• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:52 ]

    O nee , niet die opdracht D:.

    Sorry, maar ik snapte zelf ook niet veel van die opdracht...


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    De armen zijn volgens mij de kanten van het plank. Maar voor de rest weet ik het ook niet, ik snapte die formules nooit.


    Physics is awesome

    Ik snap er geen bal van :)


    •*• Lululu •*•

    O nee, niet weer die opdracht

    Ik ga even zoeken of ik de uitleg nog ergens kan vinden..


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik hoop dat iemand het weet want ik krijg die vraag morgen zeker D:

    Lang de andere kant; als die de enige vraag is die je niet weet, is het niet zo erg hé. maar ik kan je dus niet helpen

    Momentje, ik zal hem even voor je uitwerken.

    Wacht... Wat is de daadwerkelijke opdracht? Wat wordt er gevraagd?

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 15:56 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Incredulity schreef:
    Lang de andere kant; als die de enige vraag is die je niet weet, is het niet zo erg hé. maar ik kan je dus niet helpen


    Eigenlijk weet ik helemaal niets, maar dit is de enige vraag die ik zou kunnen weten c:

    Bemiddelaar schreef:
    (...)

    Eigenlijk weet ik helemaal niets, maar dit is de enige vraag die ik zou kunnen weten c:

    Oh, haha oké dan. Dat probleem heb ik ook altijd bij fysica, chemie en die wetenschappelijke vakken :Y)

    Junns schreef:
    Momentje, ik zal hem even voor je uitwerken.

    Wacht... Wat is de daadwerkelijke opdracht? Wat wordt er gevraagd?


    Ohja loool, helemaal vergeten. Het is hoever de kat kan lopen voordat hij in het water valt.

    Schrijf morgen op "de kat kan lopen tot het einde van de plank, daarna zal hij in het water vallen."

    En uit welk hoofdstuk komt deze vraag?


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    En uit welk hoofdstuk komt deze vraag?


    Hoofdstuk 1, 3vwo boek :3

    Omdat ik te lui ben om het zelf helemaal uit te typen heb je hier een filmpje waarin het precies wordt uitgelegd.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Omdat ik te lui ben om het zelf helemaal uit te typen heb je hier een filmpje waarin het precies wordt uitgelegd.


    Oh, dankje, die ga ik even kijken :33