• Een vriendin wees me er vandaag op dat ik hele vreemde combinaties lekker vind. Ik vind dat ik perfect normale dingen eet, maar blijkbaar denken sommigen daar anders over.

    Paar voorbeelden:
    Filet American met mayonaise (op brood).
    Pesto met kaas en augurk (op brood).
    Patat/macaroni/bami/pasta met chili saus.
    Patat gedoopt in chocomel.
    Nutella met slagroom (op brood).
    Paprika chips met m&m's (moet je echt eens proberen).

    Ik gooi ook altijd appelmoes over mijn piepers, maar dat doen volgens mij meer mensen. Jullie denken nu vast allemaal dat ik een veelvraat ben, maar dat valt best mee. Maar goed, eten jullie ook vreemde combinaties?

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 16:52 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Patholoog schreef:
    Blijkbaar is het niet normaal dat ik mosterd op mijn kaas doe af en toe?
    Maar goed, die van jou lijken me inderdaad niet echt normaal, maar als jij dat lekker vind, waarom niet eh? ^^

    Dat is normaal.
    Mosterd wordt ook het 'kaasbeleg' genoemd.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Patholoog schreef:
    Blijkbaar is het niet normaal dat ik mosterd op mijn kaas doe af en toe?
    Maar goed, die van jou lijken me inderdaad niet echt normaal, maar als jij dat lekker vind, waarom niet eh? ^^
    Woon je in België? In Nederland is dat namelijk de normaalste zaak van de wereld haha :P


    Life is hard and then we die

    Nou, volgens mijn vriendinnen is het althans niet normaal. Overigens ik woon welk praktisch een paar kilomter van Belgie. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Interceptor schreef:
    ik word al misselijk als ik er naar kijk...
    ik heb het nog nooit geprobberd dus misschien is het wel erg lekker :p


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Assassin schreef:
    Pindakaas met hagelmix! Iedereen eet het met hagelslag, maar hagelmix is zoveel lekkerder. 9~
    En een broodje ei met spek en heel veel ketchup.

    En een tosti met kaas en salami en heel veel ketchup


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Woon je in België? In Nederland is dat namelijk de normaalste zaak van de wereld haha :P

    Lol, hier ook hoor.
    Maar het wordt onder de jeugd niet vaak gedaan omdat er niet veel zo'n harde fans zijn van mosterd.
    Hier wordt het het meest gedaan bij kaasblokjes (met hapjes, chips, glaasje champagne/cava...)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Pizza met macaroni of patat erop :Y)


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Een vriendin van mij vindt alles gewoon met Mayonaise lekker xD


    Verder:
    Pannekoeken met slagroom (En chocoladesaus) NOMNOMNOM
    'k weet niet hoe speciaal dat is ;P


    Tijd voor koffie.

    je wilt niet weten hoe raar mensen mij aankijken als ik zeg dat ik vissticks met custard ontzettend lekker vind>__<


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Ach, iedereen heeft zo z'n eigen eet creaties toch? Als je iets lekker vindt moet je het eten!
    Ikzelf gooi altijd overal sambal door en eet graag paprika chips op brood. n.n


    Numbers.

    Ik doe altijd mayonaise over mijn nasi/bami en eet overal appelmoes bij, behalve bij pasta en sommige stampot.


    Take risks and conquer your fears.

    T raarste is toch wel spaghetti (kale) met mayo (cat)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Chips op brood!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dat klinkt echt super gezond. :')
    Weetje wat lekker is? Broodje met kaas + jam & dan een beschuit erop. (krul)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik eet wel eens een stokbrood met hamburger of biefstuk erop en dan poedersuiker erover heen. ^^ Is heel lekker!