zeg ik en adem even.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    |Jaimes you're mean. |
    Frans.
    Frans lachte,"Wel ik ken het hier evenmin als jij, dus ideeën?" vroeg Frans en stak even zijn hoofd binnen de toiletten om te zien hoe ze eruit zagen. Gelukkig was alles proper.

    Vans.
    Vans schudde haar hoofd,"Niet dat ik weet." zei ze. Haar vader, die overigs ook een demon was, had vele avontuurtjes gehad met zowel demonen en mensen dus wist Vans niks over zijn nageslacht. Haar moeder was dood. Door een engel. "Jij dan?" vroeg ze.


    kindness is never a burden.

    Drew
    Ik zet een stap achteruit als ze bukt om mijn lichaam proberen te beheersen. Misschien is het niet zo'n goed idee om als je net wil afkoelen met een naakt meisje in de badkamer te staan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Jake
    Ik schraap mijn keel. 'De avond van het bal, waren we aan het vrijen en kreunde ze Nick's naam en ik reageerde misschien iets te heftig. Ik heb mezelf laten verdwijnen en ben naar Kate gegaan. Alexi en Kate hebben die nacht even bij me gebleven, Kate de hele nacht en Alexi is na een tijdje toch gaan slapen, de volgende dag hadden ik en Leslie het min of meer door Alexi bijgelegd maar ik vond en vind nog steeds dat ze iemand beter verdiend en heb een brief geschreven en ben naar new york gegaan en een sterrenshot gezocht. het is me nog gelukt ook dus heb ik zelfmoord gepleegd maar om één of andere reden kwam ik terug als mens en Leslie was daar in mijn appartement met Nick en ze hebben me mee terug genomen. Kate had een soort zeldzame kruiden gevonden waardoor de verandering maar een paar uur duurt in plaats van 3 dagen en tada. We zijn weer mens.' zeg ik en adem even.


    [bedoel je niet demon? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Samuel
    'Een geadopteerd zusje maar dat is alles. Ze heet Estelle.' glimlach ik 'en ik dacht dat je ging stoppen met vragen stellen?' lach ik en verzin een volgende vraag. 'prinses of dief?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Jaimes als je frans aan het leren bent en zulke teksten typt schrijf je idd fouten xd ok sorry het is demon xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Michelle
    Ik hoor dat hij een stap achteruit doet en ik kan mijn lach maar net inhouden. Ik sta weer recht en draai me dan om naar Drew. De handdoek heb ik gewoon in mijn hand. 'Ik kan het anders niet echt merken dat ik onweerstaanbaar ben,' zeg ik onschuldig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    'Dat ben je wel maar ik probeer me gewoon te beheersen en tot nu toe lukt dat half.' zeg ik en kijk haar even aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hyomin
    Ik grinnik "Let's go outside?" Vraag ik met een glimlach
    "Ik hou van buiten zijn" Ik spring vrolijk op en neer en kijk om me heen "Butt.. Waar is de uitgang..?" Ik kijk hem vragend aan "Of moet ik als een rebel uit een raam springen?" Ik lach zachtjes terwijl ik wijs naar het raam aan het eind van de gang.


    Little do you know

    Vans.
    "Hoe oud is ze?" vroeg Vans door. "Ik mag vragen stellen. Dat toont belangstelling," zei ze en grijnsde. "Piraat." Vans grijns werd breder. "Maar als ik perse tussen die twee moet kiezen, prinses."


    kindness is never a burden.

    Frans.
    "Sure," zei Frans en sprong vrolijk met Hyomin mee. "Omg ik ook!" zei hij met een hoog stemmetje. Frans schoot in de lach,"Springen," zei hij en knikte overtuigend. "Echt. Je moet springen. Maar als je saai wilt doen: de uitgang is die kant op." Hij wees naar de andere kant van de gang waar aan het plafond een symbooltje hing die 'uitgang' betekende.


    kindness is never a burden.

    Samuel
    Ik lach en pak een foto uit mijn portefeuille. '2 jaar.' zeg ik trots en toon haar de foto. Ik hou van mijn zusje. 'Ehm andere vraag zeker.' mijmer ik dan weer. 'De zee of meer?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vans.
    "Ze is schattig," zei Vans met een glimlach. Ze haalde en pakje sigaretten uit en stak er een op. "Ook één?" vroeg ze en bood hem een sigaret aan. "Een meer." besloot Vans na enige aarzeling. "Zo een met bossen en bergen om je heen."


    kindness is never a burden.